|
פרטי ההשתלמות -
028 - למידה חברתית-רגשית ``SEL``.
|
הדפס
|
|
|
|
028 - למידה חברתית-רגשית ``SEL``.
כרטיס השתלמות
|
|
ההרשמה נסגרה
|
|
|
|
סילבוס מפגשים להשתלמות:
028 - למידה חברתית-רגשית ``SEL``.
|
מס' מפגש
|
תאריך
|
שעה
|
יום
|
נושא
|
מרצה
|
מקום
|
סוג מפגש
|
סה"כ שעות אק'
|
1
|
07/12/2022
|
20:30-18:00
|
ד'
|
S.E.L עקרונות השיטה- כשלמידה פוגשת נפש
|
נהיר אהוד
|
|
סנכרוני
|
3
|
2
|
28/12/2022
|
20:30-18:00
|
ד'
|
אמפתיה - עקרונות ותרגול (20%) . בין אמפתיה לסימפטיה, סימולציות עם הלב-בית הספר לחינוך של אוניברסיטת בר אילן ומשרד החינוך.
|
נהיר אהוד
|
|
א-סינכרוני
|
3
|
3
|
11/01/2023
|
20:30-18:00
|
ד'
|
ניהול שיח- הקשבה פעילה, על פי מאמרו של עודד בן מנחם
|
נהיר אהוד
|
|
סנכרוני
|
3
|
4
|
01/02/2023
|
20:30-18:00
|
ד'
|
S.E.L בשילוב עם הטקסונומיה של בלום ועבודתו של לב ויגוצקי.
|
נהיר אהוד
|
|
סנכרוני
|
3
|
5
|
08/02/2023
|
20:30-18:00
|
ד'
|
מודל ``המשגת מקרה`` ניתוח מאמר ביקורתי (20%)
|
נהיר אהוד
|
|
א-סינכרוני
|
3
|
6
|
15/02/2023
|
20:30-18:00
|
ד'
|
הטיפול באלכס - עיון ביקורתי, עבודה עם עולים חדשים ואוכלוסיות מוחלשות
|
נהיר אהוד
|
|
סנכרוני
|
3
|
7
|
01/03/2023
|
20:30-18:00
|
ד'
|
נוכחות וגבולות - גישה של פתרון בעיות משותף. על פי הספר ``ילד דינמיט: טיפול בילדים מתפוצצים מאת רוס גרין וסטיוארט אבלון.
|
נהיר אהוד
|
|
סנכרוני
|
3
|
8
|
15/03/2023
|
20:30-18:00
|
ד'
|
אומנות ההקשבה + עיון פילוסופי במשנתו הדיאלוגית של מרטין בובר (20%)
|
נהיר אהוד
|
|
א-סינכרוני
|
3
|
9
|
22/03/2023
|
20:30-18:00
|
ד'
|
ממוטיבציה חיצונית למוטיבציה פנימית - על פי מודל השליטה העצמי של דסי וראיין.
|
נהיר אהוד
|
|
סנכרוני
|
3
|
10
|
19/04/2023
|
20:30-18:00
|
ד'
|
משימת סיכום (40%) - רפלקציה ומשוב.
|
נהיר אהוד
|
|
סנכרוני
|
3
|
|
|