|
פרטי ההשתלמות -
064 - מתמטיקה - הוראה בדגש על בניית שיעור מיטבי המשלב ויזואליזציה
|
הדפס
|
|
|
|
064 - מתמטיקה - הוראה בדגש על בניית שיעור מיטבי המשלב ויזואליזציה
כרטיס השתלמות
|
|
הרשמה
להשתלמות
|
|
|
|
סילבוס מפגשים להשתלמות:
064 - מתמטיקה - הוראה בדגש על בניית שיעור מיטבי המשלב ויזואליזציה
|
מס' מפגש
|
תאריך
|
שעה
|
יום
|
נושא
|
מרצה
|
מקום
|
סוג מפגש
|
סה"כ שעות אק'
|
1 - מפגש מבוטל
|
19/10/2021
|
19:15-16:00
|
ג'
|
מבנה עשרוני-מענים דיפרנציאליים הכוללים: אמצעי המחשה
|
אמסלם מירב
|
גפן
|
סדנא
|
0
|
2 - מפגש מבוטל
|
26/10/2021
|
18:30-16:00
|
ג'
|
גיוון במשימות
|
אמסלם מירב
|
|
א-סינכרוני
|
0
|
3
|
17/11/2021
|
19:15-16:00
|
ד'
|
מיומנויות נדרשות בנושא והתאמה למבנה שיעור בכיתה ההטרוגנית.
|
אמסלם מירב
|
|
סנכרוני
|
4
|
4
|
24/11/2021
|
18:30-16:00
|
ד'
|
בניית שיעור – חלק א-דגש על מיקוד במטרות השיעור ובחירת משימות רלוונטיות
|
אמסלם מירב
|
|
א-סינכרוני
|
3
|
5
|
08/12/2021
|
19:15-16:00
|
ד'
|
כפל וחילוק- משמעויות הפעולות וקישור לשאלות מילוליות-מענים דיפרנציאליים הכוללים: אמצעי המחשה
|
אמסלם מירב
|
|
סנכרוני
|
4
|
6
|
15/12/2021
|
18:30-16:00
|
ד'
|
גיוון במשימות
|
אמסלם מירב
|
|
א-סינכרוני
|
3
|
7
|
03/01/2022
|
18:30-16:00
|
ב'
|
מיומנויות נדרשות בנושא והתאמה למבנה שיעור בכיתה ההטרוגנית
|
אמסלם מירב
|
|
סנכרוני
|
3
|
8
|
05/01/2022
|
19:15-16:00
|
ד'
|
בניית שיעור – חלק ב-דגש על ייצוגים ויזואליים
|
אמסלם מירב
|
|
סנכרוני
|
4
|
9
|
19/01/2022
|
18:30-16:00
|
ד'
|
אמצעי המחשה
|
אמסלם מירב
|
|
א-סינכרוני
|
3
|
10
|
02/02/2022
|
18:30-16:00
|
ד'
|
בניית שיעור – דגש על מיקוד במטרות השיעור ובחירת משימות רלוונטיות
|
אמסלם מירב
|
|
סנכרוני
|
3
|
11
|
16/02/2022
|
15:30-13:00
|
ד'
|
``המורה לימד שווה התלמיד למד?``כלים למעקב אחר התקדמות התלמיד
|
אמסלם מירב
|
|
סנכרוני
|
3
|
|
|