|
|
|
פרטי ההשתלמות -
067 - מהלך עלמא כתפיסה פדגוגית לרכזים.ות פדגוגיים
|
הדפס
|
|
|
|
|
|
067 - מהלך עלמא כתפיסה פדגוגית לרכזים.ות פדגוגיים
כרטיס השתלמות
|
|
|
הרשמה
להשתלמות
|
|
|
|
|
|
סילבוס מפגשים להשתלמות:
067 - מהלך עלמא כתפיסה פדגוגית לרכזים.ות פדגוגיים
|
|
מס' מפגש
|
תאריך
|
שעה
|
יום
|
נושא
|
מרצה
|
מקום
|
סוג מפגש
|
סה"כ שעות אק'
|
|
1
|
27/12/2022
|
19:00-16:30
|
ג'
|
פתיחה, הסבר על מהלך עלמא, מודל איתי לידי ובמרחב, שיחות בוקר כמרכיב חשוב בסדר היום ו-SEL.
|
לביב שרית
|
|
סנכרוני
|
3
|
|
2
|
17/01/2023
|
19:00-16:30
|
ג'
|
ארגון סביבה: כיצד הסביבה תורמת למהלך הלימודי, גישת ``המורה השלישי``, יצירת סביבה תומכת למידה מותאמת.
|
לביב שרית
|
|
סדנא
|
3
|
|
3
|
24/01/2023
|
19:00-16:30
|
ג'
|
ארגון סביבה: פיתוח סביבות למידה המאפשרות עבודה קבוצתית, קידום לומדים עצמאיים, ויסות ועוד
|
לביב שרית
|
|
א-סינכרוני
|
3
|
|
4
|
07/02/2023
|
19:00-16:30
|
ג'
|
ארגון סביבה: התנסות סדנאית בהכנת סביבות למידה, חקר פרקטיקות מתוך תמונות של סביבות למידה מהשטח.
|
לביב שרית
|
|
סדנא
|
3
|
|
5
|
21/02/2023
|
19:00-16:30
|
ג'
|
ארגון תכנים: כיצד לומדים דרך משחק? המשחוק ככלי לעבודה עם תכנים, פנייה למגוון רחב של תלמידים בעלי יכולות שונות
|
לביב שרית
|
|
סנכרוני
|
3
|
|
6
|
28/02/2023
|
19:00-16:30
|
ג'
|
ארגון תכנים: כיצד מארגנים את התכנים בצורה מיטיבה, פחות זה יותר-בחירת נושא רוחבי לאורך תקופה אשר מאפשר העמקה
|
לביב שרית
|
|
סנכרוני
|
3
|
|
7
|
21/03/2023
|
19:00-16:30
|
ג'
|
ארגון זמן: זמן כמשאב בית ספרי, כיצד לארגן אותו בצורה מיטיבה, חקר של מערכות שעות, חלוקה מיטבית של שיעור.
|
לביב שרית
|
|
סדנא
|
3
|
|
8
|
18/04/2023
|
19:00-16:30
|
ג'
|
ארגון לומדים: חלוקה לקבוצות, תרומתה של חלוקה ללמידה מותאמת, התייחסות לשונות בתוך הכיתה ההטרוגנית ומתן אפשרות למורה להסתכלות פרטנית בתוך שיעור רגיל
|
לביב שרית
|
|
סדנא
|
3
|
|
9
|
02/05/2023
|
19:00-16:30
|
ג'
|
ארגון לומדים: לצמוח מתוך החוזקות, כיצד ללמוד מתוך תלמידים שמאתגרים אותנו, כיצד עלמא נותן מענה לקושי התנהגותי וכיצד המהלך מצמצם אתגרי התנהגות, ויסות ולקויות בכיתה הרגילה.
|
לביב שרית
|
|
סנכרוני
|
3
|
|
10
|
16/05/2023
|
19:00-16:30
|
ג'
|
מפגש סיכום חווייתי, מה למדנו? מה לוקחים מפה הלאה? כיצד ניישם את הפרקטיקות הללו בבית הספר?
|
לביב שרית
|
|
סדנא
|
3
|
|
|