|
פרטי ההשתלמות -
067 - אגף שחר כתיבת עבודות - הכנה לתכנית המחר -הוראת כתיבה למורי המח``ר במחטים ובמפתנים
|
הדפס
|
|
|
|
067 - אגף שחר כתיבת עבודות - הכנה לתכנית המחר -הוראת כתיבה למורי המח``ר במחטים ובמפתנים
כרטיס השתלמות
|
|
הרשמה
להשתלמות
|
|
|
|
סילבוס מפגשים להשתלמות:
067 - אגף שחר כתיבת עבודות - הכנה לתכנית המחר -הוראת כתיבה למורי המח``ר במחטים ובמפתנים
|
מס' מפגש
|
תאריך
|
שעה
|
יום
|
נושא
|
מרצה
|
מקום
|
סוג מפגש
|
סה"כ שעות אק'
|
1
|
28/11/2022
|
19:30-17:00
|
ב'
|
פותחים דף חדש – כותבים את סיפור ההיכרות שלנו ומכירים אחד את השני באמצעות כתיבה
|
זונדר אורן
|
זום
|
סנכרוני
|
3
|
2
|
12/12/2022
|
19:30-17:00
|
ב'
|
כתיבה כדיאלוג – קולות בכתיבה, קולו של הכותב ומודעות לנמען – כיצד מתחים אצל תלמידנו קול עצמאי?
|
זונדר אורן
|
זום
|
סנכרוני
|
3
|
3
|
26/12/2022
|
19:30-17:00
|
ב'
|
כתיבה כתהליך – מיומנות תהלוך הטקסט וקריאה ביקורתית, כתיבת רפלקציה על קריאה
|
זונדר אורן
|
מודל
|
א-סינכרוני
|
3
|
4
|
09/01/2023
|
19:30-17:00
|
ב'
|
הפדגוגיה של מיומנויות הכתיבה האקדמית – הוראת כתיבת תמצית, הוראת מיון מידע לקטגוריות והכללתו. מיזוג המידע
|
זונדר אורן
|
זום
|
סנכרוני
|
3
|
5
|
23/01/2023
|
19:30-17:00
|
ב'
|
הפדגוגיה של מיומנויות הכתיבה האקדמית – הוראת כתיבה טיעונים, זיהוי הטיעון, השוואה וניתוח סיבתי
|
זונדר אורן
|
מודל
|
א-סינכרוני
|
3
|
6
|
06/02/2023
|
19:30-17:00
|
ב'
|
משוב בכתיבה – חשיבות המשוב, דרכים שונות למשיבו כתיבה ומהות המשוב בתהליכי למידה
|
זונדר אורן
|
זום
|
סנכרוני
|
3
|
7
|
20/02/2023
|
19:30-17:00
|
ב'
|
כלים דיגטליים למישוב כתיבה – היכרות עם עולם הכתיבה היכרות וסדנה יישומית
|
זונדר אורן
|
מודל
|
א-סינכרוני
|
3
|
8
|
13/03/2023
|
19:30-17:00
|
ב'
|
כתיבה ורגש- איך פותחים שער לכתיבה ``כשאין מה לכתוב``? התמודדות עם חסמי כתיבה והתנגדויות לכתיבה
|
זונדר אורן
|
זום
|
סנכרוני
|
3
|
9
|
20/03/2023
|
19:30-17:00
|
ב'
|
כתיבה ופיזיולגיה – מה כתיבה ופיזיולגיה – מה הקשר בין כתיבה, חשיבה וגף האדם? מסע אל תוך הנפש
|
זונדר אורן
|
זום
|
סנכרוני
|
3
|
10
|
01/05/2023
|
19:30-17:00
|
ב'
|
כתיבת רפלקציה, סיום ומשוב
|
זונדר אורן
|
זום
|
סנכרוני
|
3
|
|
|