|
פרטי ההשתלמות -
002 - ללמד עם טיקטוק
|
הדפס
|
|
|
|
|
|
|
סילבוס מפגשים להשתלמות:
002 - ללמד עם טיקטוק
|
מס' מפגש
|
תאריך
|
שעה
|
יום
|
נושא
|
מרצה
|
מקום
|
סוג מפגש
|
סה"כ שעות אק'
|
1
|
04/12/2022
|
19:30-17:00
|
א'
|
היכרות, תיאום ציפיות. השפעת הרשתות החברתיות על החינוך ובפרט של הטיקטוק
|
קליימן בר תמי
|
|
סנכרוני
|
3
|
2
|
18/12/2022
|
19:30-17:00
|
א'
|
א.מ.י.ל.י- (אני מה יוצא לי מהשימוש בטיק טוק כתלמיד/מורה 2. שימוש מושכל בכלי הטיקטוק בהוראה ובלמידה (עשה/אל תעשה) הדרכים לשימוש בכלי בזירה החינוכית דוגמאות של - אופני השימוש של מורים בטיקטוק בזירה החינוכית עבודה בקבוצות -תהליך חקרני- כל קבוצה מקבלת 4 דוגמאות ואותם ממשבת (מתי השתמשו בכלי, באיזה אופן הובא המידע, האם המסרים היו ברורים, האם הוא בנוי על פי המאפיינים ומותאם למערכת החינוכית…. שיתוף תובנות מהסדנה הקבוצתית
|
קליימן בר תמי
|
|
א-סנכרוני / סנכרוני
|
3
|
3
|
08/01/2023
|
19:30-17:00
|
א'
|
פתיחת טיק טוק אישי לימוד כלי / מודלים ליצירת טיקטוק משפיע (צילום, עריכה, כתוביות, אנימציות למידת הכלי והתנסות
|
קליימן בר תמי
|
|
סנכרוני
|
3
|
4
|
22/01/2023
|
19:30-17:00
|
א'
|
בניית סרטון טיק טוק- נושא הסרטון חשיבות שילוב הטיקטוק בתהליכי הוראה ולמידה
|
קליימן בר תמי
|
|
א-סינכרוני
|
3
|
5
|
05/02/2023
|
19:30-17:00
|
א'
|
העשרה: צילום תמונות עוצמתיות סדנה: יצירת טיקטוק מתמונות
|
קליימן בר תמי
|
|
סנכרוני
|
3
|
6
|
19/02/2023
|
19:30-17:00
|
א'
|
העשרה: עריכת וידאו סדנה: העלאת טיקטוק ערוך
|
קליימן בר תמי
|
|
סנכרוני
|
3
|
7
|
26/02/2023
|
19:30-17:00
|
א'
|
העשרה: עקרונות בעיצוב גרפי סדנה: עריכת טיקטוק בקנבה
|
קליימן בר תמי
|
|
סנכרוני
|
3
|
8
|
05/03/2023
|
19:30-17:00
|
א'
|
למידה בטיקטוק כהערכה חלופית והיבטים משפטיים ורגשיים ביצירת טיקטוק עם תלמידים סדנאות של מרצים אורחים
|
קליימן בר תמי
|
|
סנכרוני
|
3
|
9
|
12/03/2023
|
18:30-17:00
|
א'
|
כתיבת הנחיות למשימת טיקטוק כחלק מהערכה חלופית בהתאם ליחידת הלימוד הרלוונטית שבה תוטמע המשימה ותבוצע כהתנסות בכיתה
|
קליימן בר תמי
|
|
א-סינכרוני
|
2
|
10
|
26/03/2023
|
20:15-17:00
|
א'
|
מפגש סיכום: 1. שאלון הערכה מחוזי 2. הצגת תוצרים נבחרים במליאה ושיתוף תובנות 3. הנחיות להגשת מטלת הסיום - יצירת ערוץ טיקטוק מיטבי וכתיבה רפלקטיבית על תהליך הלמידה שהתקיים.
|
קליימן בר תמי
|
|
סנכרוני
|
4
|
|
|