|
פרטי ההשתלמות -
016 - רשת עתיד- תוכנית לימודים חדשה במתמטיקה – 3 יח``ל שאלון 371,372 קבוצה א
|
הדפס
|
|
|
|
016 - רשת עתיד- תוכנית לימודים חדשה במתמטיקה – 3 יח``ל שאלון 371,372 קבוצה א
כרטיס השתלמות
|
|
הרשמה
להשתלמות
|
|
סמל ההשתלמות:
|
08709702
|
שנה"ל:
|
תשפ"ג 2023
|
תחום השתלמות:
|
מקצוע הוראה במתווה
|
מתוה ההשתלמות:
|
4798 - תוכנית לימודים חדשה במתמטיקה לחטיבה עליונה
|
נושא:
|
רשת עתיד- תוכנית לימודים חדשה במתמטיקה – 3 יח``ל שאלון 371,372 קבוצה א
|
שלב חינוך:
|
חטיבה עליונה
|
קהל יעד:
|
מורי מתמטיקה ברשת עתיד
|
מכיתה:
|
י עד כיתה:
יב
|
שפה:
|
עברית
|
סוג חינוך:
|
רגיל
|
סוג פיקוח:
|
ממלכתי,ממלכתי דתי
|
מרכז פסג"ה:
|
בת ים
|
עבור מחוז:
|
תל-אביב
|
תאריך פתיחה:
|
14/11/2022
|
שם הרכז:
|
|
שם המרצה:
|
|
דמי רישום:
|
₪16.5
|
רפורמה:
|
עוז לתמורה ואופק חדש
|
תכנית ארצית:
|
כן
|
מקום ההשתלמות:
|
מרכז פסגה רח‘ שפירא 35 בת ים
|
ההשתלמות תתקיים בימי:
|
ב',
בין השעות: 19:30-16:00
|
היקף ההשתלמות:
|
30
|
מטרות ההשתלמות:
|
|
הגשת עבודה:
|
כן
|
324
דרישות עבודה:
|
לחץ להצגת הקובץ
|
רשימה ביבליוגרפית:
|
לחץ להצגת הקובץ
|
מידע על ההשתלמות:
|
תוכנית הלימודים החדשה במתמטיקה שמה דגש על הרלבנטיות של המתמטיקה לתחומים שונים ומגוונים, על הבנה, אוריינות וקישוריות בין תחומים שונים. התוכנית כוללת שינוי בתכנים המתמטיים ובמבנה בחינת הבגרות.
רשת עתיד פיתחה עבור המורים הכשרה תכ"ל חדשה במתמטיקה – 3 יח"ל, שמטרתה לחשוף את המורים את מבנה תוכנית הלימודים החדשה במתמטיקה והתוכנית הנוכחית, ברמת 3 יח"ל והכשרת המורים להוראה של נושאים מתמטיים הכוללים נושאים שהתווספו לתוכנית הלימודים כגון תכנון לינארי וראייה מרחבית בהיבט מתמטי ופדגוגי.
בהכשרה נתמקד במשימות המדגישות את הרלוונטיות של המתמטיקה בחיי היום יום ליצירת מוטיבציה ללמידה בקרב התלמידים, נקדם שיח מתמטי התורם לקידום ההבנה של הנושאים המתמטיים, נטפח אוריינות מתמטית, הכוללת ייצוגים חזותיים, כמותיים ומילוליים, והשילוב ביניהם וניתן כלים לגיוון דרכי ההוראה באמצעות שימוש בטכנולוגיה הכוללת יישומונים דינמיים, תוכנות גרפיות ותוכנות אינטראקטיביות והמחשות שונות.
|
|
|
סילבוס מפגשים להשתלמות:
016 - רשת עתיד- תוכנית לימודים חדשה במתמטיקה – 3 יח``ל שאלון 371,372 קבוצה א
|
מס' מפגש
|
תאריך
|
שעה
|
יום
|
נושא
|
מרצה
|
מקום
|
סוג מפגש
|
סה"כ שעות אק'
|
1
|
14/11/2022
|
19:30-16:00
|
ב'
|
חשיפה למבנה התוכנית, לאשכולות חברה ומדע אשכול כלכלי ופיננסי, אשכול התמצאות במישור ובמרחב., בדגש על אשכול חברה ומדע
|
|
|
סנכרוני
|
4
|
2
|
21/11/2022
|
19:30-16:00
|
ב'
|
1. אשכול חברה ומדע – המשך 2. אשכול התמצאות במישור ובמרחב 3. התמקדות באשכולות השונים בדגש על אשכול התמצאות במישור ובמרחב בשילוב שאלות הקשורות לשימושים גיאומטריים וטריגונומטריים בהם עתידים התלמידים להיתקל בחייהם כגון: חישובי היקפים ושטחים, ריצופים, בניית מסלולים, תוכניות בנייה, קנה מידה ומפות
|
|
|
סנכרוני
|
4
|
3
|
16/01/2023
|
19:30-16:00
|
ב'
|
אשכול כלכלי פיננסי – בראיה ספירלית מכתה י` עד י``ב
|
|
|
סנכרוני
|
4
|
4
|
23/01/2023
|
18:30-16:00
|
ב'
|
1. תכנון לינארי 2. הערכה חלופית שילוב חדרי בריחה 3. רעיונות לפתיח נושאים
|
|
|
סנכרוני
|
3
|
5
|
07/02/2023
|
19:30-16:00
|
ג'
|
הערכה חלופית - כיצד בונים הערכה חלופית משמעותית בבית-הספר. דרכים להערכה ומשוב
|
|
|
סנכרוני
|
4
|
6
|
21/02/2023
|
19:30-16:00
|
ג'
|
אוריינות מתמטית בראי התוכנית החדשה, דגשים ודרכים לקדם הבנת תלמידים, שילוב תכנים מקמפוס IL שאלות מדורגות
|
|
|
סנכרוני
|
4
|
7
|
14/03/2023
|
19:30-16:00
|
ג'
|
שאלונים 381, 382 – התמודדות עם קשיי תלמידים ודרכי הוראה מגוונות ודיפרנציאליות דגשים לקראת בחינת בגרות
|
|
|
סנכרוני
|
4
|
8
|
20/03/2023
|
18:30-16:00
|
ב'
|
שמירה על טוהר הבחינות - טור ב` – הכיצד ? ויסות עצמי – דרכים להצלחה במתמטיקה ואמונה ביכולת להתמודד עם אתגרים בשילוב עבודה עם תלמידי אגף שח``ר
|
|
|
סנכרוני
|
3
|
|
|