|
פרטי ההשתלמות -
387 - התמודדות בהוראת ילדים בעלי לקויות למידה והפרעות קשב
|
הדפס
|
|
|
|
387 - התמודדות בהוראת ילדים בעלי לקויות למידה והפרעות קשב
כרטיס השתלמות
|
|
הרשמה
להשתלמות
|
|
|
|
סילבוס מפגשים להשתלמות:
387 - התמודדות בהוראת ילדים בעלי לקויות למידה והפרעות קשב
|
מס' מפגש
|
תאריך
|
שעה
|
יום
|
נושא
|
מרצה
|
סוג מפגש
|
סה"כ שעות אק'
|
1
|
15/02/2021
|
20:30-18:00
|
ב'
|
״שבויים בתפיסה״, הרצאה מרתקת המשלבת תובנות מחקר המוח וכלכלה התנהגותית יחד עם סיפור אישי מרתק
|
|
סנכרוני
|
3
|
2
|
28/02/2021
|
20:30-18:00
|
א'
|
קריאה: נאתר את הילדים בעלי קשיים בנושא קריאה הנובעים מקושי בקריאה או בהבנת הנקרא וכיצד הלמידה מרחוק יכולה להיות עבורם מתנה
|
|
סנכרוני
|
3
|
3
|
08/03/2021
|
20:30-18:00
|
ב'
|
הפרעות קשב וריכוז: נלמד לאתר מאפיינים שונים של תלמידים בעלי קשיים בקשב ובריכוז וניתן כלים מותאמים
|
|
סנכרוני
|
3
|
4
|
16/03/2021
|
20:30-18:00
|
ג'
|
זיכרון - מה הוא בדיוק זיכרון? כיצד ניתן לגרום לתלמידים לזכור? מה זה ״השתלת זיכרונות״ ואיך זה קשור לכיתה?
|
|
סנכרוני
|
3
|
5
|
06/04/2021
|
20:30-18:00
|
ג'
|
זיהוי חוזקות של הילדים, בעיקר בקרב ילדים המייצרים עבורנו אתגר
|
|
סנכרוני
|
3
|
6
|
20/04/2021
|
20:30-18:00
|
ג'
|
יצירתיות - מפגש הפורש בפנינו את המושג יצירתיות, מתוך מחקר המוח. האופן בו אנו יכולים לעודד יצירתיות או לבלום אותה. החשיבות בהסחת הדעת ליצירת מחשבה יצירתית.
|
|
סנכרוני
|
3
|
7
|
04/05/2021
|
20:30-18:00
|
ג'
|
כלים להתמודדות עם מצבים הגורמים לנו לתגובות בלתי נשלטות.
|
|
סנכרוני
|
3
|
8
|
26/05/2021
|
20:30-18:00
|
ד'
|
בחינות מותאמות - הכנת תלמידים לבחינות מותאמות, בהקראה, שיכתוב, הכתבה. התלמיד נדרש להתכונן ולנהל את הבחינה באופן שונה ולא אינטואיטיבי.
|
|
סנכרוני
|
3
|
9
|
30/05/2021
|
20:30-18:00
|
א'
|
נשתף במספר מקרים, נשמע כיצד הם נראים בכיתה ומה הן הדרכים הקונבנציונאליות להתמודד איתן. לאחר מכן נעבור על אבחון פסיכודידקטי ונבין את הקשיים האובייקטיבים איתם הילד מתמודד.
|
|
סנכרוני
|
3
|
10
|
13/06/2021
|
20:30-18:00
|
א'
|
נצפה בראיונות שערכתי עם מספר בעלי מקצועות שונים, בעלי לקויות למידה שונות, כיצד למדו, כיצד רכשו את המקצוע וכיצד מתמודדים עם הקשיים כיום.
|
|
סנכרוני
|
3
|
|
|