|
פרטי ההשתלמות -
143 - עברית - חינוך לכתיבה למורי העל יסודי
|
הדפס
|
|
|
|
143 - עברית - חינוך לכתיבה למורי העל יסודי
כרטיס השתלמות
|
|
הרשמה
להשתלמות
|
|
|
|
סילבוס מפגשים להשתלמות:
143 - עברית - חינוך לכתיבה למורי העל יסודי
|
מס' מפגש
|
תאריך
|
שעה
|
יום
|
נושא
|
מרצה
|
מקום
|
סוג מפגש
|
סה"כ שעות אק'
|
1
|
11/12/2022
|
21:15-18:00
|
א'
|
חינוך לכתיבה והקול האישי בכתיבה למה הכוונה חינוך לכתיבה? האם אפשר לחנך לכתיבה? אילו עקרונות מרכזיים מובילים לחינוך לכתיבה?
|
עמיר עליזה
|
|
סנכרוני
|
4
|
2
|
29/12/2022
|
19:30-18:00
|
ה'
|
משם לכאן מהתוצר הסופי אל תהליך הלמידה. מה נחשב תוצר מיטבי בעיני המורה? אילו תהליכים פדגוגיים נדרשים להובלת תוצר מיטבי?
|
דור אהובה
|
|
א-סינכרוני
|
2
|
3
|
01/01/2023
|
19:30-18:00
|
א'
|
משם לכאן מהתוצר הסופי אל תהליך הלמידה. מה נחשב תוצר מיטבי בעיני המורה? אילו תהליכים פדגוגיים נדרשים להובלת תוצר מיטבי?
|
דור אהובה
|
|
סנכרוני
|
2
|
4
|
17/01/2023
|
20:30-18:00
|
ג'
|
היכרות עם הטיעון מה עומד בבסיס הטיעון? מדוע הטיעון כל כך חשוב? עם מי הכותב מנהל דיאלוג? מה עומד לרשותנו כדי לשכנע את הנמענים ולהצדיק את הטענה המרכזית?
|
עמיר עליזה
|
|
סנכרוני
|
3
|
5
|
31/01/2023
|
20:30-18:00
|
ג'
|
אני/את חושב.ת מה ערכה של טענת הנגד? כיצד טענת הנגד והפרכתה מקדמים את הטיעון?
|
דור אהובה
|
|
סנכרוני
|
3
|
6
|
08/02/2023
|
21:15-18:00
|
ד'
|
כנס
|
עמיר עליזה
|
|
סנכרוני
|
4
|
7
|
14/03/2023
|
21:15-18:00
|
ג'
|
משוב ותגובה האם משוב מקדם כתיבה? כיצד ממשבים כתיבה? מה בין משוב והערות מקדמות לבין מוטיבציה לכתיבה?
|
דור אהובה
|
|
סנכרוני
|
4
|
8
|
23/04/2023
|
21:15-18:00
|
א'
|
עקרונות המיזוג למטרת כתיבת הטיעון כיצד המיזוג משרת את הטיעון? כיצד המיזוג משרת את הלומד במטלות הלימודיות בכלל ובכתיבת הטיעון בפרט?
|
עמיר עליזה
|
|
סנכרוני
|
4
|
9
|
02/05/2023
|
21:15-18:00
|
ג'
|
מאחורי הקלעים של הכתיבה מהו יומן מסע? איך מפתחים מודעות רפלקטיבית בכתיבה? אילו סביבות דיגיטליות יכולות לקדם את כל העקרונות שנלמדו בקורס?
|
דור אהובה
|
|
סנכרוני
|
4
|
|
|