|
פרטי ההשתלמות -
069 - לדעת לקרוא - הקניית מיומנויות קריאה לקוראים עם קשיי קריאה החל מכיתה ד
|
הדפס
|
|
|
|
069 - לדעת לקרוא - הקניית מיומנויות קריאה לקוראים עם קשיי קריאה החל מכיתה ד
כרטיס השתלמות
|
|
הרשמה
להשתלמות
|
|
|
|
סילבוס מפגשים להשתלמות:
069 - לדעת לקרוא - הקניית מיומנויות קריאה לקוראים עם קשיי קריאה החל מכיתה ד
|
מס' מפגש
|
תאריך
|
שעה
|
יום
|
נושא
|
מרצה
|
סוג מפגש
|
סה"כ שעות אק'
|
1
|
02/11/2020
|
18:30-16:00
|
ב'
|
``לדעת לקרוא`` - מתיאוריה לפרקטיקה. הבסיס המדעי לקריאה יעילה ומדויקת.
|
קחטה שני
|
סנכרוני
|
3
|
2
|
09/11/2020
|
18:30-16:00
|
ב'
|
``השחזת הגרזן`` - בניית תשתית קוגניטיבית-רגשית-שפתית להקניית קריאה יעילה
|
קחטה שני
|
א-סינכרוני
|
3
|
3
|
16/11/2020
|
18:30-16:00
|
ב'
|
``החוט המשולש`` – אסטרטגיות לפירוק פונולגי, מורפולוגי, סמנטי
|
קחטה שני
|
א-סינכרוני
|
3
|
4
|
23/11/2020
|
18:30-16:00
|
ב'
|
``נקודות של חיים`` - חיזוק מיומנות הקידוד בקריאת טקסט עם ניקוד
|
קחטה שני
|
א-סינכרוני
|
3
|
5
|
30/11/2020
|
18:30-16:00
|
ב'
|
``אויה-אהוי`` – תפקידן הפונולוגי של אותיות אהו``י בקריאה
|
קחטה שני
|
א-סינכרוני
|
3
|
6
|
07/12/2020
|
18:30-16:00
|
ב'
|
zoom
|
קחטה שני
|
א-סינכרוני
|
3
|
7
|
14/12/2020
|
18:30-16:00
|
ב'
|
``הקורא המורפולוגי החכם`` - שימוש אפקטיבי של ידע מורפולוגי בקריאה
|
קחטה שני
|
א-סינכרוני
|
3
|
8
|
21/12/2020
|
18:30-16:00
|
ב'
|
``אפשר גם ללא ניקוד`` – אסטרטגיות להקניית אסטרטגיות קריאה בכתיב חסר ניקוד
|
קחטה שני
|
א-סינכרוני
|
3
|
9
|
28/12/2020
|
18:30-16:00
|
ב'
|
``שחקן על במה`` – אסטרטגיה לחיזק מיומנויות שטף על בסיס ידע תחבירי
|
קחטה שני
|
א-סינכרוני
|
3
|
10
|
04/01/2021
|
18:30-16:00
|
ב'
|
``מילוי החומה`` – שיעור סיכום
|
קחטה שני
|
סנכרוני
|
3
|
|
|