|
פרטי ההשתלמות -
309 - סגן מנהל שנה א+ב
|
הדפס
|
|
|
|
|
|
|
لدفع رسوم التسجيل للاستكمال، يرجى الضغط على الرابط
|
|
|
|
סילבוס מפגשים להשתלמות:
309 - סגן מנהל שנה א+ב
|
מס' מפגש
|
תאריך
|
שעה
|
יום
|
נושא
|
מרצה
|
מקום
|
סוג מפגש
|
סה"כ שעות אק'
|
1
|
19/03/2022
|
18:30-16:00
|
ש'
|
תפיסת תפקיד איש החינוך בעידן המודרני ובמציאות משתנה במיוחד בזמן המשבר
|
אבו ראס יאסר
|
|
סנכרוני
|
3
|
2
|
23/04/2022
|
18:30-16:00
|
ש'
|
כישורים חברתיים: ניהול שיחה, ניהול דיאלוג, יכולת השפעה, יכולת הנהגה. כישורים רגשיים: הקשבה, אמפתיה, קבלה
|
מזרח ירושלים פסגה
|
|
סנכרוני
|
3
|
3
|
30/04/2022
|
18:30-16:00
|
ש'
|
כישורים חברתיים: ניהול שיחה, ניהול דיאלוג, יכולת השפעה, יכולת הנהגה. כישורים רגשיים: הקשבה, אמפתיה, קבלה
|
מזרח ירושלים פסגה
|
|
סנכרוני
|
3
|
4
|
07/05/2022
|
18:30-16:00
|
ש'
|
התרבות היזמית והחשיבה היצירתית בארגונים החינוכיים
|
אבו ראס יאסר
|
|
סנכרוני
|
3
|
5
|
14/05/2022
|
18:30-16:00
|
ש'
|
סימולציה לבעלי התפקידים – תקשורת בין אישית למידת עמיתים- הצגת סימולציה שתקבע בהמשך, דיון, משוב ולמידה הדדית על הצגת הנושאים והתכנים שבאחריות כל סגן/ית
|
מזרח ירושלים פסגה
|
|
סנכרוני
|
3
|
6
|
21/05/2022
|
18:30-16:00
|
ש'
|
תכנית הפעולה/העבודה מתרגמת הלכה למעשה, שני עקרונות במערכת חינוך מבוססת סטנדרטים: אחריותיות , חובת הדיווח והשקיפות.
|
אבו ראס יאסר
|
|
סנכרוני
|
3
|
7
|
28/05/2022
|
18:30-16:00
|
ש'
|
הלמידה הסוציו- רגשית תפקידו של סגן המנהל בלמידה החברתית רגשית S.E.L מיפוי למידה חברתית רגשית, איך משלבים את המיומנויות החברתיות והרגשיות בשיעורים…
|
אבו ראס יאסר
|
|
סנכרוני
|
3
|
8
|
07/06/2022
|
18:30-16:00
|
ג'
|
- הטמעת ותחזוקת עקרונות תהליך הניהול הפדגוגי של סגן מנהל : אבחון, תכנון, יישום, בקרה ומעקב והפקת לקחים.
|
מזרח ירושלים פסגה
|
|
סנכרוני
|
3
|
9
|
14/06/2022
|
18:30-16:00
|
ג'
|
המשוב ככלי להעצמה, הנעה , למידה ושיפור מבחני תוצאה - למידת עמיתים ככלי עדכני ללמידה, עבודה משותפת וסנרגית.
|
מזרח ירושלים פסגה
|
|
סנכרוני
|
3
|
10
|
21/06/2022
|
18:30-16:00
|
ג'
|
למידת עמיתים- הצגת עבודות הסיכום דיון, משוב ולמידה הדדית על הצגת הנושאים והתכנים שבאחריות בעל התפקיד. (משך ההצגה עד 10 דקות בלבד. סיכום המפגשים, משוב רפלקטיבי של בעלי התפקידים המרצים, תיאום ציפיות: דרכים לשיפור ההשתלמות בעתיד, שיפור נושאים טעוני הדגשה ושיפור – עד חצי שעה
|
אבו ראס יאסר
|
|
סנכרוני
|
3
|
|
|