|
|
|
פרטי ההשתלמות -
005 - יועצות שנה ב`
|
הדפס
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
סילבוס מפגשים להשתלמות:
005 - יועצות שנה ב`
|
|
מס' מפגש
|
תאריך
|
שעה
|
יום
|
נושא
|
מרצה
|
מקום
|
סוג מפגש
|
סה"כ שעות אק'
|
|
1
|
07/11/2022
|
19:15-16:00
|
ב'
|
היכרות , חוזה, ציפיות, הגדרת אקלים,סטנדרטים של אקלים
|
גולן עינת מיכל
|
|
הרצאה
|
4
|
|
2
|
14/11/2022
|
19:15-16:00
|
ב'
|
עקרונות בהובלת תהליך שינוי מערכתי , הרחבת זהות ייעוצית
|
גולן עינת מיכל
|
|
סדנא
|
4
|
|
3
|
21/11/2022
|
19:15-16:00
|
ב'
|
אבחון אקלים בית ספרי- חידושים במדידת מיצב ( תמונת מצב), שאלון אח``מ , קבוצות מיקוד, מודל הצרכים
|
גולן עינת מיכל
|
|
סנכרוני
|
4
|
|
4
|
28/11/2022
|
19:15-16:00
|
ב'
|
מנתונים לבניית תוכנית התערבות באקלים בית ספרי
|
גולן עינת מיכל
|
|
סדנא
|
4
|
|
5
|
05/12/2022
|
19:15-16:00
|
ב'
|
התמודדות עם ארוע אלימות חריג - מפגש עם חוזר מנכ``ל
|
גולן עינת מיכל
|
|
סדנא
|
4
|
|
6
|
12/12/2022
|
19:15-16:00
|
ב'
|
השלכות הקונה sel ועבודת אקלים עם צוותים
|
גולן עינת מיכל
|
|
א-סינכרוני
|
4
|
|
7
|
09/01/2023
|
19:15-16:00
|
ב'
|
השלכות הקורונה - התמודדות עם בדידות ודחיה חברתית
|
גולן עינת מיכל
|
|
סדנא
|
4
|
|
8
|
16/01/2023
|
19:15-16:00
|
ב'
|
מודל מ.ג.ן- העמקה בתחום מרחב לדיאלוג
|
גולן עינת מיכל
|
|
סנכרוני
|
4
|
|
9
|
23/01/2023
|
19:15-16:00
|
ב'
|
מודל מגן - העמקה בתחום גבולות
|
גולן עינת מיכל
|
|
סדנא
|
4
|
|
10
|
30/01/2023
|
19:15-16:00
|
ב'
|
מודל מגן- העמקה בתחום נוכחות
|
גולן עינת מיכל
|
|
א-סינכרוני
|
4
|
|
11
|
13/02/2023
|
19:15-16:00
|
ב'
|
יצירת שותפות עם הורים סיכום שלב למידה - אקלים בית ספר ומעבר לשלב לקויית למידה
|
גולן עינת מיכל
|
|
סדנא
|
4
|
|
12
|
20/02/2023
|
19:15-16:00
|
ב'
|
לקויות למידה - התחברת אישית, ``לגעת בשריון`` תוכנית לעבודה עם תלמידים בעלי קשב וריכוז , מסמך ההתאמות והקשר לעבודת היועצת
|
כהן עדה
|
|
סדנא
|
4
|
|
13
|
27/02/2023
|
19:15-16:00
|
ב'
|
כלים לאיתור תלמידים לקווי למידה , אורות אדומים, קריאת אבחון, מאבחון לכתיבת תוכנית התערבות
|
כהן עדה
|
|
סדנא
|
4
|
|
14
|
13/03/2023
|
19:15-16:00
|
ב'
|
חוברת ``משיקים.דגש על תפקודים ניהוליים
|
כהן עדה
|
|
סדנא
|
4
|
|
15
|
20/03/2023
|
19:15-16:00
|
ב'
|
עבודה עם הורים / פסיכפדגוגיה/ עבודה ריגשית עם תלמידים לקויי למידה.סיכום ומשוב
|
כהן עדה
|
|
סדנא
|
4
|
|
|