1
|
02/01/2023
|
20:00-17:30
|
ב'
|
יחידה 1 - היכרות עם צוות ההשתלמות וחשיפה למודל למידה בהכוונה עצמית בחירת נושא ללמידה עצמית (מתוך רשימה) היכרות עם הקבוצה ואיתור בני זוג ללמידה עצמאית (חברותא)
|
|
|
סנכרוני
|
3
|
2
|
09/01/2023
|
20:00-17:30
|
ב'
|
חידה 2 - הכרות עם הצבת מטרות ללמידה, ביצוע הכנות לקראת הלמידה באמצעות צפיה בסרטונים הצבת מטרות ותכנון זמנים\ משוב בחברותא על תכנון הלמידה
|
|
|
א-סינכרוני
|
3
|
3
|
16/01/2023
|
20:00-17:30
|
ב'
|
יחידה 3 - ביצוע הלמידה ותיעוד מונחה של הלמידה כל אחד לעצמו יחידה 5 - מעבר מ-SRL ל-SRT: כולל תרגיל מיון הנחיות. מקבלים שאלון תב``ל לתלמידים
|
|
|
א-סינכרוני
|
3
|
4
|
23/01/2023
|
21:00-17:30
|
ב'
|
יחידה 4 - מיצוי התועלות מהלמידה רפלקציה עצמית והערכת עמיתים כלים לתכנון תהליכי הערכה ורפלקציה סיכום תהליכי הערכה ורפלקציה
|
|
|
סנכרוני
|
4
|
5
|
02/02/2023
|
20:00-17:30
|
ה'
|
5 - מעבר מ-SRL ל-SRT: כולל תרגיל מיון הנחיות. מקבלים שאלון תב``ל לתלמידים
|
|
|
פנים אל פנים
|
3
|
6
|
13/02/2023
|
20:00-17:30
|
ב'
|
יחידה 6 – הכרות עם אסטרטגיות לקידום SRL וכיצד פיתחנו אותו ביחידות הקודמות. חיבור ל-SRT לקראת תכנון יחידה חדשה ללמידה בכיתתי עקרונות פיתוח של יחידה ללמידה בהכוונה עצמית - כולל הסבר על סוגי ידע של מורים ועל הערכה של למידה בהכוונה עצמית מקבלים את מדריך פרסונלי
|
|
|
סנכרוני
|
3
|
7
|
20/02/2023
|
21:00-17:30
|
ב'
|
יחידה 7 - פיתוח יחידה ללמידה/משימת למידה בהכוונה עצמית, עבודה בחברותא
|
|
|
א-סינכרוני
|
4
|
8
|
13/03/2023
|
21:00-17:30
|
ב'
|
יחידה 8 - יישום היחידה בכיתתי, כולל איסוף נתונים לקבלת החלטות על המשך הלמידה ועבור המחקר
|
|
|
א-סינכרוני
|
4
|
9
|
20/03/2023
|
20:00-17:30
|
ב'
|
יחידה 9 - משוב עצמי ומשוב עמיתים על היישום בכיתה, רפלקציה מסכמת
|
|
|
סנכרוני
|
3
|