|
פרטי ההשתלמות -
017 - 17-ח.מיוחד, טיפול ושילוב אומנויות ככלי לפיתוח הוראה יצירתיות וחינוך קשוב לילדים וחוסן נפשי, למורי חינוך מיוחד בלבד.
|
הדפס
|
|
|
|
017 - 17-ח.מיוחד, טיפול ושילוב אומנויות ככלי לפיתוח הוראה יצירתיות וחינוך קשוב לילדים וחוסן נפשי, למורי חינוך מיוחד בלבד.
כרטיס השתלמות
|
|
ההרשמה נסגרה
|
|
|
|
סילבוס מפגשים להשתלמות:
017 - 17-ח.מיוחד, טיפול ושילוב אומנויות ככלי לפיתוח הוראה יצירתיות וחינוך קשוב לילדים וחוסן נפשי, למורי חינוך מיוחד בלבד.
|
מס' מפגש
|
תאריך
|
שעה
|
יום
|
נושא
|
מרצה
|
מקום
|
סוג מפגש
|
סה"כ שעות אק'
|
1
|
09/11/2022
|
18:30-16:00
|
ד'
|
טיפול באמצעות אומנויות במערכת החינוך: היכרות עם הטיפול באמצעות אומנויות(דרמה, מוסיקה, אומנות חזותית, תנועה וביבלורפיה) במערכת החינוך(תרומה ואתגרים בין השפה הטיפולית לחינוכית.
|
מוסא אמאני
|
דבוריה
|
הרצאה
|
3
|
2
|
16/11/2022
|
18:30-16:00
|
ד'
|
המורה כמנחה קבוצה: עבודה קבוצתית, כתית עם ילדים משמעות דמויות סמכות, סוגי תפקידים בתוך קבוצה בשפה חינוכית ובראייה יצירתית אומנותית.(התנגדויות
|
מוסא אמאני
|
פסגה
|
הרצאה
|
3
|
3
|
23/11/2022
|
18:30-16:00
|
ד'
|
משמעות הגשר והקשר בין מורה ילד, המורה כמוביל שינוי אצל הילד דרך עבודה רב מערכתית ורב ממדית בהדרכת הורים ושיתוף פעולה חינוכי
|
מוסא אמאני
|
מרחוק
|
א-סינכרוני
|
3
|
4
|
14/12/2022
|
20:30-18:00
|
ד'
|
טקסים בעבודה עם ילדים, משמעויות והבנות לבניית גבולות ומרחב כיתתי בטוח מכי ונותן חוקיות וסדר להתפתחות לימודית חברתית .
|
מוסא אמאני
|
מרחוק
|
סנכרוני
|
3
|
5
|
18/01/2023
|
20:30-18:00
|
ד'
|
חוסן נפשי : משמעותו וההרכב שלו בשפה חינוכית פשוטה. איך ניתן ליצר תקשורת מקרבת והבנה לערוצי החוסן שלי ושל ילדים? כלים פרקטיים
|
מוסא אמאני
|
מרחוק
|
סנכרוני
|
3
|
6
|
01/02/2023
|
20:30-18:00
|
ד'
|
אלימות בקרב ילדים בביס: אלימות בקרב ילדים משמעותה הרכביה? תפקידו של מורה בניהול תגובות והשפעה . שיתוף בקטעי וידיאו מהצגת ``מונודרמה`` חדר הסודות-ושימוש בכלים מעולם הדרמה תרפיה להשפעה אישית וחברתית.
|
מוסא אמאני
|
מרחוק
|
סנכרוני
|
3
|
7
|
22/02/2023
|
18:00-15:00
|
ד'
|
בחירת מודולה מהגמישות: תפקיד המורה: איך לעשות שימוש פרקטי לא רק תיאורטי בתוך עצמי והחוצה באיכות התפקיד כמורה? כלים ומודל משמעותי להבנה עצמית ויציאה ל``מסע הגיבור``- תיאוריה של ``שוזיף קמפלד`` למיפוי והסתכלות מחודשת על עצמי והתפקיד אותו אני מביא בחיים ובבית ספר.
|
מוסא אמאני
|
מרחוק
|
א-סינכרוני
|
3
|
8
|
01/03/2023
|
20:30-18:00
|
ד'
|
מצבי לחץ וכוחות: גורמי הדחק והלחץ בעבודה, וכלים למניעת שחיקה, להמשך מתן איכות הוראה אך משמעות בחיים ובקשר עם ילדים , צוות והורים.
|
מוסא אמאני
|
מרחוק
|
סנכרוני
|
3
|
9
|
08/03/2023
|
18:00-15:00
|
ד'
|
משחק ואומנויות : בין טיפול לעבודה חינוכית. עבודה עם ילדים בכלים של משחק ועבודה באומנויות משמעויות וכוחות , ודרכי משחק ופעולה.
|
מוסא אמאני
|
מרחוק
|
א-סינכרוני
|
3
|
10
|
14/03/2023
|
18:30-16:00
|
ג'
|
חמלה עצמית ומשמעותה, ואיך באה על ידי ביטוי בהסתכלות וקריאת עולמו הפנימי של ילד. שימוש בכלים מעולם הביבליותרפיה.
|
מוסא אמאני
|
פסגה
|
הרצאה
|
3
|
|
|