|
פרטי ההשתלמות -
176 - TEC4Schools מורים מובילים
|
הדפס
|
|
|
|
|
|
|
סילבוס מפגשים להשתלמות:
176 - TEC4Schools מורים מובילים
|
מס' מפגש
|
תאריך
|
שעה
|
יום
|
נושא
|
מרצה
|
מקום
|
סוג מפגש
|
סה"כ שעות אק'
|
1
|
01/01/2023
|
19:15-16:00
|
א'
|
לקראת תחילת הפעילות עם התלמידים:,הצגת התכנית, הכנת תקנון עבודה שיתופי לתלמידים המבוסס על שיח רב תרבותי ודו לשוני
|
חוטר איילין
|
זום
|
סנכרוני
|
4
|
2
|
02/01/2023
|
19:15-16:00
|
ב'
|
משימת היכרות ברשת ניר: משימה מקוונת ומתוקשבת לתלמידים לפי מודל TEC להיכרות אישית- שלב טקסטואליהצגת המשימה וביצועה
|
מרצים שונים
|
מטלה
|
א-סינכרוני
|
4
|
3
|
09/01/2023
|
21:30-20:00
|
ב'
|
מפגש מדריכים עם מורי אשכול,סקירת הפעיולת בכיתה הצלחות ואתגרים, הצגת תוצרים מיטביים
|
מרצים שונים
|
זום
|
סנכרוני
|
2
|
4
|
10/01/2023
|
21:30-20:00
|
ג'
|
היכרות עם הסביבה הקרובה שלי משימה מקוונת ומתוקשבת לתלמידים לפי מודל TEC להיכרות עם הסביבה הקרובה
|
מרצים שונים
|
מטלה
|
א-סינכרוני
|
2
|
5
|
23/01/2023
|
21:30-20:00
|
ב'
|
013935499
|
חוטר איילין
|
זום
|
סנכרוני
|
2
|
6
|
07/02/2023
|
21:30-20:00
|
ג'
|
הכרות עם המשפחה שלי, הכנת סרטון טיק טוק-הדרכה טכנולוגית, הצתגת הקרובים לי באמצעות סרטון
|
מרצים שונים
|
זום
|
סנכרוני
|
2
|
7
|
02/03/2023
|
21:30-20:00
|
ה'
|
לקראת היום הבינלאומי של מרכז TEc הכנת משימות להצגה ביום הבינלאומי ,פעילות באשכולות, הכנת כרזות שיתופיות
|
חוטר איילין
|
זום
|
סנכרוני
|
2
|
8
|
09/03/2023
|
19:15-16:00
|
ה'
|
הכנת כרזות שיתופיות של תלמידי הקבוצה/האשכול/הכיתה, בנושא: מניעת גזענות
|
מרצים שונים
|
מטלה
|
א-סינכרוני
|
4
|
9
|
15/03/2023
|
12:15-09:00
|
ד'
|
היום הבין לאומי המקוון (סינכרוני) של מרכז TEC- הפעלות והרצאות בתקשוב ורב תרבותיות ,,הפעלת הילדים בהתאם לתוכנית היום הבינלאומי
|
חוטר איילין
|
זום
|
סנכרוני
|
4
|
10
|
19/04/2023
|
21:30-20:00
|
ד'
|
הכנה לקראת מפגש סינכרוני שלישי ומפגש פנים אל פנים של התלמידים:הכנה לקראת המפגשים לפי מודל טק שלב המפגש הפיזי:בניית התוכנית באשכולות באמצעות עבודה בחדרים בזום
|
חוטר איילין
|
זום
|
סנכרוני
|
2
|
11
|
15/06/2023
|
21:30-20:00
|
ה'
|
מפגש סיכום: רפלקציה על ההשתלמות, התהליך והעבודה ברשת ניר,-הסבר על משימת סיכום
|
חוטר איילין
|
זום
|
סנכרוני
|
2
|
|
|