|
פרטי ההשתלמות -
137 - בינה בכיתה- פותרים את אתגר הבינה המלאכותית בכיתה
|
הדפס
|
|
|
|
137 - בינה בכיתה- פותרים את אתגר הבינה המלאכותית בכיתה
כרטיס השתלמות
|
|
הרשמה
להשתלמות
|
|
סמל ההשתלמות:
|
36305216
|
שנה"ל:
|
תשפ"ג 2023
|
תחום השתלמות:
|
נושא רוחב
|
מתוה ההשתלמות:
|
4721 - טכנולוגיה לטיפוח מיומנויות חשיבה מסדר גבוה
|
נושא:
|
בינה בכיתה- פותרים את אתגר הבינה המלאכותית בכיתה
|
שלב חינוך:
|
יסודי,חטיבת ביניים,חטיבה עליונה
|
קהל יעד:
|
מורי יסודי ועל-יסודי
|
מכיתה:
|
א עד כיתה:
יב
|
שפה:
|
עברית
|
סוג חינוך:
|
רגיל,מיוחד
|
סוג פיקוח:
|
ממלכתי,ממלכתי דתי
|
מרכז פסג"ה:
|
בת ים
|
עבור מחוז:
|
תל-אביב
|
תאריך פתיחה:
|
07/06/2023
|
שם הרכז:
|
לימור ליבוביץ
|
שם המרצה:
|
לימור ליבוביץ
|
דמי רישום:
|
₪16.5
|
רפורמה:
|
אופק חדש
|
תכנית ארצית:
|
לא
|
מקום ההשתלמות:
|
מרכז פסגה רח‘ שפירא 35 בת ים
|
ההשתלמות תתקיים בימי:
|
גמיש/משתנה,
בין השעות: 17:30-15:00
|
היקף ההשתלמות:
|
30
|
מטרות ההשתלמות:
|
|
הגשת עבודה:
|
כן
|
אתר מלווה השתלמות:
|
https://pisga.lms.education.gov.il/course/view.php?id=57516
|
324
דרישות עבודה:
|
לחץ להצגת הקובץ
|
רשימה ביבליוגרפית:
|
לחץ להצגת הקובץ
|
מידע על ההשתלמות:
|
קצב הכניסה של יישומי בינה מלאכותית לכל היבטי חיינו מחייבים למידה מתמדת, הבנת עומק השינוי שמתרחש ואימוץ של גישה חדשה לחינוך.
לדוגמה: (1) האופן בו אנו מתרגלים לצרוך את המידע, האפשרות לשתף מידע במהירות ללא בדיקה עשוי להיות בקרוב נחלת צרות העבר. בעידן בו התוכנות כותבות כתבות בעיתונים ומשכפלות את ידיעות הכזב יש סכנה מיידית למשמעות האמת. לכן, לחינוך יש צורך דחוף לאמץ פרקטיקות של ביקורת המידע. (2) האופן בו אנחנו מייצרים תקשורת עם המכונה בשפה טבעית יוצר על בני האדם איום חדש- המכונות יכולות לשכנע אותנו שהן אנושיות ואנחנו יכולים לפתח כלפיהן רגשות. כדי להתמודד עם האתגר העתידי הזה, חשוב לצייד את התלמידים שלנו בכלים מעשיים וידע על האופן בו למידת מכונה עובדת.
כדי להתמודד עם איומים אלה ונוספים, עלינו לנקוט גישה יזמית ולהמציא את הפרקטיקה החינוכית מחדש, באופן המותאם להקשר הבית-ספרי הייחודי שלנו.
(3) השינוי המהיר בשוק התעסוקה מחייב מורים ותלמידים לפתח במהירות כישורי למידה לאורך החיים. דרכים חדשניות לליווי התלמידים עם עוזר/ת אישי. כלים חדשים יכולים לשמש כעוזרי הוראה ולמידה, ולתמוך בקיצור תהליכי בניית משימות למידה דיפרנציאליות, לסייע בהערכת יכולות הלומדים ולהפוך את הלמידה לחוויה משמעותית.
בקיצור, הקורס הזה יכין אתכם לעידן הנוכחי ויתן בידיכם כלים שיאפשרו לכם לנוע בקצב המהיר הדרוש כיום מכל מחנך ומחנכת לשגשוג הדור הזה. המשתתפים יידרשו להפוך בעצמם ללומדים לאורך החיים ולהשתמש בכלים ובידע באופנים המותאמים להם. המפגשים יהיו בנויים על תרגול עצמאי ושיתופי מונחה, הכרת מתודות וכלים מתחומי היצירתיות, היזמות וחשיבת עתיד כדי לגבש יחד פתרונות ייחודיים אשר יוצגו כמודלים לשינוי בתוך בתי-הספר.
|
|
|
סילבוס מפגשים להשתלמות:
137 - בינה בכיתה- פותרים את אתגר הבינה המלאכותית בכיתה
|
מס' מפגש
|
תאריך
|
שעה
|
יום
|
נושא
|
מרצה
|
מקום
|
סוג מפגש
|
סה"כ שעות אק'
|
1
|
07/06/2023
|
17:30-15:00
|
ד'
|
המצב הנוכחי של בינה מלאכותית בחינוך וחלון להזדמנויות לתלמידים ולמורים
|
לימור ליבוביץ
|
זום
|
סנכרוני
|
3
|
2
|
08/06/2023
|
18:00-15:00
|
ה'
|
התנסות מעשית בכלי בינה מלאכותית והגדרת אתגר
|
לימור ליבוביץ
|
אתר מלווה
|
א-סינכרוני
|
3
|
3
|
14/06/2023
|
17:30-15:00
|
ד'
|
סדנת סיעור מוחין ideation- לתכנן וליצור פתרונות פוטנציאליים לשילוב בינה מלאכותית בחינוך
|
לימור ליבוביץ
|
זום
|
סנכרוני
|
3
|
4
|
15/06/2023
|
18:00-15:00
|
ה'
|
בחירת פתרון ואיתור כלי AI ליישום מתוך מאגר
|
לימור ליבוביץ
|
אתר מלווה
|
א-סינכרוני
|
3
|
5
|
21/06/2023
|
17:30-15:00
|
ד'
|
סדנה לפיתוח הצעה מפורטת לפתרון האתגר תוך שילוב בינה מלאכותית בחינוך
|
לימור ליבוביץ
|
זום
|
סנכרוני
|
3
|
6
|
22/06/2023
|
18:00-15:00
|
ה'
|
התנסות בכלי בינה מלאכותית נבחר
|
לימור ליבוביץ
|
אתר מלווה
|
א-סינכרוני
|
3
|
7
|
28/06/2023
|
17:30-15:00
|
ד'
|
סדנה לפיתוח פרוטוטייפ (מודל) לשילוב בינה מלאכותית בחינוך בקבוצות
|
לימור ליבוביץ
|
זום
|
סנכרוני
|
3
|
8
|
29/06/2023
|
18:00-15:00
|
ה'
|
בניית המודל בקבוצות
|
לימור ליבוביץ
|
אתר מלווה
|
א-סינכרוני
|
3
|
9
|
05/07/2023
|
17:30-15:00
|
ד'
|
היוועצות עם המנחה בקבוצות בהרשמה מראש
|
לימור ליבוביץ
|
זום
|
סנכרוני
|
3
|
10
|
06/07/2023
|
17:30-15:00
|
ה'
|
מפגש הצגת המודלים של הקבוצות לשילוב בינה מלאכותית בחינוך, דיון וסיכום
|
לימור ליבוביץ
|
אתר מלווה
|
סנכרוני
|
3
|
|
|