1
|
06/11/2022
|
19:00-16:00
|
א'
|
אשכול 1 - מהי קהילה מקצועית לומדת? מהם יתרונותיה של קהילה מקצועית בעיתות משבר. תיאום ציפיות וקביעת ``חוזה`` ונורמות לעבודת הקהילה.
|
אלון מזל
|
|
סנכרוני
|
3
|
2
|
22/11/2022
|
19:00-16:00
|
ג'
|
זהות התפקיד ועבודת הצוות: מיהי מורה מובילה בהוראה למידה הערכה ומה חשוב שיקרה בצוות? סוגיות רלוונטיות בהל``ה . ניתוח ייצוג רלוונטי
|
גאדה דבאח
|
|
א-סנכרוני / סנכרוני
|
3
|
3
|
20/12/2022
|
19:00-16:00
|
ג'
|
תכנון משותף . מחזור למידה ראשון : משוב מקדם למידה – משוב כתוב מהם ייצוגים ? למה חשוב לעבוד באמצעותם בישיבות הצוות ? מהם מתווי שיחה? מה הערך של למידה מקצועית באמצעותם? מה הוא משוב כתוב מצמיח? התנסות בחקר פרקטיקה באמצעות ייצוגים.
|
גאדה דבאח
|
|
א-סנכרוני / סנכרוני
|
3
|
4
|
17/01/2023
|
19:00-16:00
|
ג'
|
אשכול 2- עיון בייצוג מתוך הכיתה הנוגע ביעד הנבחר- התייחסות לגורמים ולהשלכות של התופעה הנידונה, דיון בחלופות להתמודדות עם הסוגיה.
|
אלון מזל
|
|
סנכרוני
|
3
|
5
|
24/01/2023
|
19:00-16:00
|
ג'
|
מחזור למידה שני : משוב מקדם למידה – משוב בעל-פה ( דיבור ) מהו שיח כיתתי ומהו דפוסיו הרווחים? חשיבות המשוב בשיח הכיתתי. מהו משוב בעל-פה ואיך זה משפיע על התלמיד?
|
גאדה דבאח
|
|
א-סנכרוני / סנכרוני
|
3
|
6
|
14/02/2023
|
19:00-16:00
|
ג'
|
מחזור למידה שלישי: הזדמנויות ואתגרים הערכה העצמית . הערכה עצמית ( תלמיד מעריך את עצמו ) הערכת עמיתים ( תלמיד מעריך תלמיד ) התנסות בייצוג מלווה מתווה .
|
גאדה דבאח
|
|
א-סנכרוני / סנכרוני
|
3
|
7
|
21/02/2023
|
19:00-16:00
|
ג'
|
אשכול 3 - תחילת מחזור למידה חדש- עיון בייצוג מתוך הכיתה הנוגע ביעד הנבחר- התייחסות לגורמים ולהשלכות של התופעה הנידונה, דיון בחלופות להתמודדות עם הסוגיה.
|
אלון מזל
|
|
סנכרוני
|
3
|
8
|
14/03/2023
|
19:00-16:00
|
ג'
|
אשכול 4 -תרגום החלופות לעקרונות פעולה, הכנת חומרים רלוונטיים לעבודה בכיתה.רפלקציה בעקבות התנסות בכיתה, תוך התייחסות לדרך ההוראה, הלמידה של התלמידים והקשר ביניהן
|
אלון מזל
|
|
סנכרוני
|
3
|
9
|
16/05/2023
|
19:00-16:00
|
ג'
|
מפגש סיכום -תובנות
|
גאדה דבאח
|
|
א-סנכרוני / סנכרוני
|
3
|
10
|
30/05/2023
|
19:00-16:00
|
ג'
|
אשכול 5- סדנה פרזנטציות ל מידה מעורבת
|
אלון מזל
|
|
סדנא
|
3
|