|
פרטי ההשתלמות -
066 - אגף ילדים בסיכון- מורים ללשון ללא הכשרה בלשון- מורים חדשים -הוראת לשון למורים ללא תואר ראשון בלשון
|
הדפס
|
|
|
|
066 - אגף ילדים בסיכון- מורים ללשון ללא הכשרה בלשון- מורים חדשים -הוראת לשון למורים ללא תואר ראשון בלשון
כרטיס השתלמות
|
|
הרשמה
להשתלמות
|
|
|
|
סילבוס מפגשים להשתלמות:
066 - אגף ילדים בסיכון- מורים ללשון ללא הכשרה בלשון- מורים חדשים -הוראת לשון למורים ללא תואר ראשון בלשון
|
מס' מפגש
|
תאריך
|
שעה
|
יום
|
נושא
|
מרצה
|
מקום
|
סוג מפגש
|
סה"כ שעות אק'
|
1
|
24/11/2022
|
19:30-17:00
|
ה'
|
פותחים דף חדש – מכירים אחד את השני באמצעות כתיבה
|
זונדר אורן
|
זום
|
סנכרוני
|
3
|
2
|
08/12/2022
|
19:30-17:00
|
ה'
|
תוכנית הלימודים בעברית – מטרות יעדים ויישום
|
זונדר אורן
|
זום
|
סנכרוני
|
3
|
3
|
08/12/2022
|
20:15-19:45
|
ה'
|
תוכנית הלימודים בעברית – מטרות יעדים ויישום
|
זונדר אורן
|
מודל
|
א-סינכרוני
|
1
|
4
|
22/12/2022
|
19:30-17:00
|
ה'
|
הפדגוגיה של מיומנויות הכתיבה האקדמית – כיצד מלמדים תלמידים בסיכון למזג מידע?
|
זונדר אורן
|
מודל
|
א-סינכרוני
|
3
|
5
|
05/01/2023
|
19:30-17:00
|
ה'
|
תורת ההגה – שימוש בכלים דיגטליים להוראת הנושא
|
זונדר אורן
|
זום
|
סנכרוני
|
3
|
6
|
26/01/2023
|
19:30-17:00
|
ה'
|
תורת הצורות – בניין הפועל, משקלי השם – כלים לפדגוגיה מותאמת נוער בסיכון. עקרונות מנחים
|
זונדר אורן
|
מודל
|
א-סינכרוני
|
3
|
7
|
09/02/2023
|
19:30-17:00
|
ה'
|
שם המספר ותקינות – חשיבות וחשיבה
|
זונדר אורן
|
זום
|
סנכרוני
|
3
|
8
|
23/02/2023
|
18:45-17:00
|
ה'
|
כלים דיגטליים למישוב כתיבה – היכרות עם עולם הכתיבה, פיצוח שאלה ומיומנוית הבנת הנקרא. סדנה יישומית
|
זונדר אורן
|
מודל
|
א-סינכרוני
|
2
|
9
|
16/03/2023
|
19:30-17:00
|
ה'
|
תחביר – מבוא להוראת תחביר ותקינות
|
זונדר אורן
|
זום
|
סנכרוני
|
3
|
10
|
23/03/2023
|
19:30-17:00
|
ה'
|
תחביר – מתקדמים: סדנה להוראת תחביר מוטת משמעות
|
זונדר אורן
|
זום
|
סנכרוני
|
3
|
11
|
11/05/2023
|
19:30-17:00
|
ה'
|
כתיבת רפלקציה, סיום ומשוב
|
זונדר אורן
|
זום
|
סנכרוני
|
3
|
|
|