|
פרטי ההשתלמות -
074 - פיכמן: טכנופדגוגיה וחוסן רגשי
|
הדפס
|
|
|
|
|
|
|
סילבוס מפגשים להשתלמות:
074 - פיכמן: טכנופדגוגיה וחוסן רגשי
|
מס' מפגש
|
תאריך
|
שעה
|
יום
|
נושא
|
מרצה
|
סוג מפגש
|
סה"כ שעות אק'
|
1
|
14/10/2020
|
23:00-20:30
|
ד'
|
פדגוגיה של ``מרחוק`` ``אפשרויות חדשות שנפתחות עקב הוראה מרחוק: פיתוח אחריות הלומד, מורה הופך מנחה, שיתוף הורים ומורים אורחים, למידה שיתופיות, פיתוח מיומנויות לעבודה בסביבה עתירת טכנולוגיות וידע, גמישות בהוראה המאפשרת למידה דיפרנציאלית מרחוק לקבוצות ויחידים, שימוש במאגרי מידע`` ותפעול המרחב הסינכרוני ``הוראה דרך שיתוף מסך, למידה דיפרנציאלית באמצעות חלוקה לחדרים, הגדרת מורה שותף, מתן אפשרות לתלמידים לשתף מסך, רישום נוכחות, הצהרת בריאות ועוד``.
|
רוח-מדבר מריאנה
|
הרצאה
|
3
|
2
|
10/11/2020
|
18:00-15:30
|
ג'
|
כלים דיגיטליים לשילוב במפגש הסינכרוני לצורך בנייה של שאלונים, סקרים, ענן מילים, לוחות שיתופיים, בחנים, מצגות שיתופיות, סיעור מוחות ובניית טיעונים, שיתוף תכנים ומתן משימות.
|
כהן אפרת
|
הרצאה
|
3
|
3
|
17/11/2020
|
17:00-15:30
|
ג'
|
דגמי הוראה מבוססים כלים דיגיטליים למפגש א-סינכרוני: למידה רב תחומית, שאלון דיגיטלי, משחק תפקידים, תלקיט, תערוכה וירטואלית, ערוץ יוטיוב, קדימון, פתרון בעיה, חשיבה עיצובית.
|
כהן אפרת
|
הרצאה
|
2
|
4
|
24/11/2020
|
22:00-20:30
|
ג'
|
בנייה של תהליך למידה במרחב א-סינכרוני – הקנייה, תרגול, פעילות שיתופית, למידת עמיתים, בהירות בניסוח הנחיות, שימוש באמצעים ויזואליים ובאינפוגרפיקה, מרחב להגשת משימות.
|
כהן אפרת
|
הרצאה
|
2
|
5
|
01/12/2020
|
22:00-20:30
|
ג'
|
הוראה היברידית ``שילוב בין סנכרוני, א-סנכרוני ופנים אל פנים``: מודל הכיתה ההפוכה`` מודל הגלידות ``הקניית ידע, מטלת ביצוע, בעיה/דילמה, יחידת הוראה מבוססת וידאו, הוראה מרחוק בשלבים ויצירת תלקיט, יחידת הוראה מבוססת ניסויים, תכנון פתרון טכנולוגי, תערוכה וירטואלית``.
|
כהן אפרת
|
הרצאה
|
2
|
6
|
07/12/2020
|
17:00-15:30
|
ב'
|
חוסן
|
שצקי אילה
|
סנכרוני
|
2
|
7
|
15/12/2020
|
17:00-15:30
|
ג'
|
חוסן רגשי
|
כהן אפרת
|
הרצאה
|
2
|
8
|
22/12/2020
|
17:00-15:30
|
ג'
|
חוסן רגשי
|
כהן אפרת
|
הרצאה
|
2
|
9
|
29/12/2020
|
17:00-15:30
|
ג'
|
מרכיבי המפגש הסנכרוני כיצד לגרום לתלמידים להצטרף לשיעור ולפתוח מצלמה`` רכיבי המפגש ``פתיחת המרחב ונוכחות, פתיחה, הקנייה, משימה, דיון וסיכום``, אני והמצלמה ``דיבור ומראה, תאורה, מרחק``.
|
כהן אפרת
|
הרצאה
|
2
|
10
|
05/01/2021
|
17:00-15:30
|
ג'
|
תפעול המרחב הא-סינכרוני: כניסה לסביבה, פתיחת כיתה וירטואלית ושיוך תלמידים, הכנסת חומרי לימוד, תקשורת עם תלמידים, בדיקת משימות.
|
כהן אפרת
|
הרצאה
|
2
|
11
|
19/01/2021
|
17:00-15:30
|
ג'
|
מישחוק בהוראה
|
כהן אפרת
|
סנכרוני
|
2
|
12
|
26/01/2021
|
19:30-18:00
|
ג'
|
סיכום - למידת עמיתים, שיתוף בתוצרים, סיעור מוחות, יצירת מאגר שיתופי לטיפים ורעיונות והגשת משימה אינטגרטיבית שמשלבת את העקרונות הפדגוגיים, השיטות והטכנולוגיות שנלמדו.
|
כהן אפרת
|
הרצאה
|
2
|
13
|
07/02/2021
|
17:00-15:30
|
א'
|
חוסן
|
שצקי אילה
|
סנכרוני
|
2
|
14
|
21/02/2021
|
17:00-15:30
|
א'
|
חוסן
|
שצקי אילה
|
סנכרוני
|
2
|
|
|