|
פרטי ההשתלמות -
310 - סגן מנהל שנה ג, ד ומעלה
|
הדפס
|
|
|
|
|
|
|
لدفع رسوم التسجيل للاستكمال، يرجى الضغط على الرابط
|
|
|
|
סילבוס מפגשים להשתלמות:
310 - סגן מנהל שנה ג, ד ומעלה
|
מס' מפגש
|
תאריך
|
שעה
|
יום
|
נושא
|
מרצה
|
מקום
|
סוג מפגש
|
סה"כ שעות אק'
|
1
|
15/03/2022
|
18:30-16:00
|
ג'
|
תפיסת תפקיד סגן המנהל בית הספר בעידן המודרני, משמעות התפקיד, אחריות, קבלת החלטות, העבודה במערכת החינוך בכל מרכיביה, שיתוף הפעולה בין הסגן לבין המנהל, הסגן כחלק מצוות המורים, הנעת הצוות…
|
אבו ראס יאסר
|
|
סנכרוני
|
3
|
2
|
22/03/2022
|
18:30-16:00
|
ג'
|
הלמידה הסוציו- רגשית תפקידו של סגן המנהל בלמידה החברתית רגשית S.E.L המודעות המודעות החברתית קבלת האחריות ניהול עצמי כישורי בניית מערכת היחסים מיפוי למידה חברתית רגשית, איך משלבים את המיומנויות החברתיות והרגשיות בשיעורים…
|
אבו ראס יאסר
|
|
סנכרוני
|
3
|
3
|
29/03/2022
|
18:30-16:00
|
ג'
|
חשיפת סגן המנהל לידע תיאורטי וכישורים מעשיים בנושא ההכלה (תלמידים בעלי צרכים מיוחדים, תלמידים עם חסך נפשי, רגשי וחברתי); עקרונות ושיטות/סגנונות הוראה תומכים גיוון וטיפוח תלמידים בעלי צרכים מיוחדים בכיתות רגילות . חשיפה לגישות, מודלים ותהליכים שקשורים בניהול, פיתוח וגיבוש צוות תוך מתן דגש על ההכלה.
|
אבו ראס יאסר
|
|
סנכרוני
|
3
|
4
|
26/04/2022
|
18:30-16:00
|
ג'
|
הלמידה הסוציו- רגשית תפקידו של סגן המנהל בלמידה החברתית רגשית S.E.L המודעות המודעות החברתית קבלת האחריות ניהול עצמי כישורי בניית מערכת היחסים מיפוי למידה חברתית רגשית, איך משלבים
|
אבו ראס יאסר
|
|
סנכרוני
|
3
|
5
|
10/05/2022
|
18:30-16:00
|
ג'
|
- הטמעת ותחזוקת עקרונות תהליך הניהול הפדגוגי של סגן מנהל : אבחון, תכנון, יישום, בקרה ומעקב והפקת לקחים. - עבודה מול הצוותים המקצועיים על פי תכנית פעולה רבעוני/חצי שנתית/שנתית - הקשיים כמפתח לצמיחה מקצועית ושל יחסי אמון - תהליך הנעה מובנה וגמיש להנעת הצוותים המקצועיים להשגת ביצועי שיא: התווית התהליך, הקניית כלים וטכניקות ותחזוקתם סגן מנהל יאפשר לכל חבר צוות מקצועי ולכל מורה אפשרות לבחון את עבודתו מזוויות נוספות וכתוצאה מכך – להתאים עבודתו לאוכלוסיית תלמידיו. - פיתוח האמונה במסוגלות העצמית לחולל שינוי ולעצב את המציאות מחדש בבית הספר, שמתבסס על בנייה ואו שדרוג חזון בית הספר בשיתוף כל הצוותים המקצועיים והמורים עם דגש על התווית מדיניות שנותנת מענה מושכל ומלומד לקבוצות לומדות שונות כגון, תלמידים בעלי צרכים מיוחדים, ותלמידים מצטיינים.
|
עזאיזה עבד
|
|
סנכרוני
|
3
|
6
|
17/05/2022
|
18:30-16:00
|
ג'
|
- המשוב ככלי להעצמה, הנעה , למידה ושיפור מבחני תוצאה - למידת עמיתים ככלי עדכני ללמידה, עבודה משותפת וסנרגית - ניהול תהליכים: o מפגשי עבודה קבועים o הקפדה על לוח זמנים וקבלת תוצרי ביניים o הפצת תוצרי הביניים והתוצרים המסכמים o הצגת התהליך והתוצרים בפני מנהל בית הספר, המורים וההורים לשמש חוליה מקשרת בין צוותים מקצועיים לבין מנהל בית הספר לבין ההורים
|
עזאיזה עבד
|
|
סנכרוני
|
3
|
7
|
24/05/2022
|
18:30-16:00
|
ג'
|
- המשוב ככלי להעצמה, הנעה , למידה ושיפור מבחני תוצאה - למידת עמיתים ככלי עדכני ללמידה, עבודה משותפת וסנרגית - ניהול תהליכים: o מפגשי עבודה קבועים o הקפדה על לוח זמנים וקבלת תוצרי ביניים o הפצת תוצרי הביניים והתוצרים המסכמים o הצגת התהליך והתוצרים בפני מנהל בית הספר, המורים וההורים לשמש חוליה מקשרת בין צוותים מקצועיים לבין מנהל בית הספר לבין ההורים חשיפת סגן המנהל לידע תיאורטי וכישורים מעשיים בנושא ההכלה (תלמידים בעלי צרכים מיוחדים, תלמידים עם חסך נפשי, רגשי וחברתי); עקרונות ושיטות/סגנונות הוראה תומכים גיוון וטיפוח תלמידים בעלי צרכים מיוחדים בכיתות רגילות . חשיפה לגישות, מודלים ותהליכים שקשורים בניהול, פיתוח וגיבוש צוות תוך מתן דגש על ההכלה.
|
אבו ראס יאסר
|
|
סנכרוני
|
3
|
8
|
31/05/2022
|
18:30-16:00
|
ג'
|
חשיפת סגן המנהל לידע תיאורטי וכישורים מעשיים בנושא ההכלה (תלמידים בעלי צרכים מיוחדים, תלמידים עם חסך נפשי, רגשי וחברתי); עקרונות ושיטות/סגנונות הוראה תומכים גיוון וטיפוח תלמידים בעלי צרכים מיוחדים בכיתות רגילות . חשיפה לגישות, מודלים ותהליכים שקשורים בניהול, פיתוח וגיבוש צוות תוך מתן דגש על ההכלה.
|
אבו ראס יאסר
|
|
סנכרוני
|
3
|
9
|
07/06/2022
|
18:30-16:00
|
ג'
|
סימולציה לסגני המנהלים למידת עמיתים- הצגת סימולציה שתקבע בהמשך, דיון, משוב ולמידה הדדית על הצגת הנושאים והתכנים שבאחריות כל סגן/ית
|
אבו ראס יאסר
|
|
סנכרוני
|
3
|
10
|
14/06/2022
|
18:30-16:00
|
ג'
|
למידת עמיתים- הצגת עבודות הסגנים, דיון, משוב ולמידה הדדית על הצגת הנושאים והתכנים שבאחריות כל סגן/ית. (משך ההצגה עד 10 דקות בלבד, בנוכחות רכז הקורס) סיכום המפגשים, משוב רפלקטיבי של סגני המנהלים ושל המרצים, תיאום ציפיות: דרכים לשיפור ההשתלמות בעתיד, שיפור נושאים טעוני הדגשה ושיפור – עד חצי שעה
|
אבו ראס יאסר
|
|
סנכרוני
|
3
|
|
|