|
פרטי ההשתלמות -
437 - פדגוגיה טיפולית-פדגוגיה של תקווה
|
הדפס
|
|
|
|
|
|
|
סילבוס מפגשים להשתלמות:
437 - פדגוגיה טיפולית-פדגוגיה של תקווה
|
מס' מפגש
|
תאריך
|
שעה
|
יום
|
נושא
|
מרצה
|
סוג מפגש
|
סה"כ שעות אק'
|
1
|
17/02/2021
|
17:15-14:00
|
ד'
|
היכרות ``נוער בסיכון`` בישראל – גלגולו של מושג
|
לוי עדי
|
א-סנכרוני / סנכרוני
|
4
|
2
|
24/02/2021
|
17:15-14:00
|
ד'
|
פדגוגיה של שחרור ``תשעה עקרונות משנים תודעה: מנוער בסיכון למוביליות חברתית``
|
לוי עדי
|
א-סנכרוני / סנכרוני
|
4
|
3
|
03/03/2021
|
17:15-14:00
|
ד'
|
וינקוט ``מרחב פוטנציאלי`` מה בין מרחב, פוטנציאל(י) ונוער בסיכון?
|
לוי עדי
|
א-סנכרוני / סנכרוני
|
4
|
4
|
10/03/2021
|
17:15-14:00
|
ד'
|
הכיתה כ``קבוצת עבודה`` ו``קבוצת הנחות בסיסיות`` העמקה במושגים של ולפרד ביון ותרומתם להבנת בני הנוער בסיכון
|
לוי עדי
|
א-סנכרוני / סנכרוני
|
4
|
5
|
17/03/2021
|
17:15-14:00
|
ד'
|
מחוויות מפתח לנקודות מפנה. על מה ביכולתנו להשפיע? וכיצד? יוצרים חיבורים: מרחב פוטנציאלי, מחוויות מפתח לנקודות מפנה
|
לוי עדי
|
א-סנכרוני / סנכרוני
|
4
|
6
|
24/03/2021
|
17:15-14:00
|
ד'
|
למידה מתוך אושר מודל מודל PERMA ``למידה, אושר, ונוער בסיכון – היֵלכו יחדיו? הבנת המודל והיותו מרכיב אינטגרלי באישיותו של הנער בסיכון - מהלכה למעשה``. ``מרחב פוטנציאלי, מודל מחוויות מפתח לנקודות מפנה ומודל PERMA – יצירת אינטגרציה `מוֹדלִית` בשירות הנער/ה בסיכון``.
|
לוי עדי
|
א-סנכרוני / סנכרוני
|
4
|
7
|
31/03/2021
|
17:15-14:00
|
ד'
|
מוטיבציה: העמקה בסוגי המוטיבציה ובדרכים לפיתוחה. ``יוצרים חיבורים``: מרחב פוטנציאלי, מחוויות מפתח לנקודות מפנה, וסוגי מוטיבציה.
|
לוי עדי
|
א-סנכרוני / סנכרוני
|
4
|
8
|
07/04/2021
|
16:00-14:00
|
ד'
|
חיבורים ``מחברים תהליך``: יצירת אינטגרציה בין כלל התיאוריות והמודלים לכדי תהליך קוהרנטי אחד
|
לוי עדי
|
סנכרוני
|
2
|
|
|