|
פרטי ההשתלמות -
201 - מיומנויות קריאה וכתיבה - מהלכה למעשה
|
הדפס
|
|
|
|
201 - מיומנויות קריאה וכתיבה - מהלכה למעשה
כרטיס השתלמות
|
|
ההרשמה נסגרה
|
|
|
|
מורות איזור פיקוח גזר ובאר יעקב באישורה של המפקחת גלי אלדר
|
|
|
סילבוס מפגשים להשתלמות:
201 - מיומנויות קריאה וכתיבה - מהלכה למעשה
|
מס' מפגש
|
תאריך
|
שעה
|
יום
|
נושא
|
מרצה
|
מקום
|
סוג מפגש
|
סה"כ שעות אק'
|
1
|
07/05/2023
|
16:45-13:30
|
א'
|
קידום קריאה - מיפוי קריאה וניתוח תמונה כיתתית. זיהוי חסמי קריאה התמודדות עם חסמי הקריאה ופרקטיקות לקידום הקריאה. היבטים רגשיים- חברתיים בתהליך הקריאה משיהמ א- סינכרונית: בחירת קבוצת לומדים מתוך התמונה הכיתתית ובחירת פרקטיקה לקידום הלומדים מתוך ``קול קורא לקידום השטף הודיוק``
|
שרם עדי
|
מחוץ לפסג``ה``
|
פנים אל פנים
|
4
|
2
|
11/05/2023
|
20:30-17:00
|
ה'
|
יישום בשדה - מיפוי קריא ובניית מהלך הוראה המקדם קריאה ונותן מענה לחסמי הקריאה. - יש להגיש את המשימה עד 13.5.2023 כנתאי לדיווח נוכחות
|
שרם עדי
|
אסינכרוני
|
א-סינכרוני
|
4
|
3
|
16/05/2023
|
16:45-13:30
|
ג'
|
למידת עמיתים : פתיחת מפגש - שיתוף בהתנסות בכיתה. תיהלוך עם טקסט - טרום קריאה, במהלך הקריאה, לאחר קריאה זיהוי חסמים בטקסט והתמודות עימם, מוטיבציה להתמודדות עם טקסט. א - סיכרוני- בחירת יחידת הוראה הכוללת טקסט בו יתקיים התיהלוך
|
שרם עדי
|
מחוץ לפסג``ה``
|
פנים אל פנים
|
4
|
4
|
18/05/2023
|
20:30-18:00
|
ה'
|
יישום בשדה - תכנון יחידת הוראה - תיהלוך עם טקסט משימה א - סינכרונית : תכננו יחידת הוראה לתיהלוך עם טקסט מתוך יחידות המשרד. יש להגיש את המשימה עד 21.5 כתנאי לדיווח נוכחות
|
שרם עדי
|
אסינכרוני
|
א-סינכרוני
|
3
|
5
|
23/05/2023
|
16:45-13:30
|
ג'
|
שיתוף בהתנסות בכיתה ובתכנון. אוצר מילים- עקרונות ורקטיקות להרחבת אוצר המילים בשפה הדבורה ובשפה הכתובה. א סינכרוני - לבחור ב 3 פרקטיקות המתאימות לעבודה בכיתה.
|
שרם עדי
|
מחוץ לפסג``ה``
|
פנים אל פנים
|
4
|
6
|
25/05/2023
|
20:30-17:00
|
ה'
|
יישום בשטח משימה א - סינכרונית : בניית שלוש משימות לתלמידיט תוך שימוש בשלוש פרקטיקות להרחבת אוצר המילים. יש להגיש את המשימה עד 27.5. כתנאי לדיווח נוכחות.
|
שרם עדי
|
א - סינכרוני
|
א-סינכרוני
|
4
|
7
|
28/05/2023
|
16:45-13:30
|
א'
|
שיתוף בהתנסות בכיתה ובתכנון הבנת הנקרא מסלולי הבנה יצירתיים לאיתור מידע יישום פרשנות הבנת רעיון מרכזי שחזור טקסט מתוך יחידות ההוראה של המשרד. א - סינכרוני - בחירת יחידת הוראה עם טקסט
|
שרם עדי
|
מחוץ לפסג``ה``
|
פנים אל פנים
|
4
|
8
|
30/05/2023
|
20:30-18:00
|
ג'
|
יישום בשטח משימה א - סינכרונית: בניית מהלך הוראה מסלול הבנה בטקסט יש להגיש את המשימה עד 20.6 כתנאי לדיווח נוכחות .
|
שרם עדי
|
א- סינכרוני
|
א-סינכרוני
|
3
|
|
|