1
|
03/01/2023
|
22:30-20:00
|
ג'
|
לבסס את התרומה הייחודים שלך בטיפול לילדי בית ספר והכנה לבית ספר
|
בראון אביטל
|
סינכרוני
|
סנכרוני
|
3
|
2
|
10/01/2023
|
22:30-20:00
|
ג'
|
תהליך מקצועי ייחודי לאבחון וטיפול בהבנת הנקרא
|
בראון אביטל
|
סינכרוני
|
סנכרוני
|
3
|
3
|
24/01/2023
|
22:30-20:00
|
ג'
|
איך לבחור מטרות ממוקדות ויעילות בתוך הים הענק של ``אוצר מילים``
|
בראון אביטל
|
א- סינכרוני
|
א-סינכרוני
|
3
|
4
|
31/01/2023
|
22:30-20:00
|
ג'
|
איך להרחיב את אוצר המילים משבוע לשבוע כל שהילד והסביבה ירגישו את השינוי- באוצר המילים עצמו ובשאר היכולות השפתיות
|
בראון אביטל
|
סינכרוני
|
סנכרוני
|
3
|
5
|
21/02/2023
|
22:30-20:00
|
ג'
|
סיכום ביניים והפנמה של החומר עד כה
|
בראון אביטל
|
סינכרוני
|
סנכרוני
|
3
|
6
|
28/02/2023
|
22:30-20:00
|
ג'
|
מורפולוגיה- כל מה שצריך כדי להשתמש במורפולוגיה בתור הכלי המרכזי לשיפור יכולות השפה
|
בראון אביטל
|
א- סינכרוני
|
א-סינכרוני
|
3
|
7
|
14/03/2023
|
22:30-20:00
|
ג'
|
איך להכניס את המורפולוגיה בטיפול שכולל מטרות רבות, ולקדם דרכה את כל השפה והאוריינות של הילד
|
בראון אביטל
|
סינכרוני
|
סנכרוני
|
3
|
8
|
18/04/2023
|
22:30-20:00
|
ג'
|
הקניית מבנים תחביריים שיאפשרו יליד לענות תשובות וישפרו את ארגון המסר המילולי בע``פ מובכתב
|
בראון אביטל
|
סינכרוני
|
סנכרוני
|
3
|
9
|
02/05/2023
|
22:30-20:00
|
ג'
|
יוצאים לדרך: שילוב של כל הידע דרך תיאור טיפול שפתי שלם
|
בראון אביטל
|
א- סינכרוני
|
א-סינכרוני
|
3
|
10
|
16/05/2023
|
22:30-20:00
|
ג'
|
איך להנות מהמקצוע ולבנות את הסמכות שלך כמומחית לשפה ולמידה
|
בראון אביטל
|
סינכרוני
|
סנכרוני
|
3
|