|
פרטי ההשתלמות -
088 - חינוך לשוני כיתות ב``
|
הדפס
|
|
|
|
|
|
|
במפגשים הסינכרוניים יש להשתתף באמצעות מחשב ולא טלפון נייד.
|
|
|
סילבוס מפגשים להשתלמות:
088 - חינוך לשוני כיתות ב``
|
מס' מפגש
|
תאריך
|
שעה
|
יום
|
נושא
|
מרצה
|
סוג מפגש
|
סה"כ שעות אק'
|
1
|
12/10/2020
|
19:15-16:00
|
ב'
|
פתיחה, כללים להשתלמות סינכרונית`` סביבת הלמידה`` ארבע אופנויות השפה בשיעורי העברית`` ניתוח מיפוי כתתי של משימות סוף מבדק א``. ניתוח פרופיל של תלמיד.
|
מימון מאיה
|
סנכרוני
|
4
|
2
|
19/10/2020
|
17:30-16:00
|
ב'
|
למידה עצמית מתוך התכנית ``קול קורא`` לקידום שטף קריאה. צפייה מודרכת סרטון הדגמה – ``סבא בישל מרק`` - הפרקטיקות שהמורה משתמשת בהן.
|
מימון מאיה
|
א-סינכרוני
|
2
|
3
|
02/11/2020
|
19:15-16:00
|
ב'
|
במה למשתתפות משמעות השטף – מיקוד בשתי פרקטיקות: קריאה תיאטרלית ומורפולוגיה - סדנה.
|
מימון מאיה
|
סנכרוני
|
4
|
4
|
09/11/2020
|
18:30-16:00
|
ב'
|
לימוד עצמי של התיאוריה על התפתחות הכתיבה מתוך המבוא למבדק הכתיבה, וההטרמה לקראת הכתיבה. תיעוד רפלקטיבי של ההתנסות בכיתה ושיתוף בהתנסויות קודמות - למידה מהצלחות. העלאת תוצר של תלמיד לסביבת הקורס עם שאלה ממוקדת.
|
הגר הרמן
|
א-סינכרוני
|
3
|
5
|
23/11/2020
|
19:15-16:00
|
ב'
|
ניתוח תוצרי כתיבה של ילדים - הערכה, משוב ומה שביניהם. שילוב הבעה בכתב בתוכנית העבודה בשפה. שיתוף וסיכום יישומי.
|
הגר הרמן
|
סנכרוני
|
4
|
6
|
30/11/2020
|
18:30-16:00
|
ב'
|
עבודה עם ספרים - עקרונות השיח ספרותי ורכישת קריאה באמצעות ספרים מאוירים.
|
מימון מאיה
|
סנכרוני
|
3
|
7
|
07/12/2020
|
18:30-16:00
|
ב'
|
צפייה בשיעור מקוון , ``סתם וילון`` + אני צובעת ענן`` משימה: בחירת ספר ותכנון שיעור – קריאה אינטראקטיבית ``בקבוצה``.
|
מימון מאיה
|
א-סינכרוני
|
3
|
8
|
21/12/2020
|
18:30-16:00
|
ב'
|
סיכום ותובנות בעקבות המשימה. עבודה מתוך ספר הלימוד מילה טובה - ``עובדות על חתולים``, כדוגמא לתיהלוך טקסט מידעי, במליאה, בקבוצה קטנה ובמרכז למידה במרחב, שילוב כתיבה
|
מימון מאיה
|
סנכרוני
|
3
|
9
|
28/12/2020
|
19:15-16:00
|
ב'
|
צפייה בשיעור ``הקטטה על המטאטא`` בחדרים. זיהוי אסטרטגיות ההוראה של המורה שהן ייחודיות לסיפור. הדגשים של עבודה על טקסט ספרותי - רגש, פרשנות, קריאה תיאטרלית`` סיכום
|
מימון מאיה
|
סנכרוני
|
4
|
|
|