|
פרטי ההשתלמות -
123 - אחוזת ילדים-טכנופדגוגיה
|
הדפס
|
|
|
|
|
סמל ההשתלמות:
|
71553698
|
שנה"ל:
|
תשפ"א 2020
|
תחום השתלמות:
|
נושא רוחב
|
מתוה ההשתלמות:
|
512 - למידה מרחוק
|
נושא:
|
כלים לעיצוב התנהגות, אתר מלווה מקצוע , חלופות בהערכה
|
שלב חינוך:
|
חטיבת ביניים,חטיבה עליונה
|
קהל יעד:
|
צוות ביה``ס
|
מכיתה:
|
ז עד כיתה:
יב
|
שפה:
|
עברית
|
סוג חינוך:
|
מיוחד
|
סוג פיקוח:
|
ממלכתי
|
מרכז פסג"ה:
|
חיפה
|
עבור מחוז:
|
חיפה
|
תאריך פתיחה:
|
22/09/2020
|
שם הרכז:
|
אללוף טואף חני
|
שם המרצה:
|
סלייפר קרן
|
דמי רישום:
|
₪15
|
רפורמה:
|
אופק חדש
|
תכנית ארצית:
|
לא
|
מקום ההשתלמות:
|
אחוזת ילדים חורב 36 חיפה
|
ההשתלמות תתקיים בימי:
|
א',
בין השעות: 21:30-18:30
|
היקף ההשתלמות:
|
30
|
מטרות ההשתלמות:
|
|
הגשת עבודה:
|
כן
|
אתר מלווה השתלמות:
|
https://pisga.lms.education.gov.il/course/view.php?id=4751
|
324
מידע על ההשתלמות:
|
.חוסן: הנערים והנערות בגיל ההתבגרות הנמצאים בסיכון לנשירה מהמסגרת החינוכית ובכלל – הם בתחושת
העדר סמכות, אובדן משמעות ושליטה. התיאוריה האדלריאנית היא גישה חיובית, הוליסטית, קוגניטיבית וחברתית
מיסודה המציעה כלים פרקטיים להטמעת שינויים.
עבודה רציפה ועקבית עם אנשים משמעותיים בחייהם של הנערות והנערים ושינוי, הן בעמדות והן בגישה, יכולים
לתרום ולא במעט, בשינוי בתגובותיהם והתנהגותם בינם לבין עצמם ובינם לבין החברה.
2 .טכנופדגוגיה: בשנים האחרונות ובמיוחד מאז משבר הקורונה הצורך בהכרת סביבות למידה התורמות לפיתוח
מיומנויות לומד במאה ה 21 הפך ברור במיוחד. על מנת לבנות יחידות לימוד היברידיות דרושה היכרות טובה של
סביבות דיגיטליות כמו גם רציונל פדגוגי שאותו ניתן לשלב בתהליך.
|
|
|
סילבוס מפגשים להשתלמות:
123 - אחוזת ילדים-טכנופדגוגיה
|
מס' מפגש
|
תאריך
|
שעה
|
יום
|
נושא
|
מרצה
|
סוג מפגש
|
סה"כ שעות אק'
|
1
|
22/09/2020
|
21:30-20:00
|
ג'
|
כלי גוגל
|
סלייפר קרן
|
סנכרוני
|
2
|
2
|
29/09/2020
|
21:30-20:00
|
ג'
|
קלסרום
|
הולדנגרבר אביטל
|
סנכרוני
|
2
|
3
|
13/10/2020
|
21:30-20:00
|
ג'
|
כלי הערכה - גוגל פורמס וויזר
|
סלייפר קרן
|
סנכרוני
|
2
|
4
|
20/10/2020
|
21:30-20:00
|
ג'
|
בניית יחידת לימוד בכלים שנלמדו
|
הולדנגרבר אביטל
|
א-סינכרוני
|
2
|
5
|
25/10/2020
|
21:30-18:30
|
א'
|
המערכת המשפחתית והבית ספרית בחייהם של נערים ונערות במצבי סיכון תחושת שייכות כמניע לשיתוף פעולה
|
תורג``מן כלנית
|
סנכרוני
|
3
|
6
|
27/10/2020
|
21:30-18:30
|
ג'
|
למידה היברדית
|
סלייפר קרן
|
סנכרוני
|
3
|
7
|
03/11/2020
|
21:30-18:30
|
ג'
|
בניית יחידת לימוד בכלים שנלמדו, המשך
|
הולדנגרבר אביטל
|
א-סינכרוני
|
3
|
8
|
10/11/2020
|
21:30-18:30
|
ג'
|
משחוק בלמידה
|
סלייפר קרן
|
סנכרוני
|
3
|
9
|
17/11/2020
|
21:30-18:30
|
ג'
|
בניית יחידת לימוד בכלים שנלמדו, המשך
|
הולדנגרבר אביטל
|
א-סינכרוני
|
3
|
10
|
22/11/2020
|
21:30-18:30
|
א'
|
כלים לתקשורת מקרבת ומבוססת אמון (היעדר שיפוטיות וביקורתיות)
|
תורג``מן כלנית
|
סנכרוני
|
3
|
11
|
01/12/2020
|
21:30-18:30
|
ג'
|
הצגת יחידות הלימוד והערכת עמיתים
|
סלייפר קרן
|
סנכרוני
|
3
|
12
|
20/12/2020
|
21:30-18:30
|
א'
|
אומנות העידוד כמנוע לשיתוף פעולה (ההבדל בין שבח לעידוד) מודל הסמכות השלמה (לב, פיל, שור, ינשוף)
|
תורג``מן כלנית
|
סנכרוני
|
3
|
|
|