|
פרטי ההשתלמות -
022 - אסטרטגיות למידה והתארגנות לתלמידי בית ספר - הערכה והתערבות מתלות- לעצמאות `` מיועד למנחות התנהגות מחוז דרום``
|
הדפס
|
|
|
|
022 - אסטרטגיות למידה והתארגנות לתלמידי בית ספר - הערכה והתערבות מתלות- לעצמאות `` מיועד למנחות התנהגות מחוז דרום``
כרטיס השתלמות
|
|
ההרשמה נסגרה
|
|
|
|
סילבוס מפגשים להשתלמות:
022 - אסטרטגיות למידה והתארגנות לתלמידי בית ספר - הערכה והתערבות מתלות- לעצמאות `` מיועד למנחות התנהגות מחוז דרום``
|
מס' מפגש
|
תאריך
|
שעה
|
יום
|
נושא
|
מרצה
|
מקום
|
סוג מפגש
|
סה"כ שעות אק'
|
1
|
24/11/2022
|
22:15-19:00
|
ה'
|
פתיח - מושגי יסוד :תאוריה על קצה המזלג: קוגניציה, מטה קוגניציה, זיכרון, לקויות למידה. • לימוד מיפוי הקושי עפ``י מרכיב התפקוד הניהולי הלקוי (זיכרון עבודה, תכנון, ויסות, אינהיבציה, גמישות מחשבתית).
|
רייך ענת
|
סינכרוני
|
סנכרוני
|
4
|
2
|
11/12/2022
|
21:30-19:00
|
א'
|
התערבות בנושא התארגנות וניהול זמן. הערכות לקראת בחינה והתמודדות במהלכה.
|
רייך ענת
|
סינכרוני
|
סנכרוני
|
3
|
3
|
18/12/2022
|
21:30-19:00
|
א'
|
תירגול יישומי בנושא זיהוי תפקוד ניהולי לקוי
|
רייך ענת
|
א- סינכרוני
|
א-סינכרוני
|
3
|
4
|
05/01/2023
|
22:15-19:00
|
ה'
|
תרגיל – ניתוח תהליך התמודדות עם בעיה הדורשת התארגנות, תוך מיפוי וזיהוי המנגנונים המטה-קוגניטביים שבשימוש.
|
רייך ענת
|
סינכרוני
|
סנכרוני
|
4
|
5
|
12/01/2023
|
22:15-19:00
|
ה'
|
עיצוב אוניברסלי בלמידה- Universal Design Learning (UDL) • הצגת שלושת עקרונות היסוד ב udl (מגוון דרכי הצגה של החומר הנלמד, מגוון דרכי ביטוי של התלמיד להראות את מה שלמד, מגוון דרכי השתתפות של התלמידים בתהליך הלמידה). • הצגת ארבעת מרכיבי תכנית למידה של udl ( מטרות, מתודות, חומרים והערכה) • כיצד התפתח ה udl, udl הלכה למעשה, ראיות מחקריות וביקורת. • מה בין שימוש בטכנולוגיה ל udl? • התנסות בבניית מערך שיעור עפ``י עקרונות ה udl.
|
רייך ענת
|
סינכרוני
|
סנכרוני
|
4
|
6
|
09/02/2023
|
22:15-19:00
|
ה'
|
תרגיל בנושא כתיבה ידנית
|
רייך ענת
|
סינכרוני
|
סנכרוני
|
4
|
7
|
16/02/2023
|
21:30-19:00
|
ה'
|
•כתיבה ידנית - היבטים מטה-קוגניטיביים תיאוריה ומעשה. כיצד רותמים מרכיבי מטה-קוגניציה לשיפור תהליך הכתיבה הידנית.
|
רייך ענת
|
סינכורני
|
סנכרוני
|
3
|
8
|
27/02/2023
|
22:15-18:00
|
ב'
|
זיכרון- נתעמק במרכיב המרכזי המשפיע על הלמידה. ונלמד כיצד נשפר ונשכלל את מיומנויות הזיכרון
|
רייך ענת
|
סינכרוני
|
סנכרוני
|
5
|
|
|