1
|
08/11/2022
|
19:15-16:00
|
ג'
|
תגובות הורים ללידת ילד בעל צרכים מיוחדים: מנגנוני הגנה ושלבים בעיבוד המשבר, דפוסי קבלה של הורים, פיתוח חוסן נפשי.
|
דיאמנט תמר
|
פנים אל פנים
|
4
|
2
|
15/11/2022
|
22:00-19:30
|
ג'
|
השפעת הילד על הוריו ועל אחיו- ``אחאות מיוחדת``.
|
דיאמנט תמר
|
סנכרוני
|
3
|
3
|
22/11/2022
|
22:45-19:30
|
ג'
|
בעלי מקצוע- גישתם והשפעתם על המשפחה.
|
דיאמנט תמר
|
פנים אל פנים
|
4
|
4
|
29/11/2022
|
22:00-19:30
|
ג'
|
ציוני דרך בחייו של הילד המיוחד והשפעתם על המרקם המשפחתי.
|
דיאמנט תמר
|
סנכרוני
|
3
|
5
|
04/12/2022
|
19:00-16:00
|
א'
|
אסינכרוני
|
דיאמנט תמר
|
א-סינכרוני
|
3
|
6
|
06/12/2022
|
22:00-19:30
|
ג'
|
המתבגר המיוחד- אתגרים והזדמנויות.( סוגיות מורכבות שונות:נישואין, עצמאות, דיור חוץ ביתי, מוגנות...)
|
דיאמנט תמר
|
א-סינכרוני
|
3
|
7
|
11/12/2022
|
19:00-16:00
|
א'
|
אסינכרוני
|
דיאמנט תמר
|
א-סינכרוני
|
3
|
8
|
13/12/2022
|
22:00-19:30
|
ג'
|
משולש:- הורה-ילד- מערכת החינוך. הרובד הגלוי והרובד הסמוי בשיח עם הורים
|
דיאמנט תמר
|
סנכרוני
|
3
|
9
|
27/12/2022
|
19:45-16:00
|
ג'
|
הבניית שותפות חינוכית מיטבית, מודלים שונים ליישום והטמעה.
|
דיאמנט תמר
|
פנים אל פנים
|
4
|