|
פרטי ההשתלמות -
062 - אגף ילדים בסיכון- ``הבנתי. כתבתי. הצגתי`` – כתיבת עבודה אקדמית בכיתות שח``ר – מחוז ת``א
|
הדפס
|
|
|
|
062 - אגף ילדים בסיכון- ``הבנתי. כתבתי. הצגתי`` – כתיבת עבודה אקדמית בכיתות שח``ר – מחוז ת``א
כרטיס השתלמות
|
|
הרשמה
להשתלמות
|
|
|
|
סילבוס מפגשים להשתלמות:
062 - אגף ילדים בסיכון- ``הבנתי. כתבתי. הצגתי`` – כתיבת עבודה אקדמית בכיתות שח``ר – מחוז ת``א
|
מס' מפגש
|
תאריך
|
שעה
|
יום
|
נושא
|
מרצה
|
מקום
|
סוג מפגש
|
סה"כ שעות אק'
|
1
|
27/11/2022
|
21:30-19:00
|
א'
|
מבוא לכתיבת עבודה אקדמית במקצועות רבי מלל ושילובה בתכנית הלימודים– חסמים ודרכי התמודדות
|
קחטה שני
|
|
סנכרוני
|
3
|
2
|
04/12/2022
|
16:00-13:30
|
א'
|
מתחילים מה``מה``? אסטרטגיות הוראה לגיבוש ידע תשתיתי לכתיבת עבודה אקדמית
|
קחטה שני
|
|
א-סינכרוני
|
3
|
3
|
11/12/2022
|
16:00-13:30
|
א'
|
פיתוח תהליכי הבנת הנקרא מותאמים לכתיבת עבודה אקדמית.
|
קחטה שני
|
|
א-סינכרוני
|
3
|
4
|
18/12/2022
|
14:15-13:30
|
א'
|
בניית סכמות טקסטואליות – אסטרטגיות להתמודדות עם עומס טקסטואלי – חלק א`
|
קחטה שני
|
|
א-סינכרוני
|
1
|
5
|
01/01/2023
|
16:45-13:30
|
א'
|
בניית סכמות טקסטואליות – אסטרטגיות להתמודדות עם עומס טקסטואלי – חלק ב`
|
קחטה שני
|
|
א-סינכרוני
|
4
|
6
|
08/01/2023
|
16:45-13:30
|
א'
|
אוריינות דיגיטלית בכתיבת עבודה אקדמית - שימוש יעיל בכלים דיגיטליים בכתיבת עבודה אקדמית
|
קחטה שני
|
|
א-סינכרוני
|
4
|
7
|
15/01/2023
|
16:00-13:30
|
א'
|
משולש הזהב של כתיבה אקדמית: תרגום, ארגון, ניסוח
|
קחטה שני
|
|
א-סינכרוני
|
3
|
8
|
22/01/2023
|
16:00-13:30
|
א'
|
השבחת הכתוב - פיתוח יכולות ניסוח בקרב תלמידים
|
קחטה שני
|
|
א-סינכרוני
|
3
|
9
|
29/01/2023
|
16:00-13:30
|
א'
|
אומנות הפרזנטציה – פיתוח יכולות הבעה בע``פ בזיקה לכתיבת עבודה אקדמית
|
קחטה שני
|
|
א-סינכרוני
|
3
|
10
|
05/02/2023
|
21:30-19:00
|
א'
|
ניהול עצמי והתארגנות בכתיבת עבודה אקדמית
|
קחטה שני
|
|
סנכרוני
|
3
|
|
|