|
פרטי ההשתלמות -
139 - Zoom למוח, כלים מפתיעים להתמודדות בהוראת ילדים בעלי הפרעות קשב וריכוז ולקויות למידה כמנוע לשיפור דרכי ההוראה עבור כלל הילדים
|
הדפס
|
|
|
|
139 - Zoom למוח, כלים מפתיעים להתמודדות בהוראת ילדים בעלי הפרעות קשב וריכוז ולקויות למידה כמנוע לשיפור דרכי ההוראה עבור כלל הילדים
כרטיס השתלמות
|
|
הרשמה
להשתלמות
|
|
סמל ההשתלמות:
|
07505221
|
שנה"ל:
|
תשפ"ג 2023
|
תחום השתלמות:
|
נושא רוחב
|
מתוה ההשתלמות:
|
4296 - איתור והתערבות של תלמידים עם לקויות למידה והפרעת קשב
|
נושא:
|
Zoom למוח, כלים מפתיעים להתמודדות בהוראת ילדים בעלי הפרעות קשב וריכוז ולקויות למידה כמנוע לשיפור דרכי ההוראה עבור כלל הילדים
|
שלב חינוך:
|
יסודי,חטיבת ביניים,חטיבה עליונה
|
קהל יעד:
|
כלל המורים
|
מכיתה:
|
א עד כיתה:
יב
|
שפה:
|
עברית
|
סוג חינוך:
|
מיוחד
|
סוג פיקוח:
|
ממלכתי,ממלכתי דתי
|
מרכז פסג"ה:
|
בת ים
|
עבור מחוז:
|
תל-אביב
|
תאריך פתיחה:
|
25/06/2023
|
שם הרכז:
|
גבע רן
|
שם המרצה:
|
גבע רן
|
דמי רישום:
|
₪16.5
|
רפורמה:
|
אופק חדש
|
תכנית ארצית:
|
לא
|
מקום ההשתלמות:
|
מרכז פסגה רח‘ שפירא 35 בת ים
|
ההשתלמות תתקיים בימי:
|
גמיש/משתנה,
בין השעות: 18:30-16:00
|
היקף ההשתלמות:
|
30
|
מטרות ההשתלמות:
|
|
הגשת עבודה:
|
כן
|
324
דרישות עבודה:
|
לחץ להצגת הקובץ
|
רשימה ביבליוגרפית:
|
לחץ להצגת הקובץ
|
מידע על ההשתלמות:
|
הקורס מקנה ידע תיאורטי רחב בנושא לקויות למידה והפרעות קשב , פותח את המחשבה ואת התפיסה בנוגע ללמידה בכלל, למיצוי פוטנציאל וללקויות למידה.
המורים יעמיקו ויעשירו את הבנתם, בתחום הלמידה המקוונת, יקבלו כלים לאיתור הילדים המתקשים בלמידה מרחוק והתאמת דרכים חדשניות ויצירתיות לאותם ילדים. קשיים בריכוז ובלמידה מרחוק נוגעים לכולם ומאחר ואנחנו מכינים את ילדינו לחיים הבוגרים בהם השימוש בעבודה מקוונת יכולה להיות חלק משמעותי בחיים, כלים אלה הם רלוונטיים באופן משמעותי
|
|
|
סילבוס מפגשים להשתלמות:
139 - Zoom למוח, כלים מפתיעים להתמודדות בהוראת ילדים בעלי הפרעות קשב וריכוז ולקויות למידה כמנוע לשיפור דרכי ההוראה עבור כלל הילדים
|
מס' מפגש
|
תאריך
|
שעה
|
יום
|
נושא
|
מרצה
|
מקום
|
סוג מפגש
|
סה"כ שעות אק'
|
1
|
25/06/2023
|
18:30-16:00
|
א'
|
״שבויים בתפיסה״, הרצאה מרתקת המשלבת תובנות מחקר המוח וכלכלה התנהגותית יחד עם סיפור אישי מרתק
|
גבע רן
|
זום
|
סנכרוני
|
3
|
2
|
29/06/2023
|
18:30-16:00
|
ה'
|
קריאה: איך נאתר את הילדים בעלי קשיים בנושא קריאה הנובעים מקושי בקריאה או בהבנת הנקרא וכיצד הלמידה דיגיטלית יכולה להיות עבורם מתנה
|
גבע רן
|
זום
|
סנכרוני
|
3
|
3
|
02/07/2023
|
18:30-16:00
|
א'
|
הפרעות קשב וריכוז: נלמד לאתר מאפיינים שונים של תלמידים בעלי קשיים בקשב ובריכוז וניתן כלים מותאמים
|
גבע רן
|
זום
|
סנכרוני
|
3
|
4
|
06/07/2023
|
18:30-16:00
|
ה'
|
זיכרון - מה הוא בדיוק זיכרון? כיצד ניתן לגרום לתלמידים לזכור? מה זה ״השתלת זיכרונות״ ואיך זה קשור לכיתה?
|
גבע רן
|
זום
|
סנכרוני
|
3
|
5
|
13/07/2023
|
18:30-16:00
|
ה'
|
זיהוי חוזקות של הילדים, בעיקר בקרב ילדים המייצרים עבורנו אתגר
|
גבע רן
|
זום
|
סנכרוני
|
3
|
6
|
16/07/2023
|
18:30-16:00
|
א'
|
יצירתיות - מפגש הפורש בפנינו את המושג יצירתיות, מתוך מחקר המוח. האופן בו אנו יכולים לעודד יצירתיות או לבלום אותה. החשיבות בהסחת הדעת ליצירת מחשבה יצירתית.
|
גבע רן
|
זום
|
סנכרוני
|
3
|
7
|
20/07/2023
|
18:30-16:00
|
ה'
|
נשתף במספר מקרים, נשמע כיצד הם נראים בכיתה ומה הן הדרכים הקונבנציונאליות להתמודד איתן.
|
גבע רן
|
זום
|
סנכרוני
|
3
|
8
|
23/07/2023
|
18:30-16:00
|
א'
|
נשתף במספר מקרים, נשמע כיצד הם נראים בכיתה ומה הן הדרכים הקונבנציונאליות להתמודד איתן
|
גבע רן
|
זום
|
סנכרוני
|
3
|
9
|
27/07/2023
|
18:30-16:00
|
ה'
|
בחינות מותאמות - הכנת תלמידים לבחינות מותאמות, בהקראה, שיכתוב, הכתבה. התלמיד נדרש להתכונן ולנהל את הבחינה באופן שונה ולא אינטואיטיבי
|
גבע רן
|
זום
|
סנכרוני
|
3
|
10
|
30/07/2023
|
18:30-16:00
|
א'
|
מפגש ראיונות אישיים:
|
גבע רן
|
זום
|
סנכרוני
|
3
|
|
|