|
פרטי ההשתלמות -
300 - להיות מורה במציאות משתנה
|
הדפס
|
|
|
|
|
|
|
סילבוס מפגשים להשתלמות:
300 - להיות מורה במציאות משתנה
|
מס' מפגש
|
תאריך
|
שעה
|
יום
|
נושא
|
מרצה
|
סוג מפגש
|
סה"כ שעות אק'
|
1
|
18/11/2020
|
19:00-16:30
|
ד'
|
עידוד ללמידה מרחוק – איך יוצרי מעורבות ומוטיבציה אצל תלמידים?
|
יניב איריס
|
סנכרוני
|
3
|
2
|
25/11/2020
|
19:00-16:30
|
ד'
|
מפגש א-סינכרוני ליישום הנושא הנלמד לעיל
|
יניב איריס
|
א-סינכרוני
|
3
|
3
|
02/12/2020
|
19:00-16:30
|
ד'
|
סינכרוני: תכנון הוראה – איך בוחרים מה ללמד מתוך תכנית הלימודים?
|
יניב איריס
|
סנכרוני
|
3
|
4
|
09/12/2020
|
19:00-16:30
|
ד'
|
מפגש א-סינכרוני ליישום הנושא הנלמד לעיל
|
יניב איריס
|
א-סינכרוני
|
3
|
5
|
16/12/2020
|
19:00-16:30
|
ד'
|
סינכרוני: כתיבת תכנית עבודה – איך בונים תכנית עבודה להוראה?
|
יניב איריס
|
סנכרוני
|
3
|
6
|
20/12/2020
|
19:00-16:30
|
א'
|
מפגש א-סינכרוני ליישום הנושא הנלמד לעיל
|
יניב איריס
|
א-סינכרוני
|
3
|
7
|
23/12/2020
|
19:00-16:30
|
ד'
|
סינכרוני: תכנון דרכי הוראה – אילו דרכי הוראה ניתן להשתמש בהן בלמדה מרחוק?
|
יניב איריס
|
סנכרוני
|
3
|
8
|
27/12/2020
|
19:00-16:30
|
א'
|
תכנון דרכי הערכה – באילו דרכי הערכה ניתן להשתמש בהוראה מרחוק?
|
יניב איריס
|
סנכרוני
|
3
|
9
|
30/12/2020
|
19:00-16:30
|
ד'
|
מפגש א-סינכרוני ליישום הנושא הנלמד לעיל
|
יניב איריס
|
סנכרוני
|
3
|
10
|
31/12/2020
|
19:00-16:30
|
ה'
|
מפגש א-סינכרוני ליישום הנושא הנלמד לעיל
|
יניב איריס
|
א-סינכרוני
|
3
|
|
|