|
פרטי ההשתלמות -
336 - אולפנת אמי``ת - למידה מרחוק ושיח רגשי/למידה היברידית ושיח רגשי/למידה היברידית, טכנולוגיה פדגוגית ותהליכי צמיחה אישיים ורגשיים
|
הדפס
|
|
|
|
336 - אולפנת אמי``ת - למידה מרחוק ושיח רגשי/למידה היברידית ושיח רגשי/למידה היברידית, טכנולוגיה פדגוגית ותהליכי צמיחה אישיים ורגשיים
כרטיס השתלמות
|
|
הרשמה
להשתלמות
|
|
|
|
סילבוס מפגשים להשתלמות:
336 - אולפנת אמי``ת - למידה מרחוק ושיח רגשי/למידה היברידית ושיח רגשי/למידה היברידית, טכנולוגיה פדגוגית ותהליכי צמיחה אישיים ורגשיים
|
מס' מפגש
|
תאריך
|
שעה
|
יום
|
נושא
|
מרצה
|
סוג מפגש
|
סה"כ שעות אק'
|
1
|
01/12/2020
|
16:30-14:00
|
ג'
|
למידה מרחוק ולמידה היברידית – מושגים, יתרונות ואתגרים
|
שטיינר דניאל
|
סנכרוני
|
3
|
2
|
03/12/2020
|
16:30-14:00
|
ה'
|
דגמי הוראה ולמידה בלמידה מרחוק ולמידה היברידית, למידה סינכרונית וא-סינכרונית, פיתוח לומד עצמאי
|
שטיינר דניאל
|
סנכרוני
|
3
|
3
|
08/12/2020
|
16:30-14:00
|
ג'
|
הכרות עם סביבת ה TEAMS ועם כלי WEB וספקי תוכן מרכזיים נוספים
|
שטיינר דניאל
|
א-סינכרוני
|
3
|
4
|
10/12/2020
|
16:30-14:00
|
ה'
|
הכרות עם מאגר מסעות למידה מא``ה רשתי, התנסות ביחידה מתוך המאגר
|
שטיינר דניאל
|
סנכרוני
|
3
|
5
|
22/12/2020
|
16:30-14:00
|
ג'
|
הערכה בלמידה היברידית – בין הערכה מעצבת להערכה מסכמת, הכרות עם דרכי הערכה מגוונות
|
שטיינר דניאל
|
א-סינכרוני
|
3
|
6
|
24/12/2020
|
16:30-14:00
|
ה'
|
היבטים רגשיים - מקומו של המורה והתלמיד בלמידה מרחוק – שמירה על נוכחות מורית ועל חיברות בין תלמידים: תפיסה וכלים
|
שטיינר דניאל
|
סנכרוני
|
3
|
7
|
29/12/2020
|
16:30-14:00
|
ג'
|
תהליך צמיחה אישי (תצא``מ) ורגשי בלמידה מרחוק ולמידה עצמאית – כלי מיפוי בסיסיים, וכלים להובלת שיח רגשי
|
שטיינר דניאל
|
א-סינכרוני
|
3
|
8
|
31/12/2020
|
16:30-14:00
|
ה'
|
אתיקה ומוגנות ברשת האינטרנט
|
שטיינר דניאל
|
סנכרוני
|
3
|
9
|
05/01/2021
|
16:30-14:00
|
ג'
|
למידה מרחוק ולמידה היברידית – מושגים, יתרונות ואתגרים
|
שטיינר דניאל
|
א-סינכרוני
|
3
|
10
|
07/01/2021
|
16:30-14:00
|
ה'
|
דגמי הוראה ולמידה בלמידה מרחוק ולמידה היברידית, למידה סינכרונית וא-סינכרונית, פיתוח לומד עצמאי
|
שטיינר דניאל
|
סנכרוני
|
3
|
|
|