1
|
28/11/2022
|
20:30-18:00
|
ב'
|
פתיחה, היכרות הקורס, דרישות הקורס. מבוא-התנסויות מעבדתיות – הדגמות וניסויים
|
סמארה אמנה
|
|
סנכרוני
|
3
|
2
|
05/12/2022
|
18:30-16:00
|
ב'
|
חינוך למדעים מבוסס חקר ועיצב STEAM לשם הרחבת השתתפות במדע
|
סמארה אמנה
|
|
סנכרוני
|
3
|
3
|
16/01/2023
|
18:30-16:00
|
ב'
|
שילוב משחוק בהוראה היכרות עם כלים דיגטליים לבניית משחקים מקוונים
|
אבו עביד לינדה
|
|
סנכרוני
|
3
|
4
|
23/01/2023
|
18:30-16:00
|
ב'
|
משימה להגשה בניית 3 משחקים מקוונים לפי נושאים
|
אבו עביד לינדה
|
|
א-סינכרוני
|
3
|
5
|
06/02/2023
|
18:30-16:00
|
ב'
|
דוגמאות מההיסטוריה של התפתחות מושגים במדע, תוך שימת דגש על המקורות לקשיים והדמיון לקשיים המתגלים אצל תלמידים.
|
סמארה אמנה
|
|
סנכרוני
|
3
|
6
|
20/02/2023
|
18:30-16:00
|
ב'
|
דוגמאות מההיסטוריה של התפתחות מושגים במדע, תוך שימת דגש על המקורות לקשיים והדמיון לקשיים המתגלים אצל תלמידים.
|
סמארה אמנה
|
|
א-סינכרוני
|
3
|
7
|
27/02/2023
|
18:30-16:00
|
ב'
|
חדרי בריחה מקוונים
|
אבו עביד לינדה
|
|
סנכרוני
|
3
|
8
|
06/03/2023
|
18:30-16:00
|
ב'
|
משימה להגשה בניית חדר בריחה מקוון
|
אבו עביד לינדה
|
|
א-סינכרוני
|
3
|
9
|
13/03/2023
|
18:30-16:00
|
ב'
|
הערכה דרך טפסי גוגל
|
אבו עביד לינדה
|
|
א-סינכרוני
|
3
|
10
|
20/03/2023
|
18:30-16:00
|
ב'
|
הבסיס הרעיוני-עיוני להוראת המדעים והטכנולוגיה בסביבות מגוונות מחוץ לכותלי הכיתה, איך נראית ההוראה-למידה בדרך זו? חצר בית ספר כסביבה לימודית חוץ-כיתתית, למידה חוץ-כיתתית ככלי לחוות מדע בכל החושים. סביבת הלימוד החוץ כיתתית.
|
סמארה אמנה
|
|
סנכרוני
|
3
|