|
פרטי ההשתלמות -
027 - רכזים פדגוגיים שנה ב` - ניהול חדשנות
|
הדפס
|
|
|
|
027 - רכזים פדגוגיים שנה ב` - ניהול חדשנות
כרטיס השתלמות
|
|
הרשמה
להשתלמות
|
|
סמל ההשתלמות:
|
71501174
|
שנה"ל:
|
תשפ"א 2021
|
תחום השתלמות:
|
תפקיד עו"ה
|
מתוה ההשתלמות:
|
4750 - רכז פדגוגי יסודי
|
נושא:
|
רכזים פדגוגיים שנה ב‘ - ניהול חדשנות
|
שלב חינוך:
|
יסודי,חטיבת ביניים,חטיבה עליונה
|
קהל יעד:
|
רכזים פדגוגיים שעברו השתלמות בשנה``ל תש``ף
|
מכיתה:
|
א עד כיתה:
יב
|
שפה:
|
עברית
|
סוג חינוך:
|
רגיל
|
סוג פיקוח:
|
ממלכתי,ממלכתי דתי
|
מרכז פסג"ה:
|
מטה בנימין
|
עבור מחוז:
|
ירושלים
|
תאריך פתיחה:
|
17/01/2021
|
שם הרכז:
|
גורדון שוץ אדלר אריאל
|
שם המרצה:
|
גורדון שוץ אדלר אריאל
|
דמי רישום:
|
₪15
|
רפורמה:
|
אופק חדש
|
תכנית ארצית:
|
לא
|
מקום ההשתלמות:
|
מרכז פסגה עפרה, ד.נ מזרח בנימין עופרה
|
ההשתלמות תתקיים בימי:
|
א',
בין השעות: 22:00-19:30
|
היקף ההשתלמות:
|
30
|
מטרות ההשתלמות:
|
|
הגשת עבודה:
|
כן
|
אתר מלווה השתלמות:
|
1
|
324
דרישות עבודה:
|
לחץ להצגת הקובץ
|
רשימה ביבליוגרפית:
|
לחץ להצגת הקובץ
|
מידע על ההשתלמות:
|
בעולם העבודה הדינאמי, שהולך ומשתנה אל מול עינינו בכל יום, תרבות חדשנית ויוזמת, הינה הכרחית להצליח בתהליכי למידה והוראה בפרט, ובחיים בכלל.
אנו מזמינים אתכם ללמוד, להתנסות, לדמיין, להמציא, לחדש ולהתרגש, תוך התנסות בתהליכים שיטתיים וכלים ליצירת תרבות חדשנית בצוותי בית הספר. בתום ההכשרה תלמדו להתיר בעיה, לעצב רעיון, ליזום פתרונות, לפתח prototype ולמכור את הפתרון פנימה והחוצה. ההכשרה מקוונת ומלווה במשימות יישומיות בשטח ממפגש למפגש.
|
|
|
סילבוס מפגשים להשתלמות:
027 - רכזים פדגוגיים שנה ב` - ניהול חדשנות
|
מס' מפגש
|
תאריך
|
שעה
|
יום
|
נושא
|
מרצה
|
מקום
|
סוג מפגש
|
סה"כ שעות אק'
|
1
|
17/01/2021
|
22:00-19:30
|
א'
|
פתיחת ההכשרה: מטרות, מבנה, אוריינטציה. הצבת מטרות התפתחות. בניית חוזה למידה משותף. מנהיגות בעידן של שיבוש - הרצאה. הסבר אודות משימת הקורס והכרת כלי המשימה - Trello
|
גורדון שוץ אדלר אריאל
|
מקוון
|
סנכרוני
|
3
|
2
|
31/01/2021
|
22:00-19:30
|
א'
|
חשיבה עיצובית – design thinking : הכרת התפיסה והמתודולוגיה. ניתוח המצב הבית ספרי לאור אתגרי המציאות המשבשת. ויזואליזציה של אתגרים – תרגול כלי עבודה
|
גורדון שוץ אדלר אריאל
|
מקוון
|
סנכרוני
|
3
|
3
|
14/02/2021
|
22:00-19:30
|
א'
|
תרגול פדגוגי
|
גזית חיה
|
מקוון
|
א-סינכרוני
|
3
|
4
|
07/03/2021
|
22:00-19:30
|
א'
|
What is? מסע המשתמש – בניית תרחיש מנקודת המבט של המורה. מה בין בעיה קונבנציונאלית לאדפטיבית, ואיך מתירים בעיה אדפטיבית לגורמיה? כלי המשימה – ניתוח מסע הלומד/הורה/מורה באמצעות Padlet
|
גורדון שוץ אדלר אריאל
|
מקוון
|
סנכרוני
|
3
|
5
|
21/03/2021
|
22:00-19:30
|
א'
|
What If? טכניקות לשיבוש פרדיגמות חשיבה, ופיצוח פתרונות באמצעות כלים השלכתיים. כלי המשימה – מיפוי persona וניתוח מסע הלומד העצמאי באמצעות כלי מחקר אתנוגראפיים, בניית mind mapping ויצירת בזאר קריטריונים מנחים באמצעות כלים טכנולוגיים
|
גורדון שוץ אדלר אריאל
|
מקוון
|
סנכרוני
|
3
|
6
|
11/04/2021
|
22:00-19:30
|
א'
|
תרגול פדגוגי חיה גזית
|
גזית חיה
|
מקוון
|
סנכרוני
|
3
|
7
|
25/04/2021
|
22:00-19:30
|
א'
|
What wows? & what works כתיבת תרחיש / סיפור שימוש במוצר - prototype. מעגל השיפור – חידוד, דיוק, שיפור וחשיבה על תכנית הטמעה וקיימות. יישום נוסף ב``שטח`` ומציאת בעלי עניין מחוץ לצוות
|
גורדון שוץ אדלר אריאל
|
מקוון
|
סנכרוני
|
3
|
8
|
23/05/2021
|
22:00-19:30
|
א'
|
ביצוע משימת סיום – התייעצות טלפונית עם המנחה
|
גורדון שוץ אדלר אריאל
|
מקוון
|
א-סינכרוני
|
3
|
9
|
06/06/2021
|
22:00-19:30
|
א'
|
תרגול פדגוגי חיה גזית
|
גזית חיה
|
מקוון
|
סנכרוני
|
3
|
10
|
20/06/2021
|
22:00-19:30
|
א'
|
כיכר השוק - כנס וירטואלי להצגת תוצרים ובניית תוכניות עבודה לשנה הבאה. סיכום ההשתלמות
|
גורדון שוץ אדלר אריאל
|
מקוון
|
סנכרוני
|
3
|
|
|