|
פרטי ההשתלמות -
073 - בניית שיעור מיטבי במתמטיקה למורי א`-ב`
|
הדפס
|
|
|
|
073 - בניית שיעור מיטבי במתמטיקה למורי א`-ב`
כרטיס השתלמות
|
|
הרשמה
להשתלמות
|
|
|
|
סילבוס מפגשים להשתלמות:
073 - בניית שיעור מיטבי במתמטיקה למורי א`-ב`
|
מס' מפגש
|
תאריך
|
שעה
|
יום
|
נושא
|
מרצה
|
סוג מפגש
|
סה"כ שעות אק'
|
1
|
18/10/2021
|
19:15-16:00
|
ב'
|
הכרת המספרים ומבנה עשרוני מענים דיפרנציאליים הכוללים: אמצעי המחשה, גיוון במשימות, מיומנויות נדרשות בנושא והתאמה למבנה שיעור בכיתה ההטרוגנית.
|
מנדל בת-עמי
|
פנים אל פנים
|
4
|
2
|
08/11/2021
|
18:30-16:00
|
ב'
|
משמעויות החיבור והחיסור מענים דיפרנציאליים הכוללים: אמצעי המחשה, גיוון במשימות, מיומנויות נדרשות בנושא והתאמה למבנה שיעור בכיתה ההטרוגנית.
|
מנדל בת-עמי
|
סנכרוני
|
3
|
3
|
22/11/2021
|
17:30-16:00
|
ב'
|
מפגש א-סינכרוני: בניית שיעור – חלק א` דגש על מיקוד במטרות השיעור ובחירת משימות רלוונטיות
|
מנדל בת-עמי
|
א-סינכרוני
|
2
|
4
|
13/12/2021
|
18:30-16:00
|
ב'
|
``המורה לימד שווה התלמיד למד?`` כלים למעקב אחר התקדמות התלמיד
|
מנדל בת-עמי
|
סנכרוני
|
3
|
5
|
03/01/2022
|
19:15-16:00
|
ב'
|
כפל וחילוק- משמעויות הפעולות וקישור לשאלות מילוליות מענים דיפרנציאליים הכוללים: אמצעי המחשה, גיוון במשימות, מיומנויות נדרשות בנושא והתאמה למבנה שיעור בכיתה ההטרוגנית
|
מנדל בת-עמי
|
פנים אל פנים
|
4
|
6
|
24/01/2022
|
18:30-16:00
|
ב'
|
מפגש א-סינכרוני: בניית שיעור – חלק ב` דגש על ייצוגים ויזואליים, אמצעי המחשה
|
מנדל בת-עמי
|
א-סינכרוני
|
3
|
7
|
14/02/2022
|
18:30-16:00
|
ב'
|
שאלות מקדמות חשיבה- עיסוק בשאלות מסדר חשיבה גבוה ושיח מתמטי
|
מנדל בת-עמי
|
סנכרוני
|
3
|
8
|
07/03/2022
|
19:15-16:00
|
ב'
|
מפגש א-סינכרוני: בניית שיעור – חלק ג` דגש על גיוון בהוראה ושימוש בטכנופדגוגיה
|
מנדל בת-עמי
|
א-סינכרוני
|
4
|
9
|
28/03/2022
|
19:15-16:00
|
ב'
|
ניתוח תוצרי תלמידים ומשוב מקדם למידה
|
מנדל בת-עמי
|
פנים אל פנים
|
4
|
|
|