|
פרטי ההשתלמות -
021 - חינוך מיוחד: רכישת הקריאה לקלינאי תקשורת בגילאי בית הספר היסודי
|
הדפס
|
|
|
|
021 - חינוך מיוחד: רכישת הקריאה לקלינאי תקשורת בגילאי בית הספר היסודי
כרטיס השתלמות
|
|
ההרשמה נסגרה
|
|
|
|
סילבוס מפגשים להשתלמות:
021 - חינוך מיוחד: רכישת הקריאה לקלינאי תקשורת בגילאי בית הספר היסודי
|
מס' מפגש
|
תאריך
|
שעה
|
יום
|
נושא
|
מרצה
|
מקום
|
סוג מפגש
|
סה"כ שעות אק'
|
1
|
09/11/2022
|
18:30-16:00
|
ד'
|
היכרות ותיאום ציפיות. מה לקלינאי תקשורת וללקויות קריאה
|
בהייה כיוואן ח``לאילה
|
|
סנכרוני
|
3
|
2
|
16/11/2022
|
18:30-16:00
|
ד'
|
גן חובה: מודעות פונולוגית שלבי התפתחות יכולת ``מודעות פונולוגית``, תרומתה לרכישת הקריאה והיבטים ייחודים הקשורים לשפה הערבית.
|
בהייה כיוואן ח``לאילה
|
|
סנכרוני
|
3
|
3
|
30/11/2022
|
18:30-16:00
|
ד'
|
ידע אותיות ומאפייני האורתוגרפיה שלבי רכישת ידע אותיות, הקשר לרכישת הקריאה, קשיי קידוד אותיות והיבטים ייחודיים הקשורים לשפה הערבית.
|
בהייה כיוואן ח``לאילה
|
|
סנכרוני
|
3
|
4
|
14/12/2022
|
18:30-16:00
|
ד'
|
שלב הפענוח הפונולוגי: גישות להוראת הקריאה + מבדק הקריאה והכתיבה
|
בהייה כיוואן ח``לאילה
|
|
סנכרוני
|
3
|
5
|
21/12/2022
|
18:30-16:00
|
ד'
|
שלב הפענוח הפונולוגי: פרופילים של מתקשים
|
בהייה כיוואן ח``לאילה
|
|
סנכרוני
|
3
|
6
|
11/01/2023
|
18:30-16:00
|
ד'
|
זיהוי המורפו-אורתוגרפי: המעבר לקריאה לא מנוקדת, תבניות מורפולוגיות נפוצות בשפה הערבית
|
לינא חאג``
|
|
סנכרוני
|
3
|
7
|
25/01/2023
|
18:30-16:00
|
ד'
|
זיהוי מורפו-אורתוגרפי: השפעת המודעות המורפולוגית על הקריאה בערבית ובניית תוכניות התערבות
|
לינא חאג``
|
|
סנכרוני
|
3
|
8
|
08/02/2023
|
18:30-16:00
|
ד'
|
תיאור מקרה, מילוי פרופיל לפי קווים מנחים שניתנו בהרצאות. הכנה לעבודה: לבחור רעיון למשחק ולהכין רשימת מילים
|
לינא חאג``
|
|
א-סינכרוני
|
3
|
9
|
22/02/2023
|
18:30-16:00
|
ד'
|
הערכת הקריאה לפי שלבי המודל: תיאורי מקרה של המשתתפים (בהתבסס על המטלה האסינכרונית) וחלוקה לקבוצות
|
לינא חאג``
|
|
סנכרוני
|
3
|
10
|
15/03/2023
|
18:30-16:00
|
ד'
|
סיכום המפגשים והצגת התוצרים
|
לינא חאג``
|
|
סנכרוני
|
3
|
|
|