|
פרטי ההשתלמות -
088 - אגף ילדים בסיכון- השתלמות צוותי ת``א רמת גן, מחוז ת``א
|
הדפס
|
|
|
|
088 - אגף ילדים בסיכון- השתלמות צוותי ת``א רמת גן, מחוז ת``א
כרטיס השתלמות
|
|
הרשמה
להשתלמות
|
|
סמל ההשתלמות:
|
90405647
|
שנה"ל:
|
תשפ"ג 2023
|
תחום השתלמות:
|
נושא רוחב
|
מתוה ההשתלמות:
|
1469 - מיומנויות וכלים להנחייה -מועדוניות
|
נושא:
|
אגף ילדים בסיכון- השתלמות צוותי ת``א רמת גן, מחוז ת``א
|
שלב חינוך:
|
יסודי
|
קהל יעד:
|
צוותי מועדוניות רמת גן ותל אביב
|
מכיתה:
|
א עד כיתה:
ו
|
שפה:
|
עברית
|
סוג חינוך:
|
רגיל
|
סוג פיקוח:
|
ממלכתי,ממלכתי דתי
|
מרכז פסג"ה:
|
בת ים
|
עבור מחוז:
|
תל-אביב
|
תאריך פתיחה:
|
30/11/2022
|
שם הרכז:
|
להבי זהבה
|
שם המרצה:
|
חמיאל אלעד
|
דמי רישום:
|
₪16.5
|
רפורמה:
|
אופק חדש
|
תכנית ארצית:
|
לא
|
מקום ההשתלמות:
|
מרכז פסגה רח‘ שפירא 35 בת ים
|
ההשתלמות תתקיים בימי:
|
ד',
בין השעות: 12:45-08:30
|
היקף ההשתלמות:
|
40
|
מטרות ההשתלמות:
|
|
הגשת עבודה:
|
כן
|
אתר מלווה השתלמות:
|
https://pisga.lms.education.gov.il/course/view.php?id=51892
|
324
דרישות עבודה:
|
לחץ להצגת הקובץ
|
רשימה ביבליוגרפית:
|
לחץ להצגת הקובץ
|
מידע על ההשתלמות:
|
בהשתלמות יינתנו כלים מעולם הלמידה הרגשית חברתית והפדגוגיה המתבוננת לפיתוח יכולות אישיות ובינאישיות, חוסן רגשי וקוגניטיבי, שיח מיטבי והעלאה במוטיבציה. באמצעות עבודה ביחידים, בזוגות ובקבוצות. תוך שימוש בכלים פרקטיים מבוססים: כתיבה, שיח, צפייה, קריאה ותרגול נשימה
במפגשים נכיר ונתנסה במאפיינים של למידה רגשית חברתית (SEL). וכיצד ליישם את המאפיינים של למידה רגשית חברתית במסגרת החינוכית טיפולית במועדוניות: מודעות עצמית ומיינדפולנס, ניהול עצמי ורגשי, מוטיבציה וערכים, אמפתיה ודיאלוג קשוב, מנהיגות מבוססת חמלה.
בנוסף נשתמש בכלים של הלמידה רגשית חברתית בהקשר של חינוך למיניות בריאה וכלים להתמודדות.
|
|
|
סילבוס מפגשים להשתלמות:
088 - אגף ילדים בסיכון- השתלמות צוותי ת``א רמת גן, מחוז ת``א
|
מס' מפגש
|
תאריך
|
שעה
|
יום
|
נושא
|
מרצה
|
מקום
|
סוג מפגש
|
סה"כ שעות אק'
|
1
|
30/11/2022
|
12:45-08:30
|
ד'
|
הכרות עבודה סדנאית על בירור תפיסות, עמדות וערכים בנוגע למיניות ולחינוך מיני. חינוך מיני - מהו? מה הוא כולל? באיזה גיל כדאי להתחיל? מה תפקידנו כאנשי חינוך? כיצד משתלב חינוך מיני בתכנית הלימודים שלנו? .מגדר ומגדריות- השפעתה של הסביבה החינוכית על תפיסות מגדריות בילדות.
|
חמיאל אלעד
|
מועדוניות
|
סדנא
|
5
|
2
|
14/12/2022
|
12:45-08:30
|
ד'
|
שלבי ההתפתחות המינית בינקות ובילדות. טיבה ומאפייניה של המיניות הילדית. התנהגות מינית נורמטיבית לעומת התנהגות מינית שאינה נורמטיבית על הרצף ההתפתחותי בילדות. סימני אזהרה – אילו התנהגויות מצריכות התערבות.
|
חמיאל אלעד
|
מועדוניות
|
סדנא
|
5
|
3
|
01/02/2023
|
12:45-08:30
|
ד'
|
תקשורת עם ילדים בנושא מיניות: למה נחוצה תקשורת בנושא מיניות? מהי תקשורת מיטיבה? חשיבותה של תקשורת מיטיבה עם ילדים והשפעתה על התפתחותם התקינה. כלים לשיח בנושא מין ומיניות.
|
חמיאל אלעד
|
מועדוניות
|
סדנא
|
5
|
4
|
15/02/2023
|
12:45-08:30
|
ד'
|
השפעת חשיפת היתר של ילדים לתכנים מיניים בעידן הטכנולוגי (נגישות מסכים) על התפתחותם המינית. חשיפה לתכנים פורנוגרפיים בילדות והשפעתם על ההתפתחות הרגשית נפשית של ילדים. חינוך למוגנות ברשת – כללי התנהגות
|
חמיאל אלעד
|
מועדוניות
|
סדנא
|
5
|
5
|
15/03/2023
|
12:45-08:30
|
ד'
|
מרכיבי החוסן: שקט פנימי, חוסן רגשי וחוסן קוגניטיבי. תרגול של שלווה פנימית. מתן כלים לצוות המועדוניות לפיתוח שקט פנימי במרחב החינוכי והאישי. כיצד לעבור ממצב של טייס אוטומטי למודעות ובחירה.
|
בן אשר יוסי
|
מועדוניות
|
סדנא
|
5
|
6
|
19/04/2023
|
12:45-08:30
|
ד'
|
פיתוח חוסן רגשי. פיתוח מודעות עצמית. כלים לצוות המועדוניות לפיתח שיח רגשי במועדונית ובפרט . קשר בין רגש לגוף. נכיר מחקרי מוח וניסויים מרתקים המציגים את הקשר בין חיבור לגוף לבין מודעות רגשית. כיצד אפשר להתנהל כשאנו בעומס רגשי
|
בן אשר יוסי
|
מועדוניות
|
סדנא
|
5
|
7
|
17/05/2023
|
12:45-08:30
|
ד'
|
מהם גורמי המוטיבציה האישית שלנו וכיצד הם מתחברים לערכים.
|
בן אשר יוסי
|
מועדוניות
|
סדנא
|
5
|
8
|
07/06/2023
|
12:45-08:30
|
ד'
|
מהי אמפתיה? פיתוח אמון וביטחון פסיכולוגי ככלים המסייעים לחוסן ולשיחות מורכבות בשדה החינוכי והאישי.
|
בן אשר יוסי
|
מועדוניות
|
סדנא
|
5
|
|
|