1
|
18/01/2023
|
19:00-16:30
|
ד'
|
. ``נעים להכיר`` מפגש פתיחה, זיהוי החוזקת שלנו באמצעות מודל הבוש``ם. הצגת הסילבוס, דיון ודיוק על פי הצרכים העולים מהשטח ומהמחקר. 2. הצגת מטרת ההשתלמות, מבנה ההשתלמות, היישום ועבודת סיכום הקורס.
|
ברימר דפנה
|
|
סנכרוני
|
3
|
2
|
01/02/2023
|
19:00-16:30
|
ד'
|
שטף קריאה – דיוק, קצב והנגנה. תוכנית ``קול קורא – לקידום שטף הקריאה. תפקודים מטה קוגניטיביים-ניהוליים, ידע לשוני ומטה לשוני, תפקודים רגשיים.
|
עזרן אליאת
|
|
סנכרוני
|
3
|
3
|
15/02/2023
|
19:00-16:30
|
ד'
|
היכרות עם המודל הרב רכיבי להבנת הנקרא: מיקוד ברכיב הטקסט – בחירת טקסט על פי רמות קריאות, ניתוח טקסט ברמת מורה
|
ברימר דפנה
|
|
סנכרוני
|
3
|
4
|
01/03/2023
|
19:00-16:30
|
ד'
|
מימדי הבנה ורמות ביצוע – מרצה אורח
|
עזרן אליאת
|
|
סנכרוני
|
3
|
5
|
09/03/2023
|
19:00-16:30
|
ה'
|
הרצאה להאזנה (ד``ר מני יערי – תהליכים תקינים ולקויים בהבנת הנקרא) + משימה בעקבות ההרצאה
|
ברימר דפנה
|
|
א-סינכרוני
|
3
|
6
|
15/03/2023
|
19:00-16:30
|
ד'
|
כתיבה – תלקיט הכתיבה לכתות ג-ד ונסיבות השיח. חשיפה לאתר: ``ענק של ספרים`` – מרצה אורח
|
עזרן אליאת
|
|
סנכרוני
|
3
|
7
|
19/04/2023
|
19:00-16:30
|
ד'
|
הוראה מפורשת וישירה ומאפייני השיעור המיטבי (בדגש על הוראה דפרנציאלית) סדנא בחדרים: תכנון ובנייה של שיעור מיטבי מליאה: תובנות בעקבות הסדנה.
|
ברימר דפנה
|
|
סנכרוני
|
3
|
8
|
27/04/2023
|
19:00-16:30
|
ה'
|
יישום בשטח של מערך שעור מיטבי לכתה או לקבוצה לצורך צמצום פערים
|
עזרן אליאת
|
|
א-סינכרוני
|
3
|
9
|
03/05/2023
|
19:00-16:30
|
ד'
|
סדנה משתפות מהשטח: התבוננות במערך שעור: משוב עמיתים
|
ברימר דפנה
|
|
סנכרוני
|
3
|
10
|
17/05/2023
|
19:00-16:30
|
ד'
|
אוצר מילים –מדוע חשוב לעסוק באוצר מילים לאורך כל היום ובכל המקצועות? הדגמה של שיעורים המקדמים עיסוק באוצר מילים, הצעה לתכנית עבודה כיתתית/בית ספרית. במבט לאחור ועם תקווה לעתיד: סיכום, רפלקציה ותובנות מהשטח.
|
עזרן אליאת
|
|
סנכרוני
|
3
|