|
פרטי ההשתלמות -
109 - בי״ס ישיבת אדרת- הוראה דיפרנציאלית בכיתה ההטרוגנית
|
הדפס
|
|
|
|
109 - בי״ס ישיבת אדרת- הוראה דיפרנציאלית בכיתה ההטרוגנית
כרטיס השתלמות
|
|
הרשמה
להשתלמות
|
|
סמל ההשתלמות:
|
09355399
|
שנה"ל:
|
תשפ"ג 2023
|
תחום השתלמות:
|
נושא רוחב
|
מתוה ההשתלמות:
|
4390 - דרכי הוראה מותאמות במסגרת השעות הפרטניות
|
נושא:
|
בי״ס ישיבת אדרת -הוראה דיפרנציאלית בכיתה ההטרוגנית
|
שלב חינוך:
|
חטיבת ביניים,חטיבה עליונה
|
קהל יעד:
|
מורי ישיבת אדרת בלבד
|
מכיתה:
|
ז עד כיתה:
יב
|
שפה:
|
עברית
|
סוג חינוך:
|
רגיל
|
סוג פיקוח:
|
ממלכתי דתי
|
מרכז פסג"ה:
|
בת ים
|
עבור מחוז:
|
תל-אביב
|
תאריך פתיחה:
|
22/01/2023
|
שם הרכז:
|
שטרנברג אורי
|
שם המרצה:
|
שטרנברג אורי
|
דמי רישום:
|
₪16.5
|
רפורמה:
|
עוז לתמורה ואופק חדש
|
תכנית ארצית:
|
לא
|
מקום ההשתלמות:
|
מרכז פסגה רח‘ שפירא 35 בת ים
|
ההשתלמות תתקיים בימי:
|
א',
בין השעות: 21:00-18:30
|
היקף ההשתלמות:
|
30
|
מטרות ההשתלמות:
|
|
הגשת עבודה:
|
כן
|
אתר מלווה השתלמות:
|
https://pisga.lms.education.gov.il/course/view.php?id=53907
|
324
דרישות עבודה:
|
לחץ להצגת הקובץ
|
רשימה ביבליוגרפית:
|
לחץ להצגת הקובץ
|
מידע על ההשתלמות:
|
רוב המורים מבינים היטב מהי הוראה דיפרנציאלית, אך חסרים את הכלים המעשיים ליישומה.
מהלך הפיתוח המקצועי המוצע, מציג את הנושא באמצעות יישום הוראה דיפרנציאלית, כדי להדגים הלכה למעשה את השימוש בשיטת הוראה זו.
המדובר הוא בתהליך פיתוח מקצועי אישי שכל משתתף יעבור, תוך התבססות על שלושה מעגלי למידה: באופן אישי, בצוות ובמליאת חדר המורים, כל זאת בליווי והכוונה מצד המנחה.
הנחת היסוד היא כי הקושי ביישום הוראה דיפרנציאלית בשטח נעוצה בצורך של המורה לשלוט ברמה גבוהה במספר מרכיבים (ניהול כיתה, הערכה, תכנון מערך שיעור מורכב ועוד). מודעות לכך ושיפור נפרד בכל אחד מהמרכיבים, יאפשרו לקדם את איכות יישום ההוראה הדיפרנציאלית בשטח.
|
|
|
סילבוס מפגשים להשתלמות:
109 - בי״ס ישיבת אדרת- הוראה דיפרנציאלית בכיתה ההטרוגנית
|
מס' מפגש
|
תאריך
|
שעה
|
יום
|
נושא
|
מרצה
|
מקום
|
סוג מפגש
|
סה"כ שעות אק'
|
1
|
22/01/2023
|
18:30-16:00
|
א'
|
היכרות עם מודלים להובלת הוראה דיפרנציאלית בכיתה הטרוגנית תוך מענה למגוון תחומי שונות
|
שטרנברג אורי
|
|
סדנא
|
3
|
2
|
29/01/2023
|
21:00-18:30
|
א'
|
העמקה בנושא מודל ההוראה הדיפרנציאלית והיכרות עם כלים נוספים ליישום המודל בשטח
|
שטרנברג אורי
|
|
א-סינכרוני
|
3
|
3
|
05/02/2023
|
21:00-18:30
|
א'
|
תכנון בצוות של מהלך הוראה המיישם את מודל ההוראה הדיפרנציאלית לקראת הובלתו בכיתות
|
שטרנברג אורי
|
|
סנכרוני
|
3
|
4
|
12/02/2023
|
21:00-18:30
|
א'
|
עיבוד מונחה למהלך ההוראה שתוכנן בצוות לקראת הובלתו בכיתות
|
שטרנברג אורי
|
|
סנכרוני
|
3
|
5
|
19/02/2023
|
21:00-18:30
|
א'
|
סדנה בנושא התמודדות עם אתגרים בעת הובלת שיעור המיישם את מודל ההוראה הדיפרנציאלית
|
שטרנברג אורי
|
|
סדנא
|
3
|
6
|
26/02/2023
|
21:00-18:30
|
א'
|
למידת עמיתים להיכרות עם מהלכי הוראה המיישמים את מודל ההוראה הדיפרנציאלית לאחר הובלתם בכיתות
|
שטרנברג אורי
|
|
א-סינכרוני
|
3
|
7
|
05/03/2023
|
21:00-18:30
|
א'
|
תכנון בצוות של מהלך הוראה שני המיישם את מודל ההוראה הדיפרנציאלית לקראת הובלתו בכיתות
|
שטרנברג אורי
|
|
סנכרוני
|
3
|
8
|
12/03/2023
|
21:00-18:30
|
א'
|
עיבוד מונחה למהלך ההוראה השני שתוכנן בצוות לקראת הובלתו בכיתות
|
שטרנברג אורי
|
|
סנכרוני
|
3
|
9
|
19/03/2023
|
21:00-18:30
|
א'
|
גיבוש תובנות והמלצות אופרטיביות להטמעת השימוש במודל כחלק משגרת ההוראה
|
שטרנברג אורי
|
|
א-סינכרוני
|
3
|
10
|
26/03/2023
|
21:00-18:30
|
א'
|
מפגש למידת עמיתים לשיתוף של תובנות יישומית בדגש על הטמעת השימוש במודל בשגרת ההוראה
|
שטרנברג אורי
|
|
סנכרוני
|
3
|
|
|