|
פרטי ההשתלמות -
353 - רכזי הכלה והשתלבות ביסודי – שנה ב‘‘
|
הדפס
|
|
|
|
353 - רכזי הכלה והשתלבות ביסודי – שנה ב‘‘
כרטיס השתלמות
|
|
הרשמה
להשתלמות
|
|
|
|
סילבוס מפגשים להשתלמות:
353 - רכזי הכלה והשתלבות ביסודי – שנה ב‘‘
|
מס' מפגש
|
תאריך
|
שעה
|
יום
|
נושא
|
מרצה
|
סוג מפגש
|
סה"כ שעות אק'
|
1
|
20/01/2021
|
19:15-16:00
|
ד'
|
מבוא – תמונת מצב כישורי הדרכה – הובלת קהילה לומדת`` אנדרגוגיה והקשר לתפקיד רכז ההשתלבות
|
זריהן אשרת
|
סנכרוני
|
4
|
2
|
03/02/2021
|
19:15-16:00
|
ד'
|
שיח בצוות רב מקצועי – הדיאלוג המצמיח - מודל לניתוח מקרה
|
זריהן אשרת
|
סנכרוני
|
4
|
3
|
17/02/2021
|
18:30-16:00
|
ד'
|
סוגיות בעבודת הצוות הרב מקצועי – היוועצות עמיתים
|
זריהן אשרת
|
א-סינכרוני
|
3
|
4
|
03/03/2021
|
19:15-16:00
|
ד'
|
הוראה דיפרנציאלית – באמצעות מתודת פרזנטציה מול קולגות ודרג בכיר ארגון זמן, ארגון לומדים, ארגון תכנים וארגון סביבה – משמעות ההוראה דיפרנציאלית עבודה בקבוצות קטנות
|
זריהן אשרת
|
סנכרוני
|
4
|
5
|
17/03/2021
|
19:15-16:00
|
ד'
|
פרקטיקות להוראה בכיתה הטרוגנית – מודל הקשת כמארז ידע לרשות רכזי ההשתלבות הערכה בהוראה ולמידה: הערכה רב מימדית - ה.ל.ל - הערכה מעצבת ומסכמת של התקדמות של הלומדים - כלים ושיטות משוב מקדם למידה
|
זריהן אשרת
|
סנכרוני
|
4
|
6
|
21/04/2021
|
19:15-16:00
|
ד'
|
מאפיינים של אוכלוסיות ייחודיות: היכרות רב מימדית עם הפרעות קשב וריכוז והיפראקטיביות – ADHD התלמיד יוצא הקהילה האתיופית/ התלמיד העולה/התלמיד בסיכון דגשים מחוזיים
|
זריהן אשרת
|
סנכרוני
|
4
|
7
|
05/05/2021
|
18:30-16:00
|
ד'
|
ניתוח מאמרים בנושא אוכלוסיות ייחודיות
|
זריהן אשרת
|
א-סינכרוני
|
3
|
8
|
19/05/2021
|
19:15-16:00
|
ד'
|
הדרה והכלה בבית הספר – מה זה אומר ?
|
זריהן אשרת
|
סנכרוני
|
4
|
|
|