|
פרטי ההשתלמות -
395 - קוראים בשטף תכנית לקידום שטף הקריאה למורות ב-ו
|
הדפס
|
|
|
|
395 - קוראים בשטף תכנית לקידום שטף הקריאה למורות ב-ו
כרטיס השתלמות
|
|
הרשמה
להשתלמות
|
|
|
|
ההשתלמות מקוונת - משלבת מפגשים סינכורניים וא-סינכורניים. המפגשים הא-סינכורניים בנויים סביב מטלה לעבודה עצמית ''יחידים, זוגות או קבוצות'', הם נחשבים נוכחות בהשתלמות והגשת העבודה בכל מפגש מהווה חלק מהציון בהשתלמות.
|
|
|
סילבוס מפגשים להשתלמות:
395 - קוראים בשטף תכנית לקידום שטף הקריאה למורות ב-ו
|
מס' מפגש
|
תאריך
|
שעה
|
יום
|
נושא
|
מרצה
|
סוג מפגש
|
סה"כ שעות אק'
|
1
|
02/02/2021
|
19:30-17:00
|
ג'
|
שטף הקריאה- רקע תיאורטי
|
הגר הרמן
|
סנכרוני
|
3
|
2
|
09/02/2021
|
19:30-17:00
|
ג'
|
התנסות בזיהוי מילים עם עמימות מסוגים שונים ``אורתוגרפית, פונולוגית, סמנטית`` שיכולות להוות קושי בקריאה. - היבטים לשוניים ומטה לשוניים המעורבים בקריאה.
|
הגר הרמן
|
א-סינכרוני
|
3
|
3
|
16/02/2021
|
19:30-17:00
|
ג'
|
היבטים קוגניטיביים-מטה קוגניטביים וניהוליים המעורבים בקריאה. -היבטים רגשיים המעורבים בקריאה
|
|
סנכרוני
|
3
|
4
|
23/02/2021
|
19:30-17:00
|
ג'
|
הערכת הפרופיל האורייני של תלמיד
|
|
א-סינכרוני
|
3
|
5
|
02/03/2021
|
19:30-17:00
|
ג'
|
דוגמאות מהשטח- ניתוח שגיאות קריאה והשערה מאיזה ידע חסר הן נובעות.
|
|
סנכרוני
|
3
|
6
|
09/03/2021
|
19:30-17:00
|
ג'
|
הערכת קריאה של תלמיד ``קצב, דיוק, הנגנה`` וניתוח שגיאות
|
הגר הרמן
|
א-סינכרוני
|
3
|
7
|
16/03/2021
|
19:30-17:00
|
ג'
|
-מודל רב מימדי להתערבות -פרקטיקות לקידום שטף הקריאה: אוצר מילים, הטרמת תוכן – ידע סמנטי.
|
|
סנכרוני
|
3
|
8
|
06/04/2021
|
19:30-17:00
|
ג'
|
פרקטיקות לקידום שטף הקריאה: קריאות חוזרות, קריאה תיאטרלית, הדגמה.
|
הגר הרמן
|
א-סינכרוני
|
3
|
9
|
13/04/2021
|
19:30-17:00
|
ג'
|
פרקטיקות לקידום שטף הקריאה: חקירת מילים, איות – מורפולוגיה, חקירת משפט
|
|
סנכרוני
|
3
|
10
|
27/04/2021
|
19:30-17:00
|
ג'
|
הצגת תוצרים ודיון מסכם
|
הגר הרמן
|
סנכרוני
|
3
|
|
|