- מערכת הרשמה להשתלמויות - מרכז פסג``ה חיפה
 לאתר הפסגה  |   ראשי  |      כניסה / הרשמה להשתלמויות
שנה קודמת חודש קודם
חודש הבא שנה הבאה
א ב ג ד ה ו ש
             
             
             
             
             
             

 חיפוש השתלמות לפי:   לאיתור ההשתלמות (סינון) יש למלא שדה אחד בלבד
 
פרטי ההשתלמות - 179 - מו``ט - פדגוגיה מיטבית – בתנאי למידה היברדיים הדפס הדפס
 
פרטי ההשתלמות
179 - מו``ט - פדגוגיה מיטבית – בתנאי למידה היברדיים
כרטיס השתלמות
  ההרשמה נסגרה    
324
סמל ההשתלמות: 71503317
שנה"ל: תשפ"א 2020
תחום השתלמות: מקצוע הוראה במתווה
מתוה ההשתלמות: 4345 - למידה התנסותית בגישה מפתחת חשיבה במדע וטכנולוגיה
נושא: למידה חקרנית ברוח פיז``ה, הכלה והשתלבות ועדכון ידע בפיסיקה
שלב חינוך: חטיבת ביניים
קהל יעד: מורי מו``ט חט``ב
מכיתה: ז עד כיתה: ט
שפה: עברית
סוג חינוך:
סוג פיקוח: ממלכתי
מרכז פסג"ה: חיפה
עבור מחוז: חיפה
תאריך פתיחה: 20/10/2020
שם הרכז: שמילוביץ חנה
שם המרצה: בריינר אביבה
דמי רישום: ₪15
רפורמה: עוז לתמורה ואופק חדש
תכנית ארצית: לא
מקום ההשתלמות: מקוון מקוון חיפה
ההשתלמות תתקיים בימי: ג',   
היקף ההשתלמות: 30
מטרות ההשתלמות:
הגשת עבודה: כן
אתר מלווה השתלמות: https://pisga.lms.education.gov.il/course/view.php?id=10082
דרישות עבודה: לחץ להצגת הקובץ
רשימה ביבליוגרפית: לחץ להצגת הקובץ
   סילבוס מפגשים להשתלמות: 179 - מו``ט - פדגוגיה מיטבית – בתנאי למידה היברדיים
מס' מפגש תאריך שעה יום נושא מרצה סוג מפגש סה"כ שעות אק'
1 20/10/2020 19:00-16:30 ג' מבוא לחשיבה מסדר גבוה. מהי חשיבה מסדר גבוה במדעים? פתיח מעורר שאלות ותהיה. איך לעורר סקרנות? מה בין סקרנות לשאלת חקר מהי שאלת חקר טובה? שאלת שאלות על תופעות מדעיות. דוגמאות. תרגול. משאלת שאלות לגיבוש שאלת חקר: שאלת שאלות על תופעות מדעיות. נשאל מגוון שאלות על תופעות מדעיות שיוצגו בכיתה. לכל שאלה, ננסה למצוא דרך לחקר התופעה והשאלות ששאלנו. בריינר אביבה   א-סנכרוני / סנכרוני   3
2 28/10/2020 18:45-17:15 ד' הכלה והשתלבות: המודל ההוליסטי והתנסות בפעילות המכוונת למגוון לומדים ביאלר ליאורה   א-סנכרוני / סנכרוני   2
3 03/11/2020 19:00-16:30 ג' התנסות ממוקדת בשלוש דוגמאות. נציג דוגמאות לפעילויות לכל שכבת גיל - ז`, ח`, ט`. נלמד איך מאתחלים חשיבה מופשטת בכל אחת מהדוגמאות. עבודה בקבוצות. המורים יתחלקו ל-3 קבוצות )משימת ז`, ח`, ט`(. כל קבוצה תבחן דוגמא משכבת גיל אחרת. הצגת תוצרים וסיכום הפעילות. כל קבוצה תציג את התובנות שלה וכיצד הם היו מעבירים שעור בכיתה המתאים לדוגמא שנבחנה ולרמת החשיבה שכיוונו בתרגיל בריינר אביבה   א-סנכרוני / סנכרוני   3
4 11/11/2020 19:00-16:30 ד' התנסות בעבודה בקבוצות, ניהול כיתה ומרחוק ביאלר ליאורה   א-סנכרוני / סנכרוני   3
5 18/11/2020 18:45-17:15 ד' משאלת חקר לעבודת חקר. איך עושים את זה? במפגש זה נרחיב ונפרט איך לבצע עבודת חקר עם התלמידים בכל אחד משלושת הנושאים שהוצגו במפגש הקודם. הפעם ניתן למורים כלים מעשיים להנחיית עבודת חקר ולהתארגנות עם קב` תלמידים הטרוגניות ברמות שונות של חשיבה ואינטליגנציות מרובות בריינר אביבה   א-סנכרוני / סנכרוני   2
6 25/11/2020 19:00-16:30 ד' התנסות ביישום הוראה/למידה רב-ערוצית: כלי עזר למורים לתכנון שיעור/ יחידת נושא על פי המודל ההוליסטי הרב ערוצי ביאלר ליאורה   א-סנכרוני / סנכרוני   3
7 01/12/2020 18:45-17:15 ג' תרגול. בריינר אביבה   א-סנכרוני / סנכרוני   2
8 08/12/2020 17:15-15:45 ג' פיזיקה בתכנית הלימודים – קשרים אינטרדיסציפלינריים, סקירת נושאים לכיתות ז-ט קיבה יעקוב   א-סנכרוני / סנכרוני   2
9 09/12/2020 18:45-17:15 ד' מתכנית לימודים לרצף הוראה- למידה- הערכה בגישת ההכלה ביאלר ליאורה   א-סנכרוני / סנכרוני   2
10 15/12/2020 18:00-15:30 ג' אנרגיה בת``ל: מכנית, מרכיביה ומיקומה במערך ההסבר המתבסס על מושגי אנרגיה. חוק שימור אנרגיה מכנית - דוגמות לשילוב הדמיות במערך ההוראה קיבה יעקוב   א-סנכרוני / סנכרוני   3
11 22/12/2020 18:00-15:30 ג' שילוב שיעורים מוקלטים להוראת נושא אנרגיה בכיתה ט` קיבה יעקוב   א-סנכרוני / סנכרוני   3
12 29/12/2020 17:15-15:45 ג' אנרגיה תרמית, חום וטמפרטורה קיבה יעקוב   א-סנכרוני / סנכרוני   2
  ראשי

מרכז פסג"ה חיפה    דרך הים 202, חיפה   טלפון:  04-8311380  פקס:  8314486   מייל: [email protected]
 
    פיתוח ותחזוקה באמצעות משי נט מ.נ. בע"מ | ©כל הזכויות שמורות
טל: 03-6182327 | פקס: 03-6199165 | [email protected]
האתר נצפה במיטבו ברזולוציה 768*1024