|
פרטי ההשתלמות -
017 - התיישבותי - הפן המהותי והפורמלי של עבודת הבק``ס בממ``ד- השתלמות לחינוכאיים בפנימיות המשמשים כקב``סים בממ``ד
|
הדפס
|
|
|
|
017 - התיישבותי - הפן המהותי והפורמלי של עבודת הבק``ס בממ``ד- השתלמות לחינוכאיים בפנימיות המשמשים כקב``סים בממ``ד
כרטיס השתלמות
|
|
הרשמה
להשתלמות
|
|
|
|
סילבוס מפגשים להשתלמות:
017 - התיישבותי - הפן המהותי והפורמלי של עבודת הבק``ס בממ``ד- השתלמות לחינוכאיים בפנימיות המשמשים כקב``סים בממ``ד
|
מס' מפגש
|
תאריך
|
שעה
|
יום
|
נושא
|
מרצה
|
מקום
|
סוג מפגש
|
סה"כ שעות אק'
|
1
|
26/12/2024
|
15:45-09:00
|
ה'
|
מפגש פותח היכרות ציפיות המשגה-הדרה, התמדה נשירה גלויה וסמויה
|
פרל אביבית
|
|
פנים אל פנים
|
8
|
2
|
09/01/2025
|
13:15-09:00
|
ה'
|
הקשר בין סיכון ומצוקה לתת הישגיות לימודית ופגיעה בתפקודים אישיים
|
וולפסון רונית
|
|
סנכרוני
|
5
|
3
|
20/02/2025
|
13:15-09:00
|
ה'
|
צוותים בהדרה- השפעת העבודה עם תלמידים תת משיגים על הצוותים החינוכיים.
|
וולפסון רונית
|
|
סנכרוני
|
5
|
4
|
06/03/2025
|
13:15-09:00
|
ה'
|
הגשר להוביל מאי תפקוד לתפקוד- התייחסות למקורות הכאב במקום לביטויי הכאב.
|
וולפסון רונית
|
|
סנכרוני
|
5
|
5
|
03/04/2025
|
13:15-09:00
|
ה'
|
איש החינוך כמשפיען- מהם יחסי השפעה וכיצד ליצור אותם? (קוהוט- זולת העצמי)
|
וולפסון רונית
|
|
סנכרוני
|
5
|
6
|
15/05/2025
|
13:15-09:00
|
ה'
|
כיצד מקיימים תקשורת מקרבת מעודדת צמיחה ומסוגלות?
|
וולפסון רונית
|
|
פנים אל פנים
|
5
|
7
|
09/07/2025
|
15:00-09:00
|
ד'
|
סמכות וגבולות מצמיחים / או חמלה עצמית כבסיס לצמיחה , או עבודה עם הורים. תהליכי פרידה ורפלקציה
|
פרל אביבית
|
|
סנכרוני
|
7
|
|
|