|
פרטי ההשתלמות -
039 - עברית - הטמעת יעדי החינוך הלשוני בשכבות ב`- ג` - קמפוס מחוזי
|
הדפס
|
|
|
|
039 - עברית - הטמעת יעדי החינוך הלשוני בשכבות ב`- ג` - קמפוס מחוזי
כרטיס השתלמות
|
|
הרשמה
להשתלמות
|
|
|
|
סילבוס מפגשים להשתלמות:
039 - עברית - הטמעת יעדי החינוך הלשוני בשכבות ב`- ג` - קמפוס מחוזי
|
מס' מפגש
|
תאריך
|
שעה
|
יום
|
נושא
|
מרצה
|
מקום
|
סוג מפגש
|
סה"כ שעות אק'
|
1
|
29/11/2022
|
19:00-16:30
|
ג'
|
מפגש היכרות – חשיפה של סביבת ההשתלמות המקוונת ומבנה ההשתלמות. רקע תיאורטי על שטף הקריאה + היבטים ניהוליים המשפיעים על שטף הקריאה.
|
מימון מאיה
|
|
סנכרוני
|
3
|
2
|
06/12/2022
|
19:00-16:30
|
ג'
|
ההבדל בין למידה דיפרנציאלית והוראה דיפרנציאלית וכיצד היא מקדמת את התלמידים בכיתה.
|
מימון מאיה
|
|
א-סנכרוני / סנכרוני
|
3
|
3
|
27/12/2022
|
19:00-16:30
|
ג'
|
מפגש עם מרפאה בעיסוק
|
מימון מאיה
|
|
סנכרוני
|
3
|
4
|
03/01/2023
|
19:00-16:30
|
ג'
|
בהמשך למפגש עם המרפאה בעיסוק
|
מימון מאיה
|
|
א-סינכרוני
|
3
|
5
|
17/01/2023
|
19:00-16:30
|
ג'
|
שטף הקריאה – ידע תיאורטי וחשיפה לכלים לקידום שטף הקריאה.
|
מימון מאיה
|
|
א-סנכרוני / סנכרוני
|
3
|
6
|
31/01/2023
|
19:00-16:30
|
ג'
|
משימה של ניתוח מאפייני הקריאה של תלמידים ובניית תכנית עבודה המשלבת אסטרטגיות מקדמות של שטף הקריאה
|
מימון מאיה
|
|
א-סינכרוני
|
3
|
7
|
14/02/2023
|
19:30-16:30
|
ג'
|
חשיפה לידע תיאורטי אודות הכתיבה
|
מימון מאיה
|
|
סנכרוני
|
3
|
8
|
21/02/2023
|
19:00-16:30
|
ג'
|
חשיפה ליח` תוכן מקדמת הוראה דיפרנציאלית
|
מימון מאיה
|
|
סנכרוני
|
3
|
9
|
28/02/2023
|
19:00-16:30
|
ג'
|
בחירת יח` תוכן לבניית הרפרט
|
מימון מאיה
|
|
א-סינכרוני
|
3
|
10
|
14/03/2023
|
19:00-16:30
|
ג'
|
הצגת רפרט בקבוצות
|
מימון מאיה
|
|
סנכרוני
|
3
|
|
|