|
פרטי ההשתלמות -
179 - מו``ט - פדגוגיה מיטבית – בתנאי למידה היברדיים
|
הדפס
|
|
|
|
179 - מו``ט - פדגוגיה מיטבית – בתנאי למידה היברדיים
כרטיס השתלמות
|
|
ההרשמה נסגרה
|
|
|
|
סילבוס מפגשים להשתלמות:
179 - מו``ט - פדגוגיה מיטבית – בתנאי למידה היברדיים
|
מס' מפגש
|
תאריך
|
שעה
|
יום
|
נושא
|
מרצה
|
סוג מפגש
|
סה"כ שעות אק'
|
1
|
20/10/2020
|
19:00-16:30
|
ג'
|
מבוא לחשיבה מסדר גבוה. מהי חשיבה מסדר גבוה במדעים? פתיח מעורר שאלות ותהיה. איך לעורר סקרנות? מה בין סקרנות לשאלת חקר מהי שאלת חקר טובה? שאלת שאלות על תופעות מדעיות. דוגמאות. תרגול. משאלת שאלות לגיבוש שאלת חקר: שאלת שאלות על תופעות מדעיות. נשאל מגוון שאלות על תופעות מדעיות שיוצגו בכיתה. לכל שאלה, ננסה למצוא דרך לחקר התופעה והשאלות ששאלנו.
|
בריינר אביבה
|
א-סנכרוני / סנכרוני
|
3
|
2
|
28/10/2020
|
18:45-17:15
|
ד'
|
הכלה והשתלבות: המודל ההוליסטי והתנסות בפעילות המכוונת למגוון לומדים
|
ביאלר ליאורה
|
א-סנכרוני / סנכרוני
|
2
|
3
|
03/11/2020
|
19:00-16:30
|
ג'
|
התנסות ממוקדת בשלוש דוגמאות. נציג דוגמאות לפעילויות לכל שכבת גיל - ז`, ח`, ט`. נלמד איך מאתחלים חשיבה מופשטת בכל אחת מהדוגמאות. עבודה בקבוצות. המורים יתחלקו ל-3 קבוצות )משימת ז`, ח`, ט`(. כל קבוצה תבחן דוגמא משכבת גיל אחרת. הצגת תוצרים וסיכום הפעילות. כל קבוצה תציג את התובנות שלה וכיצד הם היו מעבירים שעור בכיתה המתאים לדוגמא שנבחנה ולרמת החשיבה שכיוונו בתרגיל
|
בריינר אביבה
|
א-סנכרוני / סנכרוני
|
3
|
4
|
11/11/2020
|
19:00-16:30
|
ד'
|
התנסות בעבודה בקבוצות, ניהול כיתה ומרחוק
|
ביאלר ליאורה
|
א-סנכרוני / סנכרוני
|
3
|
5
|
18/11/2020
|
18:45-17:15
|
ד'
|
משאלת חקר לעבודת חקר. איך עושים את זה? במפגש זה נרחיב ונפרט איך לבצע עבודת חקר עם התלמידים בכל אחד משלושת הנושאים שהוצגו במפגש הקודם. הפעם ניתן למורים כלים מעשיים להנחיית עבודת חקר ולהתארגנות עם קב` תלמידים הטרוגניות ברמות שונות של חשיבה ואינטליגנציות מרובות
|
בריינר אביבה
|
א-סנכרוני / סנכרוני
|
2
|
6
|
25/11/2020
|
19:00-16:30
|
ד'
|
התנסות ביישום הוראה/למידה רב-ערוצית: כלי עזר למורים לתכנון שיעור/ יחידת נושא על פי המודל ההוליסטי הרב ערוצי
|
ביאלר ליאורה
|
א-סנכרוני / סנכרוני
|
3
|
7
|
01/12/2020
|
18:45-17:15
|
ג'
|
תרגול.
|
בריינר אביבה
|
א-סנכרוני / סנכרוני
|
2
|
8
|
08/12/2020
|
17:15-15:45
|
ג'
|
פיזיקה בתכנית הלימודים – קשרים אינטרדיסציפלינריים, סקירת נושאים לכיתות ז-ט
|
קיבה יעקוב
|
א-סנכרוני / סנכרוני
|
2
|
9
|
09/12/2020
|
18:45-17:15
|
ד'
|
מתכנית לימודים לרצף הוראה- למידה- הערכה בגישת ההכלה
|
ביאלר ליאורה
|
א-סנכרוני / סנכרוני
|
2
|
10
|
15/12/2020
|
18:00-15:30
|
ג'
|
אנרגיה בת``ל: מכנית, מרכיביה ומיקומה במערך ההסבר המתבסס על מושגי אנרגיה. חוק שימור אנרגיה מכנית - דוגמות לשילוב הדמיות במערך ההוראה
|
קיבה יעקוב
|
א-סנכרוני / סנכרוני
|
3
|
11
|
22/12/2020
|
18:00-15:30
|
ג'
|
שילוב שיעורים מוקלטים להוראת נושא אנרגיה בכיתה ט`
|
קיבה יעקוב
|
א-סנכרוני / סנכרוני
|
3
|
12
|
29/12/2020
|
17:15-15:45
|
ג'
|
אנרגיה תרמית, חום וטמפרטורה
|
קיבה יעקוב
|
א-סנכרוני / סנכרוני
|
2
|
|
|