1
|
08/12/2022
|
21:15-19:30
|
ה'
|
• נחקור את ההבדלים בין מתודולוגיה מבוססת מיומנויות לבין מתודולוגיה חברתית-קוגניטיבית בהקניית מיומנויות חברתיות לילדים צעירים. נכיר את המרכיבים העיקריים בהתפתחות החברתית-קוגניטיבית מגיל לידה עד גיל 5.
|
אריאלה יוקל
|
סנכרוני
|
2
|
2
|
12/12/2022
|
21:15-19:30
|
ב'
|
• דרכי הטיפול להקניית ``חשיבה חברתית`` לילדים צעירים תוך שימוש במושגים של המתודולוגיה. היכרות עם המושגים מחשבות ורגשות ותוכנית קבוצתית. יוצגו אסטרטגיות מעשיות להקניית המושגים הללו באמצעות ספרי ילדים, מוזיקה, פעילויות מובנות ומשחק.
|
אריאלה יוקל
|
סנכרוני
|
2
|
3
|
15/12/2022
|
21:15-19:30
|
ה'
|
המשך היכרות עם המושגים מחשבות ורגשות ותוכנית קבוצתית
|
אריאלה יוקל
|
סנכרוני
|
2
|
4
|
29/12/2022
|
21:15-19:30
|
ה'
|
• אוצר המילים של ``חשיבה חברתית``: חשיבה עם העיניים, גוף בקבוצה והקשבה עם כל הגוף. אסטרטגיות מעשיות להקניית המושגים הללו באמצעות ספרים, מוזיקה, פעילויות מובנות ומשחק.
|
אריאלה יוקל
|
סנכרוני
|
2
|
5
|
01/01/2023
|
21:15-19:30
|
א'
|
• המשך דיון על מושגי היסוד. נחקור שאלות נפוצות בנוגע להטמעת המתודולוגיה של חשיבה חברתית עם ילדים צעירים כולל מטרות טיפוליות והטמעת המושגים לספרים ומשחקים בעברית.
|
אריאלה יוקל
|
סנכרוני
|
2
|
6
|
12/01/2023
|
21:15-19:30
|
ה'
|
סיכום ואינטגרציה: השימוש במושגים של חשיבה חברתית כאמצעי למתן משוב יעיל.
|
אריאלה יוקל
|
סנכרוני
|
2
|
7
|
19/01/2023
|
21:15-19:30
|
ה'
|
פגישה בלייב לשאלות ותשובות
|
אריאלה יוקל
|
הרצאה
|
2
|
8
|
25/01/2023
|
21:15-19:30
|
ד'
|
• בחינת האופן שבו חשיבה חברתית היא ``יצרן המשמעויות`` שלנו וכיצד היא קשורה לתפקודים הניהוליים, קשב חברתי וגמישות קוגניטיבית • סקירת הרעיונות שמאחורי מונחים בסיסיים של ``חשיבה חברתית`` וכיצד ללמד אותם באמצעות הספר ``אתה בלש חברתי!``
|
אריאלה יוקל
|
סנכרוני
|
2
|
9
|
29/01/2023
|
21:15-19:30
|
א'
|
• חיבור התכנים של ``אתה בלש חברתי!`` ו``סופּרגמיש`` לדרישות הסביבה הלימודית באמצעות בחינת הקשר בין העולם החברתי לעולם הלימודים
|
אריאלה יוקל
|
סנכרוני
|
2
|
10
|
01/02/2023
|
21:15-19:30
|
ד'
|
• קשיים בוויסות הרגשי והתכנים של ``סופּרגמיש``
|
אריאלה יוקל
|
סנכרוני
|
2
|
11
|
05/02/2023
|
22:15-19:30
|
א'
|
בחינת אסטרטגיות לאל-מחשבּוטים ולחושבי-על נפוצים שניתן להשתמש בהן כדי לתמוך בחשיבה גמישה `` בחינת הקשר בין העולם החברתי לעולם הלימודים
|
אריאלה יוקל
|
סנכרוני
|
3
|
12
|
09/02/2023
|
22:15-19:30
|
ה'
|
חיבור המיומנויות והלמידה באמצעות תוכנית כוח לזיהוי האל-מחשבּוטים והבסתם `` בחינת האופן שבו ניתן להרחיב את השיעורים של ``סופּרגמיש`` לכל התלמידים באמצעות התערבויות ותמיכות התנהגותיות חיוביות ``Positive Behavioral Interventions and Supports - PBIS
|
אריאלה יוקל
|
סנכרוני
|
3
|
13
|
12/02/2023
|
21:00-19:30
|
א'
|
בחינת האופן שבו ניתן להרחיב את הרעיונות לתלמידי חטיבת ביניים והתיכון באמצעות נקודת מבט חדשה
|
אריאלה יוקל
|
סנכרוני
|
2
|
14
|
23/02/2023
|
21:00-19:30
|
ה'
|
פגישה בלייב לשאלות ותשובות
|
אריאלה יוקל
|
הרצאה
|
2
|