|
פרטי ההשתלמות -
058 - תדהר בית אקשטיין -ניתוח יישומי של התנהגות וכלים לניהול וניווט כיתה
|
הדפס
|
|
|
|
058 - תדהר בית אקשטיין -ניתוח יישומי של התנהגות וכלים לניהול וניווט כיתה
כרטיס השתלמות
|
|
ההרשמה נסגרה
|
|
|
|
סילבוס מפגשים להשתלמות:
058 - תדהר בית אקשטיין -ניתוח יישומי של התנהגות וכלים לניהול וניווט כיתה
|
מס' מפגש
|
תאריך
|
שעה
|
יום
|
נושא
|
מרצה
|
מקום
|
סוג מפגש
|
סה"כ שעות אק'
|
1
|
24/11/2022
|
21:30-19:00
|
ה'
|
עקרונות והליכים להגברת התנהגות נאותה, הפחתת התנהגות לא נאותה עקרונות והליכים להקניית התנהגויות חדשות התמודדות עם תלמידים והתנהגויות מאתגרות
|
זלינגר טליה
|
|
סנכרוני
|
3
|
2
|
13/12/2022
|
20:30-18:00
|
ג'
|
התאמת דרכי ההוראה לתלמיד ולכיתה ויישומן בפועל בדגש על אוכלוסיית תלמידים ASD
|
זלינגר טליה
|
|
סדנא
|
3
|
3
|
27/12/2022
|
21:30-19:00
|
ג'
|
מחזקים: תזמונים, סוגים, סקר כלכלת אסימונים (לא מתוקצב-מרצה טרם נקבע)
|
טרם נקבע
|
|
סנכרוני
|
3
|
4
|
10/01/2023
|
20:30-18:00
|
ג'
|
תרגול בניית תוכנית כיתתית להגברת התלמידאות הצגת תוכניות כיתתיו
|
זלינגר טליה
|
|
סדנא
|
3
|
5
|
24/01/2023
|
21:30-19:00
|
ג'
|
דרכי הוראה: פרונטלי, קבוצתי, דיפרנציאלי וכו`. התאמת דרכי הוראה לתלמיד: תרגול מיומנויות הוראה לניווט כיתה ויישום בשטח
|
זלינגר טליה
|
|
סנכרוני
|
3
|
6
|
14/02/2023
|
21:30-19:00
|
ג'
|
התאמת דרכי ההוראה לתלמיד ולכיתה ויישומן בפועל בדגש על אוכלוסיית תלמידים ASD אוטיזם בראי הפדגוגיה
|
טרם נקבע
|
|
סנכרוני
|
3
|
7
|
28/02/2023
|
21:30-19:00
|
ג'
|
ארגון סביבת העבודה הכיתתית והאישית הגברת מוטיבציה (1)– הנעה ללמידה ושיתוף פעולה, רמות תווך, חיזוק חיובי ומשוב
|
זלינגר טליה
|
|
סנכרוני
|
3
|
8
|
14/03/2023
|
21:30-19:00
|
ג'
|
הגברת מוטיבציה (2) – הנעה ללמידה ושיתוף פעולה, רמות תווך, חיזוק חיובי ומשוב הקניית שימוש בתקשורת תפקודית – ללמד את התלמיד לתקשר את צרכיו ורצונותיו ולא באמצעות שימוש בהתנהגויות לא נאותות
|
זלינגר טליה
|
|
סנכרוני
|
3
|
9
|
02/05/2023
|
20:30-18:00
|
ג'
|
התמודדות עם תלמידים והתנהגות מאתגרת (בשיתוף מנתחי ההתנהגות). תכנית התנהגות במטרה להקנות למידה ומוטיבציה ללמידה בקרב תלמידי הכיתה.
|
טרם נקבע
|
|
סדנא
|
3
|
10
|
16/05/2023
|
20:30-18:00
|
ג'
|
התמודדות עם תלמידים והתנהגות מאתגרת (בשיתוף מנתחי ההתנהגות). תכנית התנהגות במטרה להקנות למידה ומוטיבציה ללמידה בקרב תלמידי הכיתה.
|
זלינגר טליה
|
|
סדנא
|
3
|
|
|