|
פרטי ההשתלמות -
014 - חינוך מיוחד -טיפול בפגיעות מיניות למטפלים באומנויות חלק ב
|
הדפס
|
|
|
|
014 - חינוך מיוחד -טיפול בפגיעות מיניות למטפלים באומנויות חלק ב
כרטיס השתלמות
|
|
ההרשמה נסגרה
|
|
|
|
במפגשים פנים אל פנים חובה להציג תו ירוק לפני הכניסה לכיתה או בדיקה קורונה שלילית חדשה
|
|
|
סילבוס מפגשים להשתלמות:
014 - חינוך מיוחד -טיפול בפגיעות מיניות למטפלים באומנויות חלק ב
|
מס' מפגש
|
תאריך
|
שעה
|
יום
|
נושא
|
מרצה
|
מקום
|
סוג מפגש
|
סה"כ שעות אק'
|
1
|
28/11/2022
|
18:30-16:00
|
ב'
|
גילוי עריות: השלכות של פגיעה מינית על המשפחה - פגיעה מינית על ידי אבא, בין אחים, אמא או קרובי משפחה אחרים
|
מוסא נידאל
|
חדר 1 - מחשבים
|
פנים אל פנים
|
3
|
2
|
12/12/2022
|
18:30-16:00
|
ב'
|
חיבור לעולם הילד: טיפול דינמי - ביטויים של טראומה ו/או מיניות בשעת הטיפול עם ילדים ונוער בשלבי התפתחות שונים. בלבול השפות - פרנזי
|
מוסא נידאל
|
חדר 1 - מחשבים
|
פנים אל פנים
|
3
|
3
|
19/12/2022
|
18:30-16:00
|
ב'
|
הדינמיקה בתוך המשפחה כשקיימת גילוי עריות
|
מוסא נידאל
|
חדר 4
|
פנים אל פנים
|
3
|
4
|
20/12/2022
|
18:30-16:00
|
ג'
|
התמונה הקלינית`` של הילד שעבר פגיעה מינית. השפעות קצרות וארוכות טווח. השלכות נפשיות (כגון: הפרעה פוסט טראומטית מורכבת, סומטיזציה, דיסוציאציה וכד`.
|
מוסא נידאל
|
|
א-סינכרוני
|
3
|
5
|
16/01/2023
|
18:30-16:00
|
ב'
|
חיבור מחדש לשלב א` של ההשתלמות...
|
מוסא נידאל
|
חדר 2 - נרקיס
|
פנים אל פנים
|
3
|
6
|
23/01/2023
|
18:30-16:00
|
ב'
|
חזרה לחדר הטיפולים עם הילד הנפגע: תאוריית ההתקשרות ויישומה עם ילדים צעירים.
|
מוסא נידאל
|
|
סנכרוני
|
3
|
7
|
06/02/2023
|
18:30-16:00
|
ב'
|
עקרונות הטיפול בילדים צעירים ובמתבגרים עם התנהגות מינית לא מותאמת או פוגעת.
|
מוסא נידאל
|
|
א-סינכרוני
|
3
|
8
|
20/02/2023
|
18:30-16:00
|
ב'
|
בניית תוכנית מוגנות במסגרת חינוכית - Safety Plan
|
מוסא נידאל
|
חדר 4
|
סנכרוני
|
3
|
9
|
06/03/2023
|
18:30-16:00
|
ב'
|
דגשים ומודלים לטיפול. התנסות חוויתית בכלי טיפולי טיפול דיאדי בילדים שעברו טראומה או פגיעה מינית
|
מוסא נידאל
|
חדר 1 - מחשבים
|
פנים אל פנים
|
3
|
10
|
13/03/2023
|
18:30-16:00
|
ב'
|
שיטות טיפול ממוקדי טראומה: DBT /EP וסיכום
|
מוסא נידאל
|
חדר 1 - מחשבים
|
פנים אל פנים
|
3
|
|
|