|
פרטי ההשתלמות -
090 - בי``ס בן גוריון-לכל אחד/ת ניגון מיוחד ולכולנו ניגון משותף– פיתוח מקצועי ורכישת פרקטיקות הוראה – למידה, המבוססות על תפיסה חינוכית הוליסטית
|
הדפס
|
|
|
|
090 - בי``ס בן גוריון-לכל אחד/ת ניגון מיוחד ולכולנו ניגון משותף– פיתוח מקצועי ורכישת פרקטיקות הוראה – למידה, המבוססות על תפיסה חינוכית הוליסטית
כרטיס השתלמות
|
|
הרשמה
להשתלמות
|
|
סמל ההשתלמות:
|
09355805
|
שנה"ל:
|
תשפ"ג 2023
|
תחום השתלמות:
|
נושא רוחב
|
מתוה ההשתלמות:
|
3849 - הוראה מכילה בכיתה הטרוגנית
|
נושא:
|
בי``ס בן גוריון-לכל אחד/ת ניגון מיוחד ולכולנו ניגון משותף– פיתוח מקצועי ורכישת פרקטיקות הוראה – למידה, המבוססות על תפיסה חינוכית הוליסטית
|
שלב חינוך:
|
יסודי
|
קהל יעד:
|
צוות מורי ביה``ס בן -גוריון
|
מכיתה:
|
א עד כיתה:
ו
|
שפה:
|
עברית
|
סוג חינוך:
|
רגיל
|
סוג פיקוח:
|
ממלכתי
|
מרכז פסג"ה:
|
בת ים
|
עבור מחוז:
|
תל-אביב
|
תאריך פתיחה:
|
05/12/2022
|
שם הרכז:
|
סיני מירית
|
שם המרצה:
|
שטיימן ויקה
|
דמי רישום:
|
₪16.5
|
רפורמה:
|
אופק חדש
|
תכנית ארצית:
|
לא
|
מקום ההשתלמות:
|
מרכז פסגה רח‘ שפירא 35 בת ים
|
ההשתלמות תתקיים בימי:
|
ב',
בין השעות: 16:30-13:30
|
היקף ההשתלמות:
|
30
|
מטרות ההשתלמות:
|
|
הגשת עבודה:
|
כן
|
אתר מלווה השתלמות:
|
https://pisga.lms.education.gov.il/course/view.php?id=51897
|
324
דרישות עבודה:
|
לחץ להצגת הקובץ
|
רשימה ביבליוגרפית:
|
לחץ להצגת הקובץ
|
מידע על ההשתלמות:
|
"אנו מאמינים שלכל ילד וילדה ניגון ייחודי משלהם: הם בעלי חלומות, רצונות ויכולות לימודיות וחברתיות.
חשוב לנו שכל אחת ואחד יגיעו לבית הספר בהנאה, בחיוך ומתוך תחושה של מוגנות, ביטחון ואהבה.
עלינו, כאנשי חינוך, להאמין בהם, לטפח ולהעצים את יכולת הבחירה שלהם בדרך למימוש הפוטנציאל האישי. באמצעות גיוון בפרקטיקות הוראה, אנו מזמנים לתלמידים סביבה מקדמת, המגבירה את תחושת המסוגלות ואת ההישגים האקדמאים שלהם." (מתוך נייר המסכם את התפיסה החינוכית של ביה"ס)
במהלך ההשתלמות נרצה לקדם את ההתפתחות המקצועית של הצוות החינוכי בלמידת פרקטיקות הוראה ופרקטיקות של שיח רגשי – חברתי, בהיבטים הוליסטיים.
|
|
|
סילבוס מפגשים להשתלמות:
090 - בי``ס בן גוריון-לכל אחד/ת ניגון מיוחד ולכולנו ניגון משותף– פיתוח מקצועי ורכישת פרקטיקות הוראה – למידה, המבוססות על תפיסה חינוכית הוליסטית
|
מס' מפגש
|
תאריך
|
שעה
|
יום
|
נושא
|
מרצה
|
מקום
|
סוג מפגש
|
סה"כ שעות אק'
|
1
|
05/12/2022
|
16:30-13:30
|
ב'
|
מפגש היכרות – הניגון שלי
|
סיני מירית
|
ביה``ס
|
סדנא
|
3
|
2
|
12/12/2022
|
16:30-13:30
|
ב'
|
הניגון החינוכי שלי - תפיסות חינוכיות בקרב צוות המורים – מי אני כמורה/מחנך? מהן התפיסות החינוכיות/ערכיות שמנחות אותי?
|
שטיימן ויקה
|
ביה``ס
|
סדנא
|
3
|
3
|
16/01/2023
|
16:30-13:30
|
ב'
|
פסיכולוגיה חיובית – זיהוי חוזקות אישיות וזיהוי חוזקות בקרב תלמידים
|
סיני מירית
|
ביה``ס
|
סדנא
|
3
|
4
|
13/02/2023
|
16:30-13:30
|
ב'
|
פסיכולוגיה חיובית –מיומנויות שיח רגשי חברתי, בדגש על חוזקות והצלחות, – בין המורים, מורה – תלמיד ובשחריות עבודה סביב סימולציות
|
שטיימן ויקה
|
ביה``ס
|
סדנא
|
3
|
5
|
20/02/2023
|
16:30-13:30
|
ב'
|
פסיכולוגיה חיובית –מיומנויות שיח רגשי חברתי, בדגש על חוזקות והצלחות, – בין המורים, מורה – תלמיד ובשחריות עבודה סביב סימולציות
|
שטיימן ויקה
|
ביה``ס
|
סדנא
|
3
|
6
|
13/03/2023
|
16:30-13:30
|
ב'
|
היכרות עם אוכלוסיית תלמידי ביה``ס - היכרות עם מודל להבנת הנקרא, והוראת השפה כשפה שנייה + התייחסות להיבטים תרבותיים – חברתיים של דור ראשון-שני במשפחות של עולים ומהגרים
|
שיינברג נחמה
|
ביה``ס
|
סדנא
|
3
|
7
|
20/03/2023
|
16:30-13:30
|
ב'
|
היכרות עם אוכלוסיית תלמידי ביה``ס - היכרות עם מודל להבנת הנקרא, והוראת השפה כשפה שנייה + התייחסות להיבטים תרבותיים – חברתיים של דור ראשון-שני במשפחות של עולים ומהגרים המשך
|
שטיימן ויקה
|
ביה``ס
|
סדנא
|
3
|
8
|
27/03/2023
|
16:30-13:30
|
ב'
|
משימה א – סינכרונית - בניית מערך שיעור /מפגש עם תלמידים הנותן ביטוי לפרקטיקות והתפיסות שנלמדו
|
שיינברג נחמה
|
|
א-סינכרוני
|
3
|
9
|
15/05/2023
|
16:30-13:30
|
ב'
|
עיבוד המשימה הפדגוגית + פרקטיקות לקידום שיעור מיטבי בהיבטים רגשיים, התנהגותיים ולימודיים
|
שטיימן ויקה
|
|
סדנא
|
3
|
10
|
05/06/2023
|
16:30-13:30
|
ב'
|
יריד הצלחות – שיתוף והצגת פרקטיקות בתחומי הוראה – למידה ואקלים כיתתי (לדוגמא מיומנות ההוראה בכיתות ג` – איתי, לידי ובמרחב) + סיכום ההשתלמות.
|
סיני מירית
|
|
פנים אל פנים
|
3
|
|
|