|
פרטי ההשתלמות -
005 - מועדוניות - יצירת מרחבים בטוחים להתמודדות עם קשיים ואתגרים רגשיים –התנהגותיים
|
הדפס
|
|
|
|
005 - מועדוניות - יצירת מרחבים בטוחים להתמודדות עם קשיים ואתגרים רגשיים –התנהגותיים
כרטיס השתלמות
|
|
הרשמה
להשתלמות
|
|
|
|
סילבוס מפגשים להשתלמות:
005 - מועדוניות - יצירת מרחבים בטוחים להתמודדות עם קשיים ואתגרים רגשיים –התנהגותיים
|
מס' מפגש
|
תאריך
|
שעה
|
יום
|
נושא
|
מרצה
|
מקום
|
סוג מפגש
|
סה"כ שעות אק'
|
1
|
20/05/2024
|
15:00-09:00
|
ב'
|
הצגת מודל `גשר מאחד`/ פרופ` מולי להב ומתוכו נתנסה ב א. תרגילים גופניים וחושיים (סנסור מוטוריים). תרגילי מדיטציה, דמיון מודרך להרפיה ורגיעה. משמעות סדר יום וודאות לפיתוח חוסן וביטחון אישי. זיהוי ותיקוף רגשות, שליטה וויסות רגשי. זיהוי אמונות ומחשבות מזיקות ומיטיבות. דמיון ויצירה. ב. למידת עמיתים - ניתוח מקרים מתוך השטח, סימולציות בין המשתתפות עפ``י המודלים שנלמדו: א.מ.ת., תקשורת מקרבת התנסות בתרגילים גופניים וחושיים (סנסור מוטוריים),תרגילי מדיטציה, דמיון מודרך להרפיה ורגיעה התנסות בבניית תכנית אישית לילדי המועדונית, הנותנת מענה לצרכיהם האישיים
|
ברקוביץ רחלי
|
מרכז פסג``ה אזורי נתיבות
|
פנים אל פנים
|
7
|
2
|
26/06/2024
|
15:00-09:00
|
ד'
|
נושא מפגש יישום א. חלוקה לצוותים עפ``י מועדוניות: ניטור צרכים וקשיים של ילדים ב. התנסות בבניית תכנית אישית לכ 2 מילדי המועדנית, הנותנת מענה לצרכיהם האישים. ג.הצגת התוצרים מול הכיתה. ד. משוב מקדם למידה. פעולה למידת עמיתים - ניתוח מקרים מתוך השטח, סימולציות בין המשתתפות עפ``י המודלים שנלמדו: א.מ.ת., תקשורת מקרבת
|
ברקוביץ רחלי
|
|
סנכרוני
|
7
|
|
|