|
פרטי ההשתלמות -
072 - אגף ילדים בסיכון-קהילה מקצועית לומדת ``חלוצים וחלוצות``
|
הדפס
|
|
|
|
072 - אגף ילדים בסיכון-קהילה מקצועית לומדת ``חלוצים וחלוצות``
כרטיס השתלמות
|
|
הרשמה
להשתלמות
|
|
|
|
סילבוס מפגשים להשתלמות:
072 - אגף ילדים בסיכון-קהילה מקצועית לומדת ``חלוצים וחלוצות``
|
מס' מפגש
|
תאריך
|
שעה
|
יום
|
נושא
|
מרצה
|
מקום
|
סוג מפגש
|
סה"כ שעות אק'
|
1
|
08/11/2022
|
17:00-14:30
|
ג'
|
פתיחת שנה בקהילה: הכרות, חוזה קבוצתי
|
וולפסון רונית
|
זום
|
סנכרוני
|
3
|
2
|
15/11/2022
|
17:00-14:30
|
ג'
|
הכנת חוזה קהילה - יצירת חוזה לקהילות בת
|
גורדון ליאור
|
|
א-סינכרוני
|
3
|
3
|
13/12/2022
|
17:00-14:30
|
ג'
|
הנחיה ב-CO: מפגש בחלוקה לזוגות הנחיה
|
וולפסון רונית
|
זום
|
סנכרוני
|
3
|
4
|
27/12/2022
|
17:00-14:30
|
ג'
|
התאמה והשלמה- הנחייה ב- קו: חקר ``זוגיות `` המנחים המובילים
|
גורדון ליאור
|
|
א-סינכרוני
|
3
|
5
|
17/01/2023
|
17:00-14:30
|
ג'
|
עשינו עסק: איך יוצרים חוזה קבוצתי בקהילה?
|
וולפסון רונית
|
זום
|
סנכרוני
|
3
|
6
|
24/01/2023
|
17:00-14:30
|
ג'
|
מהו החוזה הקבוצתי של הקהילה שלי?: יצירת חזון המוביל ודרכים ליצירת חזון הקהילה
|
גורדון ליאור
|
|
א-סינכרוני
|
3
|
7
|
31/01/2023
|
17:00-14:30
|
ג'
|
שאלת המשמעות בקהילה - מהות הלמידה: מהו הנושא לשמו מתכנסת הקהילה ובאיזו שאלה היא רוצה להעמיק את הלמידה
|
וולפסון רונית
|
זום
|
סנכרוני
|
3
|
8
|
07/02/2023
|
17:00-14:30
|
ג'
|
נושא מוביל בקהילה שלי: הנחייה ביצירת נושא מוביל בקהילות בת
|
גורדון ליאור
|
|
א-סינכרוני
|
3
|
9
|
21/02/2023
|
17:00-14:30
|
ג'
|
מי קובע? תפקיד מוביל.ת הקהילה: הנהגה מאחור - איך יוצרים מנהיגות מעוררת מעורבות? (מודל הפרואקטיביות)
|
וולפסון רונית
|
זום
|
סנכרוני
|
3
|
10
|
28/02/2023
|
17:00-14:30
|
ג'
|
פעלנות: עקרונות הפעלנות של הלומד במאה ה-21
|
גורדון ליאור
|
|
א-סינכרוני
|
3
|
11
|
21/03/2023
|
17:00-14:30
|
ג'
|
קהילה כמרחב היוועצות: למידה מתוך העלאת דילמות של חברי קהילה - מתודות לשיח יעיל לפתרון דילמות
|
וולפסון רונית
|
זום
|
סנכרוני
|
3
|
12
|
28/03/2023
|
17:00-14:30
|
ג'
|
סוגים שונים של מעורבות (שותפות, שיתופיות וסימביוזה): זיהוי סוגי מעורבות בתהליכים בקהילה
|
גורדון ליאור
|
|
א-סינכרוני
|
3
|
13
|
18/04/2023
|
17:00-14:30
|
ג'
|
הערכה ומישוב: היכרות עם אופנים שונים של תהליכי הערכה בקהילות: היכרות עם מודל הספינר לפיתוח תהליכי הערכה מיטביים
|
וולפסון רונית
|
זום
|
סנכרוני
|
3
|
14
|
19/04/2023
|
17:00-14:30
|
ד'
|
בניית מדדי הערכה שחשובים לקהילה לקידום מטרותיה - הערכה מעצבת למול מסכמת, מהו משוב בונה
|
גורדון ליאור
|
|
א-סינכרוני
|
3
|
15
|
16/05/2023
|
17:00-14:30
|
ג'
|
קבלת החלטות בקהילה: מה הם מאפייני הלמידה בקבוצה המעודדת קבלת החלטות משותפת
|
וולפסון רונית
|
זום
|
סנכרוני
|
3
|
16
|
23/05/2023
|
17:00-14:30
|
ג'
|
קונפליקטים והתנגדויות: מודל לפתרון בעיות (מחוץ לקופסא)
|
גורדון ליאור
|
|
א-סינכרוני
|
3
|
17
|
30/05/2023
|
17:00-14:30
|
ג'
|
שימור ידע בקהילה - כיצד והיכן נשמור את הידע שנוצר בקהילה שלנו
|
וולפסון רונית
|
זום
|
סנכרוני
|
3
|
18
|
06/06/2023
|
17:00-14:30
|
ג'
|
אופנים לשמירת ידע: הצגת אופני שמירת ידע ע``י חברי הקהילה - יצירת מאגר של דרכים לשימור ידע
|
גורדון ליאור
|
|
א-סינכרוני
|
3
|
19
|
13/06/2023
|
17:00-14:30
|
ג'
|
נפרדנו כך: תהליכי פרידה או סיכום ביניים בקהילה? סוגיית הפרידה למול המשכיות הקהילה
|
וולפסון רונית
|
זום
|
סנכרוני
|
3
|
20
|
20/06/2023
|
17:00-14:30
|
ג'
|
סיכום ופרידה בקהילת האם: סיכום תהליך, הצגת תוצרים ופנים להמשך
|
גורדון ליאור
|
|
א-סינכרוני
|
3
|
|
|