|
פרטי ההשתלמות -
095 - בית ספר יובלים- תיאוריית מנטליזציה כבסיס לעבודה טיפולית רב מקצועית אינטגרטיבית - חלק ב
|
הדפס
|
|
|
|
095 - בית ספר יובלים- תיאוריית מנטליזציה כבסיס לעבודה טיפולית רב מקצועית אינטגרטיבית - חלק ב
כרטיס השתלמות
|
|
ההרשמה נסגרה
|
|
|
|
סילבוס מפגשים להשתלמות:
095 - בית ספר יובלים- תיאוריית מנטליזציה כבסיס לעבודה טיפולית רב מקצועית אינטגרטיבית - חלק ב
|
מס' מפגש
|
תאריך
|
שעה
|
יום
|
נושא
|
מרצה
|
מקום
|
סוג מפגש
|
סה"כ שעות אק'
|
1
|
14/11/2022
|
16:45-14:15
|
ב'
|
הצגת מודל AMBIT לעבודה טיפולית רב - מקצועית
|
יצחקי נעם
|
|
סנכרוני
|
3
|
2
|
28/11/2022
|
16:45-14:15
|
ב'
|
העמקה בעבודה עם הקליינט ועבודת צוות לפי מודל AMBIT
|
יצחקי נעם
|
|
סנכרוני
|
3
|
3
|
05/12/2022
|
16:45-14:15
|
ב'
|
מנטליזציה הורית כיצד להבין הורים טוב יותר ולייצר תקשורת טובה יותר.
|
יצחקי נעם
|
|
א-סינכרוני
|
3
|
4
|
12/12/2022
|
16:45-14:15
|
ב'
|
הצגות מקרה : ניתוח אירועים מהשטח באמצעות תיאוריית מנטליזציה ומודל AMBIT
|
יצחקי נעם
|
|
סנכרוני
|
3
|
5
|
19/12/2022
|
16:45-14:15
|
ב'
|
סיכום ההשתלמות
|
יצחקי נעם
|
|
הרצאה
|
3
|
6
|
02/01/2023
|
16:45-14:15
|
ב'
|
הרפיה ואחיזה בחיינו-חשיבות השחור וחשיבות האחיזה , האיזון בינהם והעומד הרגשי והנפשי שזה.- חני וינגרטן וניצן זר אביב
|
מרצים שונים
|
|
סנכרוני
|
3
|
7
|
09/01/2023
|
16:45-14:15
|
ב'
|
גמישות לעומת חוסר גמישות והמחיר שזה גובה מאתנו. התמודות עם מצבי לחץ - למידת תגובת ``הילחם או ברח`` וטכניקות הרפיה ``מיינדפולס`` .- חני וינגרטן וניצן זר אביב
|
מרצים שונים
|
|
סנכרוני
|
3
|
8
|
16/01/2023
|
16:45-14:15
|
ב'
|
איזון רגשי - זיהוי מגוון הרגשות , שיוום והבחנה בינהם, הבנת ערך של הרגשות הלא נעימים ושיפור היכולת להכיל אותם, שיטה להתמודדות עםרגשות - עש``ן ד``ק - חני וינגרטן ניצן זר אביב
|
מרצים שונים
|
|
סנכרוני
|
3
|
9
|
23/01/2023
|
16:45-14:15
|
ב'
|
עיוותי מחשבה . התמקדות בכאן ועכשיו- דוגמאות מחיי היו יום התמודדות עם מחשבות אוטומטיות בחיינו ולימוד היכולת לשלוט במחשבות -חני וינגרטן ניצן זר אביב
|
מרצים שונים
|
|
סנכרוני
|
3
|
10
|
30/01/2023
|
16:45-14:15
|
ב'
|
המערכת הקוגניטיבית - זיהוי מחסומים מחשבתיים, ולימוד טכניקה להתמודדות עם מחשבות טורדניות והתיידדות אתן. אבחנה בין רגש למחשבה והשפעתם זה על זה סיכום - חני וינגרטן ניצן זר אביב
|
מרצים שונים
|
|
סנכרוני
|
3
|
|
|