|
|
|
פרטי ההשתלמות -
009 - מדעים - חט``ב - חושבים מדע
|
הדפס
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
סילבוס מפגשים להשתלמות:
009 - מדעים - חט``ב - חושבים מדע
|
|
מס' מפגש
|
תאריך
|
שעה
|
יום
|
נושא
|
מרצה
|
מקום
|
סוג מפגש
|
סה"כ שעות אק'
|
|
1
|
15/11/2016
|
19:15-16:00
|
ג'
|
היכֵּרות עם תכנית חושבים מדע, מטרות וחזון. ניסוי ראשון בנושא האנרגיה: התלמיד כמדען צעיר.
|
בן ברק יעקב
|
תפוח פיס
|
סדנא
|
4
|
|
2
|
29/11/2016
|
19:15-16:00
|
ג'
|
גילוי חוק טבע על-ידי התלמידים: השלכות מדעיות ופדגוגיות, השלכות רִגְשיות על תחושת היכולת והמסוגלות של התלמיד.
|
בן ברק יעקב
|
תפוח פיס
|
סדנא
|
4
|
|
3
|
13/12/2016
|
19:15-16:00
|
ג'
|
ניסוי שני בנושא ביולוגי: חשיבה יצירתית כמודל לפתרון בעיות מדעיות.
|
בן ברק יעקב
|
תפוח פיס
|
הרצאה
|
4
|
|
4
|
24/01/2017
|
18:30-16:00
|
ג'
|
גילוי חוק בפיסיקה – כיצד יוצרים ומנתחים גרף? מהו גרף כִּיוּל? כיצד יוצרים כְּלי מדידה מדעי?
|
בן ברק יעקב
|
תפוח פיס
|
הרצאה
|
3
|
|
5
|
07/02/2017
|
18:30-16:00
|
ג'
|
ניתוח החקר המדעי – הכרת ספרי ``חושבים מדע``, חשיבה מסֶדֶר גבוה במדע.
|
בן ברק יעקב
|
תפוח פיס
|
הרצאה
|
3
|
|
6
|
21/02/2017
|
18:30-16:00
|
ג'
|
הצגת תוצרי ההשתלמות על-ידי המורים: ניסוי פתוח אותו עשו עם תלמידיהם.
|
בן ברק יעקב
|
תפוח פיס
|
סדנא
|
3
|
|
7
|
21/03/2017
|
18:30-16:00
|
ג'
|
התלמיד כמדען – השלכות על זיכרון לטווח ארוך ולמידה משמעותית לאורך זמן. המשך ניתוח תוצאות הניסויים עד כה.
|
בן ברק יעקב
|
תפוח פיס
|
א-סינכרוני
|
3
|
|
8
|
28/03/2017
|
18:30-16:00
|
ג'
|
ניתוח החקר המדעי – הכרת ספרי ``חושבים מדע``, חשיבה מסֶדֶר גבוה במדע.
|
בן ברק יעקב
|
|
סדנא
|
3
|
|
9
|
25/04/2017
|
18:30-16:00
|
ג'
|
הצגת תוצרי ההשתלמות על-ידי המורים: ניסוי פתוח אותו עשו עם תלמידיהם.
|
בן ברק יעקב
|
|
סדנא
|
3
|
|
|